- BURÇİN -
herkez ortaklık isterken arkadan bir kişi bağırarak öldürün demişti kimdi bu şimdi .Aynı anda kızlarla arkamızı döndüğümüzde şoka girdik bu miranın abisiydi biliyosunuz miranın ufak tefek sorunları var küçükken annesi ve babası ölmüştü hemde abisi tarafından öldürülmüştü .tabi karşısında abisini görünce mirada şaşırdı ve olduğu yerde dona kaldı seneler sonra buraya neden gelmiştiki . küçük bir silah sesinden sonra hepimiz şoktan çıktık ve ne olduğunu görmek için etrafımıza bakındık arkamıza döndüğümüzde buğranın vurulduğunu görmüştük evt doğru miranın abisi buğrayı vurmuştu . Peki ya neden Buğra? ??
Hepimiz şaşkın şaşkın bakarken miranın abisi kaçtı . Kıvanç ve Hazar onun peşinden giderken diğerleri bugranin Yanındaydı mira ağlayarak yanına gidince bizde şaşkınlığı üzerimizden atıp gittik.
"Buğra kardeşim hadi dayan aç gözlerini hadi " dedi berk buğranın kafasını tutarak ve sonra kalabalığa bakıp bağırmaya başladı " AMBULANS ÇAĞIRIN LAN HADİ " dedi ve kalabalıkta biri aramaya başladı o arada mira buğranın elini tutarak ağlarken konuşmya başladı.
"Çok özür dilerim hepsi benim yüzümden. ... He. .. hepsi benim yüzümden. " demeye başladı . Biz onu sakinlestirirken ambulansı arayan adam konuştu .
" ambulans buraya gelmem dedi ne yapalım " dedi adam . Anılın önce siktir dediğini duydum . Sonrada " selim berk Hadi yardım edin " dedi ve buğrayı ayağından kolundan falan tutup kaldırdılar . Emre arabayi getirdi o arada hemen buğrayı mirayla arkaya bindirdik . Sürücü yerinde emre vardı onun yanına anıl oturdu . Bizde başka Arabalara atladık ve hastaneye gitmeye başladık.
- EYLEM -
Ah Olamaz yıllar sonra abisi ortaya çıktı ve neden ya neden böyle birşey yaptı . Hastaneye gelince hemen sedye falan getirdiler ve buğrayı ameliyata aldılar . Biz kapıda beklerken mira ağlıyordu . Bizim mafya erkekler gerçekten çok kötü gözüküyordu .
" kim bu adam " diye koridora geldi kıvanç ve Hazar. Miranin abisini yakalayamamislar .
" miranın abisi " dedim.
" Neee " dediler aynı anda . Mira da daha çok ağlamaya başladı . İdil ve arya onu sakinlestirirken hazar devam etti .
"Hani sizin kimseniz yoktu elif abla dan başka ya hadi abin var buğrayı neden vurdu ve neredeydi şimdiye kadar herseyi en baştan anlatın " dedi Hazar .
"Ya işte anlatamayiz onu. .. " derken ben mira araya girdi .
"Sakin olun anlaticam " dedi. Herkes oturup susunca konuştu .
"Yıllar önce daha ben küçüktum kızları tanımıyorum ama ailemiz vardı abim çok sinirli ve kimseyi düşünmezdi gözümün önünde ailemi öldürdü hemde hiç acimadan sonra benide peşinden sürükleyip kaçmaya başladı . Abimle bilmediğimiz sokaklardan geçiyoruz falan sonunda farkında olmadan tarlabaşına gelmişiz ben yazıları görünce geri dönelim dedim... "derken hickiriklari onu durdurdu . Burçin ona sarılırken biraz rahatladı ve devam etti .
" abim geri dönmeyi kabul etmedi caddeye girdik . Aksam işte her Taraf karanlık falan o anda nasıl oldu bilmiyorum etrafımızi ayyaslar sardı. Adamlar beni istedi abimin arkasına saklandım ama abim ... ' alın kız sizin olsun beni bırakın ' ... dedi ve gitti . Beni bırakıp gitti arkasından bağırdım yalvardım ama o arkasına bile bakmadan gitti .. " derken yine hiçkirmaya başladı . Hepimizin gözleri önünde acısı yüzünden dolmuştu . Erkeklerin yüzü de farklı değildi onlar hem şaşkın hemde üzüntülüydu . Mira devam etti .
" sonra adamlar beni sıkıştırdi boğazıma bıçak dayadi ben yapmayın dedim yalvariyordum ne yaptıysam birakmadilar ben artık umudumu yitirmişken arkadan adamların kafasına taş geldi . Bizim kızlarmis ve emre hepsi taşlarla kurtardı beni adamlar zaten sarhoşluk etkisiyle bir süre sonra taşlarında etkisiyle bayılınca kaçtık biz işte bende çeteye böyle geldim . Abimide bidaha gormedim taki bugüne kadar .. " dedi ve sustu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Çetesi (Düzenlemede)
Teen FictionOnlar 4 kişilik bi ' KIZLAR ÇETESİ'. Öfkeli ama mutlu , şirin ama tehlikeli , güzel ama hırçın , sevgi dolu ama acımasız... Bu hikaye , aynı kutupların hikayesi. Siyahla beyazın değil , sadece karanlığın hikayesi. Aynı kutuplar birbirini iter. Peki...