KÇ - 25

69.6K 3.5K 963
                                    

- ARYA -

Eylem'in yine konuşmasıyla dona kaldık . Zaten belliydi , benziyorlardı. Biz 6 kadına saşkınca bakarken, onlar bize sevgiyle bakıyordu.Ben bu kadınları şimdiden sevdim!

" Oyy maşallah ,gelinlere bak. Tü tü tü nazar değmesin güzellere! " dedi güzellik abidesi kadın . Bunların her yerinden asalet akıyor! Tabi tükürmese daha iyi olabilirdi!

" Siz kimsiniz ?" dedi Elif abla.Belli değil mi ??

" ;iz damatların anneleriyiz, peki siz ? "dedi bir kadın sevecence. O kadar samimi ve sıcak gözüküyorlardı ki , alıp içime sokasım geldi!

" Bende manevi ablalarıyım kızların ama anneleri sayılabilirim tabi sakıncası yoksa ." dedi Elif abla bize bakarak . O kadar ağlamayan bizim gözlerimiz dolmuştu . Annemiz- Babamız yoktu ama Elif ablamız vardı . Eylem kalkıp sarılınca ardından bizde kalkıp ,sarıldık . Hepimize ne olduysa ağlamaya başlamıştık . Elif abla ,hatta kaynanalar bile. Böyle sahne Mahsun Kırmızıgül filmlerinde yok!

" Ay tamam yeter! Artık ağlamayın sümüklü sümüklü hadi kınaları yakalım." dedi Elif abla göz yaşlarını silerek . Bizde aynı işlemi yaparak yerimize oturduk . Sonunda kaynanalar da kınaları yakıp , avucumuza altın koyunca kına yakma işlemi tamamlanmıştı. Çerezler ,göbek atmalar kaynanalarla tanışma derken zaman hızla geçmişti ve sonunda kına bitmişti. Ardından evlerimize gittik kaynanalar ve Elif ablada geldi . Üstümüzu değiştirip oturduk herzaman ki gibi salona .

" Valla kız bu bizim beyler varya, size neler yapmış.Çocuklar anlattı hepsine bi fırça çektik." dedi Selim'in annesi . Hepimiz bu lafına gülmüştük . Bizim mafya babaları demek ki eşlerine o kadar da mafya değilmiş .

" Yok teyzeciğim biz önemsemedik, onlar bizim babamız sayılır. " dedi Aylin cici kız modunda . Seyhan kafasına vurup konuştu .

" Lan şunun hareketlerine, konuşmasına bak. Bilmesek yutturucak mal! " dedi Seyhan .

" Sana ne lan? En azından ben rol yapabiliyorum gerzek! " dedi Aylin . O sırada Anıl'ın annesi konuştu .

" Aaa kızlar,sizin gibi güzellere hiç yakışıyor mu ? Öyle kelimeler bundan sonra yok kızlar ,biraz hanım hanımcık olun. " deyince hepimiz şaşkınca sustuk. Bizden ?Hanım hanımcık ? Ahahhaha komik ya bu kadınlar. Elif abla kahkaha patlatıp konuştu .

" Ahahah ben yıllardır söylüyorum ama yok hiç dinlemiyorlar. " dedi Elif abla. Bu sefer biz bir anda kahkaha attık.Elif abla kendisi manyağın teki, birde bize diyor .

" Elif abla sen bize öyle bir şey mi dedin? " dedim . Yastığı fırlatıp konuştu .

" sus kız, ben hep derim " dedi sinirli sinirli .

" Tamam, tamam hep dersin." dedi Mira ve bizde gülmeyi sonunda kestik.

" Valla kaynana hanım teyzeciğim, ben gayet hanımım. " dediginde Eylem. Bu sefer gülmemiz kolay durmadı.Bir süre sonra kaynanalar ve Eif abla gidince bizde yayıldık eve . Serçe'nin telefonu çaldı gidip konuştu ve koşarak geldi .

" Kızlar ne olmuş biliyor musunuz ? " dedi .

" Bilmiyoruz serçe ne olmuş ? " dedi İdil .

" Sizin erkekler varya ... " derken serçe, Burçin kesti lafını .

" Bizim değiller ve ne olmuş onlara?" dedi.Serçe gülüp ,omuz silkti ve devam etti .

" Bekarlığa veda da, kızlarla alem yapıyormuş! " dedi Serçe. Vücudum şokla gerilirken, gözlerimi kocaman açtım.

" NE! " diye bağırdık hepimiz aynı anda, sonra düzeldik tabi ki de bize ne oluyorsa ?

" ne olacak canım iki dansözden?" dedim gözlerimi devirerek. Yani ne olabilir ?

Kızlar Çetesi (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin