KÇ - 26

57.6K 3.4K 413
                                    

YAZARIN AĞIZINDAN DEVAM

Kıvanç sadece burçinin kan dolu bedenine bakmaktan başka bir şey yapamıyordu . Herkes korkuyla onlara bakarken kızlar çetesinin göz yaşları sel olmuştu . Dakikalar sonra siren sesleriyle bütün ekip hastaneye doğru yol aldı. Aslında 13 kişiyi almadılar ama zorlada olsa vakit olmadığı için kabul etmişlerdi . kıvanç burçinin ellerini tutarak ona uyanmasını söylerken kızlar bir yandanda ağlıyordu .

" Burçin Öldü mü , öldü mü o ? " diye korkuyla sordu kıvanç .

"Hayır yaşıyor ama nabzı çok yavaş hemen ameliyata almamız lazım kurşun hala içinde "dedi doktor olduğunu düşündükleri kadın .

Sonunda ambulans durmuştu. Varmışlardı hastaneye burçini sedyeyle götürürken tüm çete ve başta kıvanç olmak üzere mafyalar sedyenin izlerini takip ederek koşuyordu ve arkalarından göz yaşları onları takip ediyordu . Taki ameliyathane yazan kapıya kadar . O kapıdan birtek burçin geçebildi . Diğerleri ise sadece beklemeye başladı .

SEYHAN

Burçin ölmez ölemezdi o .O ölürse ben kimle kavga edicektim kimi kıskanıcaktım o benim çocukluk arkadaşımdı . Birsürü anımız vardı onunla burçin ölürse benim çocukluğumda ölürdü . Bi kapı ardından öylece bekliyorduk hepimiz çaresizdik ne yapıcamızı bilmiyoduk onun ölüceği düşüncesi bile hepimizi mahfetmeye yetiyordu .

Onu o halde göremeye hiçbirimiz dayanamıyorduk hele hele kıvanç hiç dayanamıyordu .o kadar güçlü durduğu halde bu sefer o bile ağlıyordu.

Odada doktorun çıktığını gördük hepimiz başına toplandık ve hemen kıvanç buçinin durumunu sordu "doktor bey burçin nasıl " dedi sesi buruktu bi umut bekliyordu doktor gözlerini kıvançtan kaçırarak " durumu hiç iyiye gitmiyor kurşun kalbe çok yakın şimdi ameliyat olması için sizden izin almamız lazım ben kağıtları getiricem ona göre imzalayın " dedi doktor hepimiz o an yıkılmıştı ne yacağımızı bilmiyorduk .

" ne yapıcaz ameliyatı kabul etmezsek ne olur ? " dedi arya doktor gitmeden .

" Öyle bir şey yaparsanız en fazla 1 saat sonra kan kaybından ölür "dedi doktor ve gitti .

"Başka şansınız yok diyor "dedim.

" Ya ameliyatta kurtarılmazsa " dedi kıvanç .

" olmiycak öyle bişey o bizim burçinimiz bırakmaz o bizi , bırakamaz. Güçlüdür o "dedi eylem ağlayarak. Aslında konuşurken kendini avutmaya çalışıyordu .

" karar verdiniz mi ? " diye yanımıza geldi doktor .

" kabul etmekten başka şansımız var mı ? " dedi İdil .

" malesef , kim imzaliyicak annesi babası nerde "dedi doktor . Sahiden napicaktik .

" BURÇİNNN "diye bir çığlık duymamızla hepimiz sesin geldiği yöne döndük yani elif ablaya . Ağlayarak ve bağırarak koşuyordu bize doğru . Onlar kaynanalarla arkadan geliyorlardı. Hepimize tek tek baktı sonra doktora .

" nerde kızım NERDE "diye bağırdı hepimize . Sesimiz çıkmadı . Diyemedik ölüyor. nasıl derdik ki .

" ameliyat.. "demesi yetti doktorun . Kapıya koştu elif abla bir anda . Amelıyathanenin kapısına vurarak bağırdı .

" BURÇİN KIZIM GEÇTİ BİTANEM BURDAYIM BURDAYIM KIZIMI VERİN KIZIM "diye bağıran elif ablayı sakinleştirmeye çalışıyorduk hepimiz . Ama o bizi ne duyuyor ne görüyordu. İdil bir anda sert bir tokat attı elif ablaya . Elif abla durdu ve etrafa baktı .

" Yeter . Nolur yapma nolur . Bize destek ol . Burçine destek ol . O iyleşicek " dedi İdil zorlada olsa ağlayarak .

" Ama ... kızım " dedi .

Kızlar Çetesi (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin