KÇ-2

136K 7.2K 1K
                                    

-ARYA -

Son kez okula baktık, müdür bize camdan bakıyordu. Ağlıyor mu bu adam? Tabii, aklı yeni başına geldi. Her ne kadar olay çıkarsakta bizi severdi. Güldüm haline, tuhaf adamdı be. Sonra arkamızı dönüp çıktık okuldan.

Okuldan çıkınca kafa dağıtmak için her zamanki bara gittik. Burada herkes kim olduğumuzu bilirdi. Okula bir sene geç yazıldık, hepimiz on sekize girmiştik.

Barda baya takıldıktan sonra saatin gece iki olduğunu fark ettik. Bardan çıktık ve yürümeye başladık. Biz fazla içmeyiz hatta neredeyse hiç içmeyiz. O yüzden sarhoş değiliz. Bu saatte bunlar tek başına nasıl gidiyor diyorsanız; biz alışığız. Bu hayatta gece sokakta kalmayı da, kendimizi korumayı da biliriz.

Eve biraz yaklaşmışken, bir anda altı ayyaş etrafımızı sardı. Bari bir gecemiz olaysız geçsin lan.

Karşımızda bize pis pis sırıtan, ayyaşlara sinirle baktım.

"Güzellikler siz yolunuzu mu kaybettiniz, cennet yan tarafta." dedi biri. Tam ben atılıp konuşacakken;

" Hooop beyler hayırdır, siz kime şekooool yapoyosonozz lağğn!" diye atıldı Eylem. Lan bu sarhoş olmuş.

" Yavrum, sen ne atarlı çıktın ya!" dedi bir ayyaş. Yavruna şimdi senin!

"Hayırdır yavrum falan, kim size çaktı da doğurdunuz bizi. " dedi İdil. Bir anda gülmeleri durdu.

" Kimse bize çakmadı ama biz çakarız size." dedi yine ayakta zor duran bir ayyaş. Hop dedik. Burada duracaksın. O kadarı yemez.

" Dur ben sana çakayım." dedi Burçin ve karşısındaki adama indirdi bir tane, zaten ayakta zor duran adam, yer ile ilişkiye girmişti. Bende karşımdaki adamın bacak arasına tekme attım. Galiba adamın çocuğu olmayacak! Gerçi bu şey üremezse daha iyi, Dünya'ya zarar.

İdil adamın ağzının yüzünün yerini değiştirmiş. Ben de bir adamın götüne tekmeler atıp "Kim kime çakıyor?" diyordum.

Eylem, ah olamaz. Buna içkiyi yasaklamalılar. Burçin'in dövdüğü adamın karnına oturmuş ve kafasını ısırıyor, aynı zamanda.

"Göt kafalı seğn kiğğme yaffrumm diyoğğn " diyordu. Sonunda elinden, daha doğrusu ağzından, adamı kurtarıp ayağa kalktık.

" Beyler bir daha kime bulaştığınıza dikkat edin. Eğer etmezseniz o şişeler elinizde değil başka yerinizde olur. " dedi İdil ve toparlanıp gitmeye yeltendik ki daha yeni bir adım atmışken arkamızdan bir ses duyduk.

"Oo kızlar, siz ne yaptınız be!"

- İDİL -

Hepimiz aynı anda arkamızı döndük. Karşımızda bize bakan 4 kişilik afet, grubuna baktık. Bu kadar yakışıklı olunmaz ki. Bir kere bazı insanlara hakaret. Gidip ölün en iyisi!

"Beyler hayırdır ,bela mı arıyorsunuz? " dedi Arya. Bir gecede iki olay, duygulandım bir saniye.

" Evet arıyoruz, var mı bela? Bir kilo ver. " dedi mavi gözlü bir çocuk. Evet üstün gözler ile gece gece mavi gözlerini fark etmiştim. Çok yetenekliyim be!

" Oğlum hasta mısınız lan? Gidin akşam akşam, bir daha uğraştırmayın bizi. " dedim.

" Evet hastayız." dedi karşımdaki. Kesin bana hasta! Klasik bir salgın ya, çoğu erkekte var. Neyse, yeter bu kadar ego kasmak.

" Oradan doktor gibi mi duruyoruz? " dedim.

"Hayır fıstık gibi duruyorsunuz." dedi bir çocuk. Hepiniz niye bu kadar tatlısınız? Ben niye size yürüyorum.

" Valla siz de yavşak gibi duruyorsunuz!" dedi Burçin. Bence durmuyorlar. Hatta yürüyen baklava gibiler. Üstün gözlerim ile onu da fark etmiştim. Harika mıyım neyim!

"Siz de bu kadar güzel olmasaydınız güzelim." dedi ayakta zor duran bir çocuk. Şuan sarhoş olmasalar büyük ihtimalle bize bir şey demezlerdi. Çünkü; bize bakacak gibi bir halleri yoktu.

" Lağn siktiğrin gidiğğn lağn buğdann. " dedi Eylem atarlı bir tavırla. Sen konuşma sarhoşella.

"Tamam gideriz güzelim? Hadi sonra görüşelim." dedi bir çocuk ve biraz daha bize bakıp sonunda gittiler.

Arkalarından "Bağa görüğşellim dediğgg keğsin bennni seviğğyooo " diyen Eylem'i de alıp eve doğru gitmeye başladık.

Gece gece bir yakışıklılar eksikti. Bu kadar yakışıklı erkek bu semte ağır gelir . Hepimiz aynı şeyi düşünüyorduk bence. Kimdi bunlar? Ama Eylem başka bir şey düşünüyormuş ki , bunu sesli bir şekilde dile getirdi.

" Sizzceğ düğünümüz nerdaağ olsuğn? "

***

Kızlar Çetesi (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin