KÇ -FİNAL-

33.7K 1.8K 782
                                    

-Seyhan -

" Peki ya sonra onlardan hiç haber almışlar mı ? " dedi Arya'nın minik kızı tatlı bir tonla.

" Hayır , Kızlar çetesi efsane olarak kalmış. " dedi Burçin.

" Peki anne bu kitaptan neden hiçbir yerde yok. " dedi oğlum ciddi bir şekilde.

" Çünkü bu efsane sadece sayılı kişiler tarafından biliniyor gerisi için kızlar çetesi tarih oldu. " dedim.

" Ama niye karakterler sizin adınızda? " diye sordu Mira'nın akıllı kızı.

" Aa ama yeter bu kadar soru siz gidin oynayın. " dedi ve çocukları yolladı Eylem . Çocuklar gidince geri sofraya döndük. Beyler bize bakıyordu.

" Çocuklar büyüyünce anlayacak gerçeği. " dedi Selim.

" Biz onları o hayattan uzak tutmak için sildik her şeyi ve buraya taşındık. Saçma bir yangın hikayesi uydurup öldürdük herkesin gözünde kızlar çetesini ve mafya kocalarını. Onlara zarar gelmemesi için bunu bir efsane olarak bilmeleri en doğrusu. " dedi İdil. Hepimiz ona hak verdik.

" Ben klasik olmayı sevmiyorum. Eski hayatımızı çok özledim. " dedi Eylem hüzünle.

" Biz artık o liseli insanlar değiliz , her zaman öyle kalmayacağımızı biliyorduk. Artık olgunun. Ebeveyniz. Sorumluluklarımız çocuklarımız var. Artık düşünmemiz gereken minik bedenler var. " dedi Burçin.

" Haklısın ya ben çocuğuma bir şey olursa yaşayamam. " dedi Eylem. Tam ciddi ortamdaydık ki bir anda Aylin " AAAAGGGG BEBEK GELİYOR." diye bağırınca hepimiz ona döndük.

" OĞLUM GELİYOORRRR!!" diye Aylin'le aynı performansı gösterip bağırdı Selim.

" Ambulansı arayın! " dedim ve hemen Aylin' in yanına koştum.

" Ambulans 155 miydi lan ? " dedi Eylem şaşkınca.

" Lan 155 i arayıp napacaksın, burada bir kadın var doğuruyor gelin alın mı diyeceksin!" dedi Burçin sinirle.

" Güzel karıcığım benim 155 polis , sen heycan yaptın galiba yerim ben seni!" diye her fırsatta Eylem ' e kur yapan Anıl yine yapıyordu.

" LAGNN DOĞURURUM AĞZINIZAA KAPIDA O KADAR ARABA VAR GÖTÜRÜN LAN BENİGGG!" diye bağırdı Aylin terler içinde.

" Dünya'nın en haklı isyanı!" dedi Eylem. Sonunda Aylin'i arabaya bindirip yola koyulduk. Selim , arkada Aylin'i tutarak , bir yandan da annesini arıyordu.

"Alo anne biz doğuruyoruzz!" dedi heycanla.

" Lan sen bu adamdan çocuk yapma , mümkünse üremesin bu "dedi Kıvanç.

" Anne tabikide ben doğurmuyorum Aylin doğuruyor benn anne oluyorum. " diye yine heycanla saçmaladı Selim.

" AAAAGGGG SUS BE ADAM SUSSS! " diye bağırıp konuşuyordu Aylin. Sonunda hastaneye vardık ve Aylin'i hemen sedyeye aldılar. Çığlık ata ata gidiyordu. Selim elini tutarak konuştu.

" Hadi aşkımmm hadii doğurabilirsin!" dedi.

" LAN BEN BURADA DOĞURUYORUM ADAM KAMU SPOTU GİBİ KONUŞUYORRR YAAA!" dedi Aylin isyanla. Aylin Selim'i öldüröldürmeden ameliyata girdi. Kapıda hunharca kalabalık onu bekliyorduk. Sonunda ameliyat bitmişti ve çocuk sağ salim doğmuştu.

Eylem bana yaklaşarak konuştu.

" Ben galiba bu hayatımızı da çok seviyorum. Her şeyi ne olursa olsun kızlar çetesi farkıyla yaşıyoruz. " dedi.

Fazlasıyla haklıydı . Biz kızlar çetesi ne efsane dedik. Her efsanenin bir sonu vardır ama hikaye bitince o insanlar hala yaşamaya devam eder. Biz efsanemize ne olursa olsun devam edeceğiz. Çünkü biz KIZLAR ÇETESİYİZ...

~SON~
~SaseAlkar~

Kızlar Çetesi (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin