- SEYHAN -
Selim'in lafı üzerine hepimiz şaşkındık.Ne demek sahte evlilik ?
" Sahte evlilik derken? " dedim şaşkınca.
" Yani düğün falan her şey orjinal ve gerçek ama nikah yalan. Yani sahte olucak nikah memuru. Biz herşeyi ayarlarız kimse anlamaz!" dedi Selim .
" Peki ya sonra ? " dedi Arya merakla.
" İşte sonra herkes evine gider.Kimse anlamaz zaten babamlar bize pek uğramaz ,uğrasada bir şekilde tatildeler,okuldalar der toparlarız." dedi Selim.
" Ama farkında mısın biz ve siz baya tanınıyoruz. Yani herkes evli olduğumuzu bilir. " dedim .
"Tamam işte bir şey olmaz. Bizde evli gibi davranırız. Zaten okulda hep beraberiz, kimse anlamaz." dedi Selim.Mantıklı .
"Kulağa mantıklı geliyor. " dedi Mira .
"O zaman sahte eşlerimiz, siz şimdi uyuyun yarın alışverişe gidelim." dedi Hazar .
" Oleeyy bee! " diye bağırdı Aylin .
" Oley be mi? Ciddi misin?" dedi İdil yüzünü buruşturarak.
" Ya ama ne yapayım alışverişe gideceğiz. " dedi Aylin .
" Hadi, hadi biz gidiyoruz!" dedi Savaş ve gittiler.Bizde yataklara geçtik.
***
Sabah bu sefer mis kokularla uyandım.Nefis. Kendimi kokuyu takip ederken buldum bir anda. Kokuyu takip ederek mutfağa indim. Aylin ? Süslü ? Kahvaltı? Ohh mis. Çok güzel bir kahvaltı hazırlamış omlet , kızartma, kahvaltılık , sıcak simit poğaça , kahvaltılık , meyve suyu . Yok , yok ya.
" Ooo yafrum bu nasıl sofra be ,seni alan yaşadı." dedim . Bana gülüp konuştu .
" Ya alışveriş heycanından uyuyamad bende yaptım bir şeyler. "dedi Aylin . Manyak bu kız!
" Şu sofra için seninle hergün. alışverişe gelebilirim! " dedim ağzıma bir salatalık atıp.
" Ciddi misin ? " dedi heycanla.
" Tabiki hayır. " dediğim sırada elime vurdu.
" Git kızlar çağır , o zaman yersin!" dedi sinirle. Omuz silkip salatalık çalıp kaçtım.
" SEYHAN!" diye bağıran , Aylin'i bırakıp kaçtım. Kızlara tek tek işkence uyandırıp en sona Arya'yı bıraktım. Derin bir nefes alıp odaya daldım.
" Arya! " diye söylenip sarstı onu. İlk başta mızıkçılık yapsa da kokuyu alıp açtı gözlerini.
" Bu haksızlık , hiçbir canlı omlet ve uyku arasında bırakılmaz!" dedi.
" Hadi hadi söylenme de kalk!" dedim ve sonunda onu da uyandırıp , aşağı indim. Kahvaltı edip hazırlandık ve o sırada kapı çaldı.
- BUĞRA -
Beylerle hazırlanıp çıktık ve soluğu kızların kapısında aldık .
" beyler biz şimdi baya baya evlenicez dimi lan? " dedim .
" sahte evlilik olum" dedi selim .
" Off ulan gerçek olsa nolurdu " dedim.
" o hayatta olmaz kızlar bize zaten kızgın hemde aramızda aşkını itiraf edemeyenler var abi " dedi berk .
" Ya biz aşık değiliz en azından ben değilim lan "dedi kıvanç .
" belki sana demedim lan ne üstüne alınıyon suç üstü yakaladım beyler denedi onaylandı kıvanç Burçin aşkı artık kadrolu " dedi berk . Biz gülerken kıvanç sinirle kapıyı çaldı . Hepimizde bir ciddilik saç baş düzeltme işlemi oldu . Ergen aşıklara döndük lan iyice . İyimi . Kapı açıldı . Bu kızlar niye hep kapıyı birlikte açıyor ya başkası olsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Çetesi (Düzenlemede)
Fiksi RemajaOnlar 4 kişilik bi ' KIZLAR ÇETESİ'. Öfkeli ama mutlu , şirin ama tehlikeli , güzel ama hırçın , sevgi dolu ama acımasız... Bu hikaye , aynı kutupların hikayesi. Siyahla beyazın değil , sadece karanlığın hikayesi. Aynı kutuplar birbirini iter. Peki...