- SEYHAN -
Biz polislerden kaçarken Emre ile ayrıldık. O "siz gidin ben oyalarım" dedi.Bizde ona uyduk ve koşarak ilerde ilk gördüğümüz taksiye atladık. Sonunda eve geldik ve salona yine bir nevi toplantı yapmak için kurulduk .
" Kızlar sizce Emre'ye bir şey olmuş mudur ? "dedim . Sonuçta Emre bizim kardeşimiz gibi.
"Olmamıştır ya,Emre işini bilir." dedi İdil. Daha çok kendini yatıştırmaya çalışıyor gibiydi.
" Bence de ama bir arasak mı ? " xedi Aylin.
" EVET!" dedik aynı anda. Bu bizi güldürmüştü. Çünkü;belliydi ki hepimiz kardeşimiz için endişe ediyorduk.
" Tamam arıyorum. " dedim ve arayıp hoparlöre verdim.
- EMRE ARANIYOR ...
" Alo! " diye sesi duymamızla hepimiz derin bir nefes verdik.
"Alo Emre, iyi misin lan?" dedim rahatlamışlıkla.
" İyiyim iyi. Siz nasılsınız ? " dedi o da rahat bir ses tonuyla.
" Valla bakayım, hayvanus gibiyiz." dedi Eylem.Bu lafına Emre'de dahil hepimiz gülmüştük.
" Kızlar bugün tarlabaşına gitmeyelim. Polis olur. Sabıkamız var. Kesin başımız yanar.Hem ayrıca Elif ablanın diline düşmektense ,ben hapis yatarım. " dediğinde Emre, hepimiz güldük . Elif abla ,Emre'yi çok sever ve bizi ona emanet etti. Hahaha bakın buna çok gülmüştüm . Emanet edilecek son kişi ;Emre.
" Tamam. " dedi Burçin .
" Bu arada kızlar şu 7 zibidiyi galiba polis yakaladı. Yarın birlikte arayalım, bara falan bakarız." dedi Emre.
" Olur ama bizim yarın okulumuz var. " dedi İdil .
"Evet ama daha iyi ya yarın çıkışta ben okula geleyim ,sizi alayım. Hem herkes sizin sahipsiz olmadığınızı anlasın. " dediğinde yine gülmeye başlamıştık. Ne kadar çok güldük be!
" Tamam tamam ,gel bizi al kıskanç erkeğimiz. " dedi Arya .Biz gülerken Emre konuştu .
"Hadi prensesler ,benim işim var.Kendinize iyi bakın, erkeklere laf atmayın. Görüşürüz. " dedi. Bilerek erkeklere laf atmayın diyordu. Resmen bizimle dalga geçiyor.
"Bizden prenses olmaz ama hadi görüşürüz. " dedim ve telefonu kapattım.
" Kızlar ben gidip pizza alayım.Hem havada alırım.Bok gibi terlemişsiniz evde hava yok.Ben gidiyom bir saate gelirim. " dedi Eylem ve bizi dinlemeden aceleye gitti.
" Kızlar gerçekten kokmuşuz.Hadi gidip yıkanalım. " dedi Mira ve bizde yıkanmaya gittik.Hepimiz kendi odamızda banyo yapıp, pijama giyindik ve salona geçip kurulduk . Tam o sırada kapı açıldı ve büyük bir sesle kapanıp Eylem ,nefes nefese içeri girdi. Koltuğa oturup konuştu .
" kızlar inanır mısınız ne oldu ? " dedi Eylem.
" Sen yaptıysan her şeye inanırız." dedim. Eylem bu yapar her şeyi.
" Ama bu farklı, bir adamın götüne kulaklık sokdum. " dedi. Bravo !
" Yuh !Bu sana bile fazla ." dedi İdil .
"Nasıl oldu ve neden nefes nefesesin?" dedim.
" Bakın şimdi;ben tam bindim otobüse kulaklık elimdeydi telefona takıcaktım ,o anda otobüs ani bir fren yapınca kulaklık bir adamın götüne girdi ..."derken Eylem, Arya konuştu .
" Sonra adam seni kovaladı sende, koşarak eve geldin değil mi ? " dedi .
" Hayır adam döndü. Bana baktı , süzdü ve piç gibi sırıtarak konuştu dedi ki ' Güzelim istersen bunu daha farklı şekilde uygun bir yerde yaparız " dedi. Tabi bende durmam adama yumruğu çaktım. O yere düşünce üstüne çıkıp ,saçlarını çekip,kafasını ısırmaya başladım .Sonra adam çığlık atıp 'adam öldüruyorlarrr ' diye bağırmaya başladı.Herkes "terbiyesiz kız" "pis sapık" "katil" falan deyip beni kovalamaya başladı.Otobüsten atlayıp buraya, koşa koşa zor geldim lan! " dedi Eylem.Tabi biz gülmeye başladık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Çetesi (Düzenlemede)
Fiksi RemajaOnlar 4 kişilik bi ' KIZLAR ÇETESİ'. Öfkeli ama mutlu , şirin ama tehlikeli , güzel ama hırçın , sevgi dolu ama acımasız... Bu hikaye , aynı kutupların hikayesi. Siyahla beyazın değil , sadece karanlığın hikayesi. Aynı kutuplar birbirini iter. Peki...