Yeni bölüm ile karşınızdayım.
İyi okumalar dilerim.
(Vote+Yorum)
Bölüm şarkıları
Sezen Aksu - Unuttun mu beni
Dedublüman - Fikrimin İnce gülü&&&
Mira Güneş Kıraslan
Omzumda hissettiğim ağrı ile yavaş yavaş gözlerimi açtım. Ellimi omzuma götürmeye çalıştım. Ama yapamadım. Ellerim bağlanmıştı.
Etrafıma bakındım. Neresiydi burası? Aklıma bayılmadan önce olanlar geldi.
Ellerimi çözmeye çalıştım."Boşuna uğraşma çözemezsin." Bu ses Demirin abisine aitti.
"Ne istiyorsun lan benden?"
"Seni istiyorum. Senin benim olmanı istiyorum." Bu adam delirmiş miydi?
"Olmayacak bir şey istiyorsun."
"İstesen de istemesen de benim olacaksın Güneş." Alayla güldüm.
"Ayak üstü rüya görüyorsun Vural Karabulut." Sözüme karşı bu sefer Vural alayla güldü. Telefonu çaldı. Hoparlöre verip açtı.
Demir Karabulut." Sesinde ki mutluluk beni deli ediyor.
"Güneş nerede Vural?" Demirin sesinde endişe ve sinir hissediyordum.
"Yanım da şuan ama senle konuşacsk durumda değil." Dedi gülerek.
"Eğer sevdiğim kadına bir şey yaparsan yemin ederim seni yaşatmam."
"Abini mi tehdit ediyorsun sen?"
"Bu bir tehdid değil sadece sevdiğim kadına zarar verirsen olacakları söylüyorum."
"Sevdiğin kadın ile konuşmak ister misin Demir?"
"Güneş Demire merhaba de."
"Güneş iyi misin?" Dedi hızla Demir.
"Korkma Demir iyiyim ben." Yalan değildi iyiydim şuan
"Demir." Dedim Demire
"Söyle karanlığımın Güneşi. Söyle yaşama sebebim." Söylediği şeyler ile gülümsedim.
"Seni seviyorum sevgilim."
"Bende seni seviyo-" Demirin sözünü bitirmesine izin vermeden kapattı. Telefon kapandıktan sonra tokat yemek beklediğim bir şey değildi.
"Küçük bir çocuk gibi vuruyorsun. Senden daha iyi şeyler beklerdim." Dedim gülerek.
"Bana bak benim sabrımı sınama. Sevdiğim kadına el kaldırmak istemem."
Şaşkınlıkla Vurala döndüm. Ne diyor lan bu herif?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA Kİ GÜNEŞ
De TodoKitabın yayınlanma tarihi: 07.05.2022 🖤 Kitabın Final tarihi: 12.02.2023 🖤 Not: 15 yaşında yazdığım bir kurgudur yazım hataları ve anlatım dili eksik olduğunu belirtmek isterim.)