13. Bölüm

133 12 21
                                    

Yeni bölüm ile karşınızdayım iyi okumalar dilerim.

(Vote+yorum)

&&&

Demir Karabulut

Yarın Güneş ile Şırnak'a gidecektik. Telefonumun çalması ile telefonu elime aldım. Arayan kişiye baktığım zaman arayan Miraydı.

Hızla telefonu açtım

"Efendim Miray."

"Senin burada olan avukatlar barosunda avukat bir arkadaşın vardı değil mi?"

"Evet vardı da ne oldu?" Dedim merakla.

"Bana numarasını atar mısın? İsmini de söylersen sevinirim."

"Atarım atmasına da ne yapacaksın?"

"Lazım olmasa sana sorma gereği duymazdım Demir."

"Opss.. Sinirlisin galiba?"

"Kapat Demir." Dediği an telefonu yüzüme kapatmıştı. Böyle aniden kapatmasına şaşırdım. Kısa bir süre telefon ile bakıştıktan sonra hızla Avukat olan arkadaşımın telefon numarasını aradım.

Yaklaşık beş dakika sonra telefon numarasını buldum. Ve hızla Miraya attım numarayı.

Siz: Av. Barış Akgün.
0555 *** ** **

(Görüldü.)

Miray sadece görüldü atmayı tercih etmişti. Acil birşey olduğunu düşündüğün için görüldü atmasına takılmadım.

Miray avukatı ne yapacaktı? Bu sorunun cevabını yarın alırdım.

Bugün çok yorulmuştum bu yüzden biraz dinlenmem gerekiyordu. Üzerimi değiştirip hızla yatağa uzandım ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

&&&

Sabah olmuştu. Bugün Şırnak'a gidicektik. Hızla hazırlandım. Ardından bir kaç eşya da hazırladım. Telefonum çaldı. Çalan kişiye baktım.

"Karanlığımı aydınlatan Güneş."

Hızla telefonu bekletmeden açtım.

"Günaydın Güneşim." Dedim.

"Günaydın Demirim. Herşey hazır gitmek için seni bekliyorum. Havalimanına gel sen direkt. Tamam mı?"

"Tamam yarım saatte ordayım."

"Görüşürüz o zaman sevgilim."

"Görüşürüz Güneşim." Dedikten sonra telefonu kapatmıştım.

Hızla eşyaları arabama koyduktan sonra havalimanına doğru yola çıktım. Yarım saat gibi bir süre sonra havalimanına varmıştım.

Güneşi görmem ile ona doğru adımlamaya başladım. Güneş ise hızla bana doğru geldi ve bana sarıldı.

"Dikkat et dikişlerin açılacak." Dedim endişeyle.

"Önemi yok tekrar dikerler." Dedi gülerek.

Elimden tutup hızla beni uçağına yönlendirdi.

"Dur eşyalarımı alayım."

"Adamlarıma söylerim getirler sen gel benle."

"Geleyim senle." Dedim gülerek. Uçağın içine girdiğimiz zaman bana döndü. Yüzüme baktı dikkatlice. Elimi yüzümde gezdirdim.

"Ne oldu? Yüzüm de bir şey mi var?"

"Sen neden bu gün her zamankinden de  yakışıklı olmuşsun?" Dediği zaman güldüm. Güneşi kendime çektim. Ve sarıldım.

KARANLIKTA Kİ GÜNEŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin