Özel Bölüm

87 5 6
                                    

Özel bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar dilerim.

(Vote+Yorum)

***

Ulay Umay Karabulut

Demirin yorgunlukla yanıma oturması ile ona döndüm.

"Çok mu yoruldun?"

"Birazcık yorulmuş olabilirim. Ama bu yorgunluğumu geçirebilirsin." Diyerek dudaklarıma yaklaşıp küçük bir öpücük kondurdu dudağıma.

"Yorgunluğum geçip gitti." Dedi bana gülümseyerek. Bende ona gülümsedim.

2 ay önce İstanbula atanmıştık. Uzun yıllar yaşadığım bir şehir olduğu için alışmam kolay olmuştu. Ama asıl mesele çocukların buraya alışmasıydı.

Minik Hilalin emekleyerek yanıma yaklaşmasıyla gülümsedim.

"Ay annem sen ne zaman uyandın? Ağlamıyor da benim akıllı kızım benim. Annesi kurban sana ya." Dedim yanağına öpücük kondururken.

Güldü kısa bir süre ardından Demire doğru kollarını uzattı.

"Babasını görünce hemen annesini sattı." Dedim tatlı bir kınamayla.

Hilal Demir ile gülüşürken bende çalan kapıyı açmak için kapıya doğru ilerledim. Çağan ve Rüya karşım da elbiseleri kirli bir şekilde duruyorlardı.

Önce kaşlarımı çattım. Ama bana tatlı tatlı baktıkları için bakışlarım yumuşadı.

"Gidin hemen odalarınıza üzerinizi değiştirin gelin bende sofrayı kurayım bebeklerim benim." Dedim gülümseyerek.

Rüya hızla odasına giderken Çağan yanım da durdu.

"Bir şey mi oldu annecim?"

"Anne eğilsene biraz!" Diyerek sistemle konuştu. Dediğini yapıp eğildim. Ve Çağan yanağıma öpücük kondurdu. 

"Seni öpmeden odama gidemezdim. Üzerimi değiştirip tekrar gelicem annem." Dedi tatlı tatlı.

Bende onun yanağına öpücük kondurup odasına gönderdim. Çok tatlı bir çocuktu.

Hızla gidip sofrayı kurdum. Ardından Demirin yanına gidip oturdum.

"Çocuklar gelsin sonra sofraya otururuz." Dedim gülümseyerek.

"Tamam Güneşim." Dedi yanağıma öpücük kondururken.

Ardından hızla içeri Rüya girdi. Benim yanıma bile gelmeyip hemen Demirin yanına gidip ona sarıldı. Açıkçası şuan birazcık kırılmış olabilirim. Bana da sarılsaydı ya!

Çağan hızla yanıma gelip bana kocaman sarıldı ve kulağıma fısıldamaya başladı.

"Rüya babama sarılsın. Sende bana kal. Seni onlara paylaşmak istemiyorum. Sen sadece benimsin Gün'üm benim." Diyip kocaman sarıldı bana. Bende ona sıkı sıkı sarıldım.

"Annesi kurban olsun ona benim tatlı bebeğim." Diyip yanağından öptüm.

"Anne sen bana kurban olma lütfen. Sen kimseye kurban olma. Yaşa sen." Dedi bana melül melül bakarken.

Cevaben gülümsedim.

"Hadi herkes sofraya." Diyip Çağanı kucağıma alarak mutfağa ilerledim.

Demir Hilali kendi elleriyle beslemeye başladı. Rüya ise kıskançlık ile onlara bakıyordu.

"Birileri babasını görünce bir anneleri olduğunu unuttu sanırım." Dedim ima ile Rüyaya bakarken.

"Boşver annem sen onu.  Benim sevgim sana çokkk ben seni herkesten çok seviyorum. Benim sevgim sana yeter." Diyip yanağımdan öptü beni.

KARANLIKTA Kİ GÜNEŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin