TANITIM

1.4K 61 35
                                    

Evet arkadaşlar bu benim ilk yazdığım kurgum umarım beğenirsiniz.

Başlama tarihinizi alayım buraya.

Kitabın yayınlanma tarihi: 07.05.2022

🤍🤍🤍🤍

Kardeşim dediği iki kişinin hayatı için berdeli kabul eden bir kadın...

Kardeşim dediği adamın intikamı için yanıp tutuşan bir adam...

On yıldır sevdiği kadının onu sevmesini bekleyen başka bir adam...

Hayatın bu üçü için planı neydi?

***

"Sevmiştim" dedi kadın.

Cevap vermedi adam sadece kolyeye bakıp sustu.

"Ama biliyor musun, değmezmiş seni on dört yıl beklememe. Yazık olmuş on dört yıllıma."

"Mira..." Devamını getiremedi adam.

"Sana karşı olan hislerim herşeyi öğrendiğim gün bitti. Şaşırdım biliyor musun. On dört yıldır yapamadığım şeyi bir gecede yapmama. Bana karşı olan kinin öfken. İntikam alma hissin duygularımı bitirmem için belki de büyük bir etken evet ama en büyük etkeni bu değil. En büyük etken Demirin bana karşı olan hisleriydi. Onun bana karşı olan aşkını iliklerime kadar hissediyorum. Hayata ki önceliği benim. Bu beni mutlu ediyor birinin hayatın da önceliği olmak."

Derin bir nefes alıp buruk bir gülümseme ile  konuşmaya devam etti kadın.

"Çok güzel seviyor beni o. Belki beni sevdiği gibi sevemiyeceğim onu ama yemin ederim onun beni sevdiği kadar sevmeye çalışacağım onu. Ağladığım geceleri hep o yüzümü güldürmeye çalıştı. Bu yüzden mutlu olmayı en çok o hakediyor. Bugün sen hatan yüzünden  seni canından çok seven bir kadını kaybettin. Bugün ben senin hatan sayesinde beni  canınından çok seven bir adam kazandım. Teşekkür ederim."

Kurgumun tanıtımıyla sizlerleyim.
Umarım beğenirsiniz. Beğenip yorum yapmayı unutmayın:)


Kitabımın ilk kapağı

Kitabımın ilk kapağı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KARANLIKTA Kİ GÜNEŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin