Evet arkadaşlar bomba gibi bir bölümle karşınızdayım.
İyi okumalar dilerim.
(Vote+yorum)
&&&
Mira Güneş Kıraslan
"İyiki o gün hayatımı kurtardın sevgilim iyiki. İyiki o gün hayat karşıma seni çıkardı. En güzel iyikimsin Sevgilim."
Ellerimi Demirin yanaklarıma getirip yavaşça okşadım. Ardından konuşmaya başladım.
"İyiki sevgilim. İyiki o gün kader ikimizi karşılaştırdı."
Doğrulacaktım Demirin eli doğrulmama engel oldu. Gg
"Daha yeni ameliyatan çıktın. Doğrulma şimdi. Canın acıyacak."
"Hayır iyiyim birşey olmaz." Diyip doğrulamaya çalıştım tekrar. Demir tek başıma doğrulamayacağımı anladığı için doğrulmama yardım etti.
Ardından yatağa oturdu. Demirin yüzüne baktım. Gözleri ağlamaktan kızarmıştı.
Demire bana yaklaşmasını söyledim. Yanıma yaklaşıp konuşmaya başladı.
"Ne oldu?" Dediği an ona sıkıca sarıldım.
"Lütfen bir daha benim yüzümden ağlama. Benim yüzümden ağlaman canımı yakıyor."
"Sende kurşunun önüne atlamasaydın." Dedi bana karşılık vererek.
"Senin içindi." Dedim.
"En çokta bu acıtıyor ya. Sen benim için kurşunun önüne atladın. Vuruldun. Ölebilirdin sevgilim. Sen benim neler hissedeceğimi düşünmeden o kurşunun önüne atladın. Bilmez misin sensiz bir hayat bana haramdır?"
"Ben herşeyi bilirim de sen bilmezsin ki senin saçının teline sarar gelse. Bu kızın nasıl canının yandığını."
"O zaman beni düşün sevgilim. Sen vurulduğun zaman nasıl canımın yandığını. Anla sende beni. Ben seni anlıyorum."
Tam konuşmaya başlıyordum ki odanın kapısı çaldı.
Demir ayağa kalkıyordu ki onu durdurdum. Ardından kapıyı çalan kişinin içeri girmesi için gel dedim.
İçeri Uraz, Meran ve Benan Hanım girdi.
Benan Hanım içeri girdiği gibi konuşmaya başladı.
"Sevgilin ile bu kadar yakın olman hiç doğru değil. Elalem görse ne cevap veririz onlara. Bir de dibine kadar girmiş. Oldu olası öpsün seni." Dedi sinirle. Benan Hanım böyle söyleyince Demir hemen benden uzaklaşmıştı. Sinirle Demire baktım. Ardından Benan Hanıma döndüm.
"Elalemin ne düşündüğü beni ilgilendirmiyor Benan Hanım. Ki benim ile ilgili hiç bir şey sizi de ilgilendir miyor. Demir benim sevgilim. İsterse öper de bu sizi ilgilendirmez. Ki genelde ilk öpen ben oluyorum." Dedim ardından samimiyeten çok uzak bir gülümseme takındım yüzüme.
"Terbiyesiz." Dedi. Ama takmadım.
"Siz neden gelmiştiniz acaba? Bence ölüp ölmediğimi merak ettiğiniz için. Ama maalesef ben öyle bir kurşun ile ölecek bir insan değilim. Bu yüzden bir dahakine hiç ümitlenmeyin."
"Hatta bizde zaten geçmiş olsuna gelelim. Bir ihtiyacı var mı sormaya gelelim gördüğümüz muameleye bak."
"Boşuna zahmet etmişsiniz sevgilim burdaydı. Eğer bir şeye ihtiyacım olsaydı o bana yardımcı olurdu." Benan Hanım konuşmadı. Meran elinde olan poşeti bana uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA Kİ GÜNEŞ
De TodoKitabın yayınlanma tarihi: 07.05.2022 🖤 Kitabın Final tarihi: 12.02.2023 🖤 Not: 15 yaşında yazdığım bir kurgudur yazım hataları ve anlatım dili eksik olduğunu belirtmek isterim.)