21. Bölüm

84 8 0
                                    

Hepsinize merhaba yeni bölümle karşınızdayım.

Kitabımızın 3 bin okunma olmasına çok az kaldı. Size teşekkür ederim.

Hepinize iyi okumalar dilerim.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın.

&

Ulay Umay Arsal

Giray ilk elimin kanadığını fark etmiş olacak ki ilk yanıma gelen o oldu.

"Komutanım eliniz biraz derin kesilmiş. Doktora gitmemiz gerekiyor. Çok fazla kanıyor."

Girayın yüzüne baktım. Ve güldüm. Şuan neden güldüğümü anlamıyordu.

"Emin ol şuan kalbim daha çok kanıyor."

Yağız kolumu tutup beni kendine çevirdi.

"Neden aynayı elinle kırdın Ulay?"

"Ayna bana yalan söylüyordu komutanım. Bende onu kırdım."

Bu cümlemden sonra eminim herkes benim deli olduğumu düşünmeye başlamıştır.

Bütün tim bana ben deliymişim gibi bakmaya başladı.

"Bana ben deliymişim gibi bakmayın!"

"Komutanım size yalan söyleyen ayna değil kendinizsiniz. Dürüst olun kendinize." Dedi Giray bana bakarken.

Yerde olan cam kırıklarına baktım. Güldüm. Ardından konuşmaya başladım.

"Herşeyi öğrendiğin de benden nefret edecek. Benden nefret etmesin lütfen." Sözümü bitirdikten sonra gözümden bir damla yaş aktı.

Daha fazla ayakta durmayacağımı anladığım zaman dizlerimin üzerine çöktüm.

"Herşeyi kaldıra bilirim ama onun benden nefret etmesini kaldıramam. Ben onu çok seviyorum."

"Anlatsam ona herşeyi. Geçsem karşısına anlatsam olanları yine de beni sever mi? Yine de beni affeder mi komutanım?" Diyerek Yağıza döndüm.

Yağız ona sorduğum soruyla biraz afalladı. Ardından biraz düşündü. Ama cevap vermedi.

"Kendinizi onun yerine koyun komutanım. Siz olsaydınız sevdiğiniz kadını affeder miydiniz?"

Yağız yüzüme baktı. Gözleri yüzümde dolaştı bir kaç dakika.

"Affederdim. Hatta bunca şeye rağmen hala dimdik ayakta durduğu için onunla gurur duyardım." Dedi. Net ve samimi bir sesle.

Düşündüm biraz. Sevdiğim adamı düşündüm. Ona son altı yılda çektirdiğim acıları düşündüm.

"Ben olsam affetmezdim komutanım." Dedim net sesimle.

"Ona herşeyi anlatmam gerekiyordu. Benimle evliydi ama benim hakkımda hiç bir şey bilmiyordu. Herşeye rağmen sevmişti beni. Sadece sevmişti. Onun sevgisini hiç bir zaman hak etmedim. Ben ona acıdan başka hiç bir şey vermedim."

Giray yanıma gelip diz çöktü.

"Sadece o sizi sevmedi komutanım. Siz de onu çok sevdiniz. Sevdiğimi nereden biliyorsun diye soracak olursanız söyleyeyim size. Boynunuz da ki olan kolye de olan alyans. Eşinizin aldığı alyansı hala boynunuzda taşıyorsunuz. Emin ki o da hala taşıyordur alyansı."

Girayın sözlerinden sonra elim boynuma gitti. Evet altı yıldır bu alyansı boynum da taşıyordum. Her zaman benim yanımdaydı. Hep de yanım da olacaktı.

KARANLIKTA Kİ GÜNEŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin