19. Bölüm

79 6 8
                                    

Yeni bölüm ile karşınızdayım.

İyi okumalar dilerim.

(Vote+yorum)

Bölüm şarkıları

Neşet Ertaş - Yolcu

Mustafa Yıldızdoğan - Ya Sen Gel

&&&

Mira Güneş Karabulut

Aklımı kurcalayan düşünceler ile yola devam ediyorduk. Yol da pek fazla insan yoktu. Bu şaşırtıcı derecede tuhaftı. Etrafa bakınca tek bir tane araç fark ettim.

Aracın bizi takip ettiği çok belliydi. . Kim olduğunu bilmiyordum. Kim olabilirdi?
Demire baktım. Arkada ki araba onun da dikkatini çekmişti.

"Takip ediliyoruz." Dedi bana bakarken.

"Farkındayım." Dedim onu cevaplayarak.

"Kim olabilir?"

"Bilmiyorum Demir."

Araba da bulundurduğum yedek silahı çıkarıp Demire uzattım.

"Kendini koruman için."

Uzattığım silahı aldı. Yolda giderken bir araba önümüze çıktı. Ona çarpmamak için direksiyonu kırdım. Arabayı bir ağaca çarptım. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı ve sonunda karanlığa hapsoldum.

Başım da hissettiğim şiddetli ağrı ile gözlerimi açtım. Etrafa göz gezdirdim. Neredeydim ben? Demir şuan neredeydi? Demir şuan iyi miydi?

Ellerimi çözmeye çalıştım. Ama sadece çalıştım. İp çok sıkı bağlanmıştı. İpi açamıyordum.

Sinirle solumaya başladım. Demir neredeydi? İyi miydi şuan? Demiri düşünmekten şuana odaklanamıyordum.

Umarım iyisindir sevgilim.

Kapı şiddetle açıldı. İçeri yüzünde maske olan adamlar girdi.

"Mira Güneş Karabulut. Sonunda uyandınız. Biz de sizin uyanmanızı bekliyorduk."

"Kocam nerede?"

"Kocanı çok mu seviyorsun Güneş?" Cevap vermedim.

"Kocan en son Hastane deydi. Ama merak etme o şuan çok iyi." Biraz düşünüyor gibi yaptı.

"Ama fiziksel olarak iyi. Zihinsel olarak iyi olup olmadığını bilmiyorum." Dedi alaycı bir sesle.

"Benden ne istiyorsun?"

"Senle sadece ödeşmek istiyorum Güneş. Kardeşime yaptıklarının bedelini ödetmek istiyorum. Sen onu nasıl acı içinde öldürdüysen bende seni o şekilde öldüreceğim." Dedi gülümseyerek.

"Senin kardeşin kim be adam?"

"Samet Kuzey. Bu isim sana tanıdık geldi mi Güneş?"

Söylediği ismi düşünmeye başladım. Bu ismi daha önce hiç duymamıştım.

"Bu isim de birini tanımıyorum." Dedim karşımda duran adama bakarken.

"Demek ki o kadar çok kişiyi öldürmüşsün ki aklına bile gelmiyor kim olduğu."

"Emin ol öldürdüğüm insanların ismini unutmam. Ki öldürdüğüm insanlara insan demek için bin şahit gerekir. Eğer kardeşini öldürdüğümü düşünüyorsan şunu söylemek isterim. Eğer öldürmüşsem demek ki senin kardeşin bir insan değil canavarmış. Ama ben senin kardeşini öldürmedim."

KARANLIKTA Kİ GÜNEŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin