Palaye Royale, Lonely.
---
Kim Taehyung,
Bir hafta sonra,
22.13Dudaklarımın üzerindeki dudaklar tebessüm etmemi sağlarken bir yandan da hırçınlığına kahkaha atmak istiyordum. Doyumsuzca kırmızı et parçalarını ısırıyor, dakikalar geçtikçe dili daha çok geziniyordu dudaklarımda.
"Bebeğim, tişörtünü çıkartmamı ister misin?"
Ayrıldığımız anda söylediği cümleyle birlikte başımı istekle salladım. Nefes nefeseydik ikimiz de, o da cümlesini tek nefeste söyleyip bitirmişti. Kendisine karşı istekli oluşum onu mutlu etmiş olacak ki gülümsedi, dudaklarıma saliselik bir öpücük kondurup tişörtümün eteklerinden tuttu. Birkaç saniye içinde tişörtüm gövdemden ayrıldı.
"Tanrılar ülkesindeyken, Tanrılara bir sevgilim olduğunda sevişmek için fazla beklemeyeceğimi söylüyordum."
Tam o sırada çakan şimşek ve gürleyen gökle irkildim. Bu kez Afrodit ve Thor muydu yoksa ben ve Jungkook mu, bilmiyordum. Jungkook'un gülümsemesiyle sustum, onu beklemeye başladım. Nefeslerim hâlâ düzene girmiş değildi.
"Bu kez onlar değiller, Taehyung. Kesinlikle değiller."
Cümlesinin ardından dudaklarını dudaklarıma yasladı, tam o anda gök tekrgö, bu kez çok daha ciddi bir şiddetle hürledi ve hayatımda ilk kez kulaklarım gök gürültüsünün ardından çınladı. Aramızdaki tutku bağı ne denli kuvvetliydi bilmiyordum fakat hayatımın en güzel dakikalarını yaşadığıma emindim.
Bedenime dokundu, bedenine dokundum. Kulağıma defalarca kez fısıldadı beni sevdiğini. Onun gözünde gökyüzündeki Tanrılardan ve Tanrıçalardan çok daha değerli olduğumu, şu dünyada sevip sevebileceği tek insan olduğumu, her şeyi olduğumu ve daha nicelerini...
Bana duyduğu hisleri düşünürken gözlerim doldu fakat bunun o an yaşadığımız güzel anlardan mı yoksa bana kazandırdığı, kendisinin de kazandığı ağır duygulardan mı olduğunu anlayamamıştım.
"Benim güzel sevgilim..."
Dakikalar aktı, ben sadece kasıklarımda hissettiğim benliğine ve güzel hislerimize odaklıydım. Tutku bedenlerimizi ele geçirmişti, gerçekten hayatımın onsuz kısmını nasıl geçirebildiğimi kavrayamıyordum artık.
Ben ona odaklıyken ne kadar geçti bilmiyorum, yanıma yığılıverdi. Beni göğsüne çekip üzerimizi örttüğünde, saçlarımda hissettiğim dudakları yüzümü güldürdü. Sıkıca sarılıydım bedenine, sıkıca sarılıydı bana. Bir kırmızı, bir siyah olan gözlerinin içinde gördüğüm parıltıyı daha önce hiç görmediğime emindim.
"Ağlarken çok güzel oluyorsun."
Kısık bir kahkaha attım.
"Belki de."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
son of a devil • taekook ✔️
FanfictionDudaklarını arala bebeğim, senin için güzel planlarım var. < •uketae •semekook •mpreg •tamamlandı ☑️ < 080722 070923