The Weeknd, After Hours.
---
Kim Taehyung,
2 hafta sonra,
22.38Dudaklarım üzerinde hareket eden dudaklar, mutfak tezgahına yaslı avucum ve sevgilimin boynuna sarılı tek kolum. Yaşadığımız oldukça sıcak saniyelerin en kısa özeti buydu ve belki de hayatımın en ateşli dakikalarını yaşıyordum. Jungkook'un bir eli belimi sıkıp okşuyor, dudaklarımı hırçın bir biçimde öpüyordu. Ara ara nefeslenmek için ayrılmamız dışında dudaklarımız neredeyse hiç ayrılmıyordu.
Öpücükleri artık çeneme taşarken mutfak tezgahına tutunan elim de boynuna sarıldı. Fazla oyalanmadan dudakları boynuma indiğinde kıkırdadım. Bir yandan tişörtünü çıkartabilmesi için ona yardımcı oluyor, neredeyse belinin yarısına kadar çıkan tişörtü omuzlarından çekiştirerek daha da yukarı getiriyordum. En sonunda omuzlarına etekleri dayanınca boynumdan dudaklarını ayırdı ve tişörtünü üzerinden çıkarttı.
Artık kanatları yoktu, kanatlarının yerinde iki kanat dövmesi vardı. Fani oluşunun üzerine kanatları da kendisinden alındığında, buna alışmanın daha kolay olacağını düşünerek sırtına kanat dövmesi yaptırmayı teklif etmiştim. Fakat şu an bu teklifimi kabul ettiğine muhtemelen pişmandı çünkü tırnaklarım sırtına resmen batıyordu. Ses çıkartmasa da tırnak derimin sırtına değişinden batırdığımı anlayabiliyordum.
Boynumu ısırıp emmeye devam ettiği sırada derince ismini mırıldandım. Bu onu daha da hırslandırmış olacak ki olabildiğince çok sertleşen penisini pantolon üzerinden bacak arama bastırdı. Kendini bana bastırmasıyla sızlayan penisim kendini oldukça belli etti ve pantolonumun düğmesini açma gereği hissettim. Ben bir hamlede bulunmadan kendisi pantolonumu ve pantolonumla birlikte iç çamaşırımı da tamamen çıkarttığında üzerimde sadece kalçamı kapatan gömleğim kalmıştı.
Fazla beklemeden elindeki pantolonumu bir köşeye fırlatıp beni kucağına aldı, boynumdan başlayıp göğsüme dek her yerime öpücükler kondurdu. Huylandığım için arada titresem de bu onun hoşuna gidiyor, oynayıp durduğum ense saçlarıyla hareketlerini daha da sertleştiriyordu. Gerçekten o anın hissini sadece tattığınız sürece anlayabilirdiniz.
Sonunda odamıza geldiğimizde beni sırt üstü yatağa bıraktı. Kendi pantolonunu da çıkartıp bir köşeye attığında, üzerinde sadece alt iç çamaşırıyla kayganlaştırıcı alabilmek için çekmeceye yöneldi. Fakat bunu istemediğimi belli edercesine koluna tutunduğumda bana döndü.
"Canının acımasını istemiyorum."
"Ama ben dilinin beni yeterince hazırlayabileceğini düşünüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
son of a devil • taekook ✔️
FanfictionDudaklarını arala bebeğim, senin için güzel planlarım var. < •uketae •semekook •mpreg •tamamlandı ☑️ < 080722 070923