Harry,Lily,Marcos,Jane,Fred,Emma,George.
Onlar,bir yılbaşı gecesinden sonra yeni yılın onlara çok kötü bir haberin beklediğini bilmeyen insanlardı.
Yılbaşı gecesiydi kuzenler toplanıp birlikte kutlamak istediler. Ama bazı aksaklıklardan dolayı evde kutlamak zorunda kaldılar. Her şey çok iyi gidiyordu yeni yıl başlamıştı artık. Yeni istekler,yeni başlangıçlar.. tertemiz bir yıl vardı önlerinde.
Tam bu sırada kapı çaldı ve ev sahibi harry doğruldu:
Kim gelmiş olabilir ki birini çağırmadım.Elinde ki içeceği sehpaya koydu aralarından en büyük olanı.
Bakmazsan nasıl anlayabiliriz sence? dedi.
Harry kapıyı açtı ama bekledikleri gibi bir tanrı misafiri yoktu karşılarında. Polisler vardı.
Ne olduğunu şaşıran gençler ne yapacaklarını bilemediler."Bayım,bir sorun mu var?"Dedi harry.
"Merhaba,Ben Shep. Evinizde bir cinayet işlenmesiyle ilgili bir ihbar aldık. Ev sizin üstünüze mi,kimliğinizi rica edebilir miyim?"
Harry bir an için kekeledi ve yutkunamadı.
"Cinayet mi?" Evet evin sahibi benim buyrun kimliğim dedi ve uzattı."Hmm harry. Harry Carter. Memnun oldum tanıştığımıza evi üst kattan aramaya başlayacağız. Polis arkadaşlarım size yardımcı olacaklardır. "Kestra sen burda kal." dedi ve yukarı çıktı.
Birbirlerine şaşkınca bakan çehreler,ne yapacaklarını bilemeden öylece duruyorlardı. Gözleri soru sorarken dilleri sadece susmakla hükümlüydü.
Kestra buraya gelmen lazım dedi bay shep.
Hızlı adımlarla gitti kestra.
Bir kaç dakika sonra yanlarına gittiler."Bayım birşey olmadığına göre,kimin ihbar ettiğini öğrenebilir miyiz?"dedi harry.
"Bay harry endişelenmeyin. Ama birşey olmadığını da söyleyemeyiz. Çünkü,"Dedi tam o sırada lily bir çığlık kopardı.
George hemen ardından koştu ve herkes koşmaya başladı.
Ama akıl alır birşey değildi gördükleri.Yerde fred'in cansız bedeni yatıyordu.
Lily'i hemen çıkardılar ve sakinleştirici verdiler. Ama hangi sakinleştirici dindirebilirdi bu ağrıyı? Kuzenlerin bir çoğu sakinleştirici almıştı. Yarın sorgu olacaktı Bay shep bizzat kendisi yapmak istediğini söyledi. Ama herkes çok kötü olduğu için 3 günlüğüne ertelendi.
3. Günün sonunda herkes gelmişti artık sorgu için.
Ama ters giden birşeyler vardı. Bay shep anlayamıyordu 23 yıldır polis olmasına rağmen..
Herkes çok üzgündü ve bunun yalandan olmadığı çok barizdi.
Kendince yaptığı testlerden herkes geçmişti .
Ama anlayamıyordu Fred Carter'ın katili kim olabilirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFAMDAKİ SESLER|°BİTTİ°
HorrorBir yılbaşı eğlencesinde bir araya gelen bir grup gençleri birbirine düşürecek bir olay meydana gelir. Polisler kapıyı çaldıklarında bu evdeki herkes biribirinden şüphelenmektedir. Peki ya bu cinayetin sorumlusu veya sorumluları kimdir?