2

94 22 6
                                    

Kestra ile uzun bir beyin fırtınasından çıktıktan sonra biraz hava almak için dışarıya çıkmıştım. Bu işi 2 hafta içinde bitirmeliydim. Çünkü benim bir üstüm Jason Antra bu şekilde istemişti. Eğer verilen süre içinde başaramazsam,vaka başkasına verilecekti.
Şuan benim için en ideal olan gençlerin ne işle meşgul olduklarını nerede yaşadıkları gibi soruları çözmektı. Bu şekilde Fred Carter'ın katilini bulmak daha kolay olabilirdi.
Kestrayı aradım ve araştırmasını söyledim.
Bir kaç saat için de evime geldi dosyalarla birlikte.

"Hepsini araştırdım. Dosyalar burada."

Onu onayladım.

"Seni dinliyorum."

Steve. Steve Carter,yakın arkadaşları pozitif biri olduğunu söyledi. Gazeteci,hedefi tanınan ünlü bir gazeteci olmakmış. Çalıştığı ajansla araları çok iyiymiş. Hesap bilgilerine baktığımızda,2 gün önce yani yılbaşı gecesinden önceki gece 12,500 tl çekmiş. Sence de hediyeler için fazla bir para değil mi?

"Evet,çok gereksiz bir para. Bunun arkasını araştıralım kestra."

"Steve'i  tekrardan sorguya almalıyız." Dedi kestra kendinden emin duruşuyla.

"Hayır,henüz değil." Dedim. Kestra henüz acemiydi çoğu konuda erken davranıyordu.

Kafam karışmıştı,gerçekten çok yorulmuştum..

"Lily,Ölen çocuğun kız kardeşi. Annesi ve babası vefat etmiş. Anlaşılan tek aılesı abisi. Yanı öyleymiş. Hemşire ve yeni mezun olmuş ailesi ve arkadaşları tarafından sevilen iyimser biriymiş." Dedi elinde ki kahve kupasını masaya bırakarak. Diğer dosyayı eline aldı.

"Harry,bir fabrikada müdürmüş. Oldukça titiz ve dakik biriymiş. Arkadaşları söyledi.
Ayrıca ciddi bir insanmış,soğukkanlı."

Sadece anlattıklarını bitirmesini bekliyor,cevap vermiyordum.

"Jane,moda tasarım öğrencisi. İnsanlarla pek anlaşamazmış. Asosyal biriymiş fakültedekiler söyledi. Ama beni en çok düşündüren detay ise,lisede silah kullanma eğitimi almış bir yerden. Sence de saçma değil mi neden kendini korumak için yapsın ki?"

"Ama fred bıçaklanarak öldürüldü. Silâhla ilgisi yok. Bunu da düşüneceğim." dedim ve panoma şu ismi yazdım:
2. Baş şüpheli Jane Carter.

Kestra anlatmaya devam etti:
"George bir hamburgercide çalışıyormuş. Patronu gayet memnun ondan."

"Marcos bilgisayar mühendisi. Sıradan biri gibi görünüyor."

"Emma,fotoğraf sanatçısı. Uzun zamandır bu işi yapıyormuş. Yaklaşık 6,7 senedir."

Elinde ki dosyaları aldım ve tek tek inceledim. Önemli detayların altını çizdim.

"Eve gideyim ben artık. Yardım edebileceğim başka bir şey yoksa?"

"Tabii kestra. Dosyalar bende kalsın. Unutmadan bu dosyaları sen değil ben hazırladım. Tamam mı?"

Duraksadı.

"Neden?"

"Acemisin. Katil her an ziyarete gelebilir."

Dediğim şey ile ürperdi ama belli etmeden çıktı.
Uykum kaçtığında tüm gün panoma bakıp düşündüm.

1. Şüpheli Steve Carter
2.Şüpheli Jane Carter
Ama asıl soru onlar gerçek bir şüpheliler miydi?

KAFAMDAKİ SESLER|°BİTTİ°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin