13

41 8 0
                                    

O numaranın bana,birbirimizi tanıyoruz demesi,burada bulduğum panik atak ilacı..

Depodan hızlı adımlarla çıktım. Arabama atladım numaraya mesaj attım.

-kim olduğunu anlamayacağımı mı sandın?

Bir kaç dakika sonra cevap verdi.

-anlamadım?

- Artık amacını biliyorum.

Telefonu kapattım ve george'un evine gittim. Kapıyı hemen açtı ve açtığı gibi boğazına yapışmam bir oldu.

O kadar sinirliydim ki,marcos ve bu numara bayağı canımı sıkmıştı. Ama artık numaranın kime ait olduğunu biliyordum. Değil mi?

George nefes alamadı ve kızaran solgun yüzü ile işaret ederek nefes alamadığını söyledi. Umrumda bile değildi. Boğazından ellerimi çektiğimde,ona sert bir yumruk attım. Ağzından cümleler çıkacağını anladığımda konuşmasına izin vermeden bir tane daha yumruk attım.

İçeriden steve geldi ve beni george'un üzerinden çekti.

"Ne yaptığını sanıyorsun? Ona ne yaptın böyle harryy!

George yerde burnu kanamış bir şekilde yatıyordu. O an umrumda dahi değildi nasıl olduğu.

"Yapmam gerekeni yapmadım bile çekil steve."

Steve beni itti ve git dedi. Çıkmakta güçlük çıkarsam da gittim yine de. Hızımı alamadım ve marcos'u aradım. Ama telefonu kapalıydı. Evinde de yoktu zaten. Baya gözlerden uzaktı. Anlamıştı bildiğimi bana göre.

Arabama atladım ve eve gittim. Lily ile sohbet falan ettik. Kafamı dağıtmaya çalıştım ama olmadı. George'du. Emindim.. hatta marcos ve george'du..

Panik atak rahatsızlığından onda ve bende vardı. Aklıma ondan başka bir seçenek gelmemesi muhtemel.

Odama çıktım. Cevapsız aramalar vardı. Steve,jane ve shep'ten.

Jane mesaj atmıştı;

-bana olan her şeyi anlatacaksın. George'a niçin öyle yaptın? Hastaneden yeni geldik. Onun ne halde olduğundan haberin var mı?

Hastane deyince elime baktım. George için mahvetmiştim ellerimi. Kanamıştı. Pansuman yapmam gerekliydi. Lily'nin ilk yardım çantasından bulduğum şeylerle yaptım.

Pansuman işini bitirdikten sonra mutfağa gidip kendime bir kahve yaptım. Sonrasında yukarı,odama çıktım.

Ve gelen mesajlara tekrar baktım.

Steve;
kuzenine böyle bir şeyi neden yapar insan? Hemen anlatacaksın harry. Yoksa ben geleceğim oraya.

Umurumda bile değildi. Sırıtarak görüldü attım ve shep'in mesajlarına geçtim.

-Cidden benden habersiz bir şeyler yapabileceğini mi sanıyordun? Gizli numarayı ve konuşmalarınızı biliyorum. Hemde başından beri. Ama neye üzüldüm biliyor musun? Bana gelip bunların hiç birini anlatmadın. Çözüm yolu aramadın. Bu yüzden seninle olan anlaşmayı bitiriyorum. İptal.

Telefonu şaşkınlıkla kanepeye koydum. Gizli numarayı gizli tutmakla hata mı yapmıştım?

KAFAMDAKİ SESLER|°BİTTİ°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin