Neydi yani bu? Fred'e ulaşamadıkları hakkında bir sürü mail yollamışlardı. Ben daha önce nasıl fark etmedim ki bu mailleri? Ayrıca Rocherst Cleaner de kimdi? Fred ile ne alakası olabilirdi ki?
Maillere detaylıca baktım ama bir iz bulamadım ki. Ne yapsam diye düşünürken bunu lily'e anlatmak istedim. Sonrasında vazgeçtim çünkü,bunu kafasına fazlasıyla takabilirdi. Kime anlatayım diye bayağı düşündüm ama yakın arkadaşlarım delirdiğimi falan düşünebilirdi. Aklıma shep geldi. Uzun zamandır konuşmuyorduk ve,bana göre aramızda bir dostluk ve samimiyet de vardı. Kabul eder miydi emin değildim ama shep dışında bunu anlatacak kimsem kalmamıştı. En son aramızdaki anlaşamayı bitirdiğine dair mesaj atmıştı ve sonrasında onunla hiç konuşmadım.
Bilgisayarımı,fred'in telefonunu çantama koydum. Lily'e geç geleceğimi söyledim ve hızlıca arabama bindim. Shep'in evine gittim. Kapıyı tıklamakta kararsız kalsam da konuşmaya çok ihtiyacım vardı.
Shep kapıyı açtı,şaşırmış bir yüz ifadesiyle karşıladı beni. Beklemediği belliydi,bakışları rahatsız etti.
"Shep,nasılsın biraz konuşabilir miyiz?"
Zorla cevap verir gibi bir ifade takınıp bana döndü ve,
"İçeri gel harry. Dışarısı soğuk." dedi.
İçeri girdim beni şöminenin yanına götürdü. Sıcak bir kahve hazırladı ve yanıma geldi.
" Anlaşma için geldiysen,kararım net."
"Hayır,hayır. Alakası yok ben sana bir şey anlatmak istiyorum da."
Şaşırdı ama fazla üstelemeden beni dinledi.
"Seni dinliyorum,harry."
"Ben fred'in telefonuna baktım ve karşıma böyle mailler çıktı. Ne yapacağımı inan bilmiyorum. Belki arkadaşın olarak beni kabul edersin ve yardımcı olursun diye düşündüm."
Bilgisayarımı aldı ve mailleri daha detaylı inceledi.
"Rocherst kim? Sizin bir yakınınız falan mı?"
"Hayır,hayır. Öyle birini tanımıyorum. Zaten olay da bu. Fred'e mail yollayacak kadar önemli biri rocherst denilen kişi ama ben kuzeni olarak hiç bir şey bilmiyorum."
"Bu işi ben halledeceğim,aslında söylemen de çok iyi oldu." dedi ve kahvesinden bir yudum aldı.
"Sevinirim yardımcı olursan." dedim.
Shep ekran görüntülerini aldı ve sanırım kestra'ya attı.
"Bakalım,Fred Carter neler karıştırıyormuş?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFAMDAKİ SESLER|°BİTTİ°
HorrorBir yılbaşı eğlencesinde bir araya gelen bir grup gençleri birbirine düşürecek bir olay meydana gelir. Polisler kapıyı çaldıklarında bu evdeki herkes biribirinden şüphelenmektedir. Peki ya bu cinayetin sorumlusu veya sorumluları kimdir?