4

70 18 4
                                    

Evden hızlıca bir bahane uydurarak çıktım. Şehrin gürültülü sokaklarında,karakola yürüyerek gidiyordum. Büsbütün beyazlaşmış tenim eskisi gibi değildi. Yaşadıklarımıza bakılırsa sağlığımızın biraz bozulması gayet normaldi.

Kafamda hiç susmayan bu sesler bazen beni delirtiyordu. Zaten çalıştığım fabrikaya da gitmeyi 2 haftadır aksatıyordum. Bu sebepten ötürü telefonlarım susmuyordu. Sürekli halletmem gereken işler olduğunu söylüyordu asistanım. Ama kendimi daha toparlayamazken fabrikaya dönemezdim.

Sonunda karakola vardım orda çalışan bir yetkiliye;

"Merhaba, Bay Shep,Shep komiser burada mı?" Diye sordum.

"Yanlış görmediysem üst kata çıktı beyefendi. Odasına gidiyordur,koridorun sonu sağ taraftan 2.oda."

Teşekkür ettim ve dediği odaya gittim.
Kapıyı tıklattım ve gel sesini duyunca hemen içeriye doğruldum.

Beni görünce şaşırmışa benziyordu. Gelirken haber vermemiştim çünkü. İlk benim konuşmamı beklediğini fark edince hemen konuya geçtim;

"İyi günler bay shep. Ben buraya sizinle konuşmaya geldim. Açıkçası Fred için konuşmaya."

"Hoşgeldin. Evet seni dinliyorum,bir terslik mi var?"
Bay shep anlayamadığım bir yüz ifadesiyle beni çok dikkatli dinliyordu. Sanki ağzımdan çıkan her kelime onun için çok önemliydi.

"Sizin aklınıza takılan,biri var mı? Hani şu kişi olabilir diye bir düşünceniz var mı Bay shep? Biraz daha açık konuşayım. Ben bu işte size yardım etmek istiyorum. Çünkü nasıl olur ve kim yapar bilmiyorum ama evden biri olduğu kesin. Bu yüzden eğer sizde kabul görürseniz size yardımcı olmak,ve bu işin bir an önce perde arkasını aralamak istiyorum. Tek dileğim bu."

Bay shep'in yüzündeki tebessüm gitmiş,yerini ciddi bir ifadeye bırakmıştı. Hayli şaşırmıştı bu işte birlikte olma kararına.

"Carter,elbette şüpheliler var. Biz her şeyi çok detaylı araştırıyoruz. Bu işte sana güvenebilir miyim bilmiyorum. Çünkü hak verirsin ki, ben devlet için çalışan bir polisim. Sense evinde kuzeninin cesedi bulunmuş bir şüpheli."

"Hemen kabul etmeyeceğinizi biliyordum. Siz nasıl isterseniz beni araştırın. Ama hemen hayır demeyin biraz düşünün. Eğer size yardımcı olabilirsem çok mutlu olacağım."

"Teklifini düşüneceğim harry. Şimdi girmem gereken bir sorgu var."

"Görüşmek üzere bay shep."

"Görüşürüz,carter."

Ben çıktıktan sonra kestra shep ile konuşmaya gitti. Umarım kabul ederlerdi,daha fazla kim yapmış olabilir diye düşünmek istemiyordum.

Karakoldan çıktım ve lily'i almaya gidecektim. Lily için iyi bir pskiyatri bulmuştuk. O artık konuşmuyordu. Ona iyi gelir umuduyla her gün götürüyorduk.
Ama fayda ediyor muydu emin değilim. Onun iyi olması için her şeyi yapmaya hazırdım.

KAFAMDAKİ SESLER|°BİTTİ°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin