Shep ile konuştuktan sonra eve gittim. Lily ile film izledik sonrasında uyudum. Sabah kalktığımda başımda jane vardı.
"Harryyy! Artık uyansan diyorum? Su dökeceğim yoksaaa!"
Gözlerimi araladım ve beni uyandırmaya çalışan jane'nin çırpınışlarını gördüm.
"Jane? Sen ne zaman geldin?"
Uykulu bir tavırla söyledim bunu.
"Bugün sen ben,lily,emma ve george christ amcanın yeni açtığı yere gideceğiz."
"Benim bundan niye haberim yok?"
"Kabul etmezsin diye canım."
"Ah,aynen öyle. Benim bugün gerçekten çok önemli işlerim var ufaklık. Ayrıca şu turuncu saçların bugün ne kötü görünüyor haberin var mı?"
Onu biraz sinir etmek için böyle söyledim ve sırıttım. İroni yaptığımı fark etti ve fazla bozuntuya vermedi.
"İtiraz istemiyorum,bugün ne olursa olsun o etkinliğe katılanacak harry!"
"Sen ne zamandan beri hakkımda karar veriyorsun?"
"Ya bak,sürpriz yapayım dedim ama müsade de etmiyorsun ki. Fred ile alakalı bir sürpriz hazırladık. Ayrıca yeni açılan yer de fred ile alakalı bir logo tasarladık. Ama bunun keyfini çıkarmama da izin vermiyorsun. Ne güzel sürpriz yapacaktım işte. Ben de gelmiyorum artık. Tüm modumu düşürdün."
"Ya ben nereden bileyim ki? Bir hata yaptım tamam ama hazırlanayım da gidelim ha?"
"Neyse tamam. Lily ve emma hazırlandılar ve dışarıda bekliyorlar. George'da arabada. Fazla oyalanma."
"Ay tamam kızma ufaklık." dedim ve saçlarını bozdum.
Hemen hazırlandım ve cafeye gittik. Logo tasarımı da çok güzeldi. Fred'in ismi yazıyordu. Ve onun kendi imzası. Ondan bir parça olması beni çok duygulandırdı.
Ayrıca yılbaşı gecesinden sonra marcos olmasa bile bu kadar kalabalık olduğumuz için kendimi tuhaf hissettim. Sanki bir şey olacak gibi. Aramızdan birine.
Güzelce eğlendik ve evimize döndük. Shep yarın buluşma ayarlayacağını söyleyen bir mesaj yolladı. Yarın gidecektim ona. Rochester Cleaner kimmiş ve onun o hastane ile ve fred ile ne alakası varmış diye öğrenmeyi baya merak ediyordum.
Lily ile de konuştum ama bu konu hakkında değil tabi ki. Gözlerinden belliydi abisini ne kadar özlediği. Gözlerinin içinde bir yerlerde hala ona ait bir kız çocuğu vardı. Lily ne kadar toparlanmış gibi gözükse de benden daha da bitkindi.
Sıcak bir şarap ve eski bir kaç şarkı bu geceyi bitirmemde yardımcı oldu.
Acaba yarın ne olacaktı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFAMDAKİ SESLER|°BİTTİ°
TerrorBir yılbaşı eğlencesinde bir araya gelen bir grup gençleri birbirine düşürecek bir olay meydana gelir. Polisler kapıyı çaldıklarında bu evdeki herkes biribirinden şüphelenmektedir. Peki ya bu cinayetin sorumlusu veya sorumluları kimdir?