10

38 12 2
                                    

*shep karakterinden*

Karakola gittim ve emma hakkındaki her şeyi bir an önce öğrenmek istiyordum. Ama bunun için kestra'yı beklemem gerekti. O da genelde sabah kahvesini alır,biraz oyalanır ve öyle gelirdi. Bende o yüzden başka dosyalara bakıp çözüm aradım.

Bir yarım saat kadar bekledikten sonra kestra geldi. Ve bana her şeyi anlattı.

"Shep,emma hakkında bulduğum bu bütün sonuçlar burada. Sana 2.şüphelinin o olduğunu söyledim. Ama öncesinde bence marcos'u konuşalım. Bana dediğin,son mail'e baktım ve onu da bir arkadaşıma bulması için attım. Son şeyler de kesin olarak çıkarsa,marcos demektir. Ve onu tutuklayabiliriz."

"İyi ama mailleri atan o olabilir,lakin o attı diye o öldürmüş olmuyor. Davaya çıktığında kendini böyle savunabilir. Tehdit maillerinde seni öldürürüm,sana zarar veririm gibi kelimeler kullanılmamış. Sadece ondan bir takım şeyler istenmiş bu kadar."

"Ben onu da düşündüm. Sorgu da onu iyice sıkıştırırsak bir şeylerle tehdit edersek bence gayet iyi bir şekilde konuştururuz."

"Ne ile tehdit etmeyi düşünüyorsun kestra?"

"Onu daha detaylı araştırırım. Marcos yazılım fabrikasında bilgisayar mühendisi olarak çalışıyor ve,kuzenini tehdit edecek kadar kin dolu biriyse muhakkak onun da bir açığı vardır."

"O zaman o açığı hemen bulalım kestra. Jason Antra'nın bana bu dava için tanıdığı süreyi baya bir aştım. Neyse ki ondan bir kaç ay daha zaman istedim. Anlayışlı biri ki çok fazla üstelemeden kabul etti."

"Ah haklısın,cidden bu dava çok uzadı. Bana öyle geliyor ki daha da uzayacak."

"Ben biraz hava alacağım. Kahve ister misin?"

"Olur. Sütlü olsun lütfen. Gelince de şu emma'yı konuşuruz artık."

Kahveleri alıp işimizin başına döndükten sonra,pür dikkat kestra'yı dinledim. Emma hakkında bulduğu her gerçek,benim için bir hazine kadar kıymetliydi şuan için.

"Emma marcos ile sanırım iş birliği yapmış çünkü buradaki mesajlar tam olarak onu gösteriyor. Ayrıca Harry'nin ifadesinde fred üst kattaki banyoda ölü haldeyken herkes aşağıdaydı. Ama orada emma'yı hatırlamıyordu. Emma şuan net bir şekilde o. Onu tekrardan sorguya alalım."

"Marcos ve Emma'yı ara. Bu iş çok uzadı artık."

*HARRY'DEN*
-iyi ama kiminle anlaşma yaptığımı bilmek isterim bende.

-Bu bir anlaşma değil harry. Bu bir mecburiyet.

Bu mesajı atan her kimse,benimle büyük oyun oynuyordu. Neden yaptığını hala anlayamıyordum.

-sana mecbur değilim. (Mesaj gönderdim.)

-kendini kandırma,mecbursun.

-hayır değilim,daha kim olduğunu bile bilmediğim birine benden istediği bir şeyde niçin yardım edeyim?

-çünkü sana veya kuzenlerine zarar verebileceğimi biliyorsun.
-ve bunu bildiğin için de bana şuan akıl oyunu oynuyorsun. Bilmediğin bir şey var harry,ben hem seni hemde kuzenlerine karşı bakış açını çok iyi biliyorum.

-kimsin?

-zamanı geldiğinde anlatacağım.

-sana kimsin diyorum! Kimsin!
-polise haber vermeme ramak kaldı. Haberin olsun.

-polisten korksaydım böyle büyük işlere girmezdim.

-büyük iş?

-harry hala anlamıyorsun.

-kimsin ya kimsin çıldıracağım!

- Fred'in katili.

KAFAMDAKİ SESLER|°BİTTİ°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin