11

41 9 0
                                    

H:-kimsin ya kimsin çıldıracağım!

- fred'in katili.
-bunu dememi bekliyordun hahah.
-sadece bir şakaydı.

H:- komik olduğunu mu sanıyorsun seni aptal!
H:-seni bulduğumda yaptığın bu iğrençliklerin bedelini öyle bir ödeteceğim ki!

-Laflarna dikkat et. Tek hamlem ile neler yapabileceğimi tahmin dahi edemezsin.
-seni çok iyi araştırdım harry. Ah pardon yoksa,jack mi demeliydim?

Jack,benim ölen ikizimin ismiydi ve aile arasında,arkadaş ortamımda,hatta lise yıllarımda hocalarım vs. Bana jack derlerdi. Kimliğimde yazmasa da o da benim bir ismimdi. Hayatımda çoğu zaman harry yerine jack ismimi kullandığım da olmuştur.

Bu numara ile uğraşmaktan gerçekten çok sıkılmıştım ve son attığı mesaja cevap vermedim. Telefonumu kapattım. Aşağıya indim ve lily'de staj'a gidecekken karşılaştık.

"Günaydın Harryy! Kahvaltıyı toplamadım sen de yaparsın diye,çok vaktim yok kızlar beni almaya gelecek. Saat 6 da çıkarım gelirim eve. Görüşürüz."

"Tamam hemen git. Geç kalma. Kendine dikkat et ve kötü hissedersen hemen eve dön. Bir şeye ihtiyacın var mı canım?"

"Yok teşekkkür ederim harry. Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Lily'i uğurladıktan sonra kahvaltı ettim. Shep'in yanına gitmedim 2 gündür. Ama o da beni aramadığı için gitmek istemedim açıkçası. Canım sıkılınca o bilinmeyen numaraya cevap vermek istedim. O kadar sıkılmıştı yani.

H:-Kendini çok akıllı sanma. İkinci ismimin jack olduğunu herkes bilir.

-buluşalım mı?

Daha ismini bile söylemeyen biri durduk yere niçin buluşmak istemişti ki yani?

H:-amacın ne?

-Hadi ama,sende merak etmedin mi başından beri kim olduğumu. Gördüğünde beni anlayacaksın her şeyi.

H:- Gelmeyeceğini ikimizde biliyoruz.

-Sana bir fırsat vaad ediyorum işte. Tüm bu gizemleri çözmen için bir fırsat.

H:- Bunu neden yapasın ki?

-Beni gördüğünde anlayacaksın.

Bıktım şu sözden. Beni gördüğünde anlayacaksın ne demek?

H:- Kabul. Görüşelim. Nerede görüşmek istersin?

-Şehrin çıkış taraflarında yeni yapılan bir cafe var. Orası uygun gibi. Ne dersin?

Ne? Cidden beni tehdit eden biri ile cafe'de iki yakın arkadaş gibi buluşacak mıydım?

H:- Cafe gibi yerlerde olmaz. Seninle öyle bir yerde yüzleşemem. Benim yaşadığım sokağı biliyorsan,2 sokak mesafede bir depo var. Orada yarın saat 2'de.

-Uh,beni öldürüp depoya atmayı mı düşünüyorsun harry? djdjdjdhdj

Mesajlaşırken random atan insanları sevmezdim. Daha ciddi bir yapım olduğundandır belki de. İnsan mesajlaşırken bile olsa terbiyesini takınmalı ve öyle konuşmamalı bana göre.

H:-Kabul edip etmediğini söyle sadece. Deponun anahtarı sadece bende var. O gün açık bırakacağım senin için. Gelmek istemiyorsan şimdi söyle. Senden daha önemli işlerim var.

-Tamam tamam sinirlenme hahah
-O gün saat 2'de orada olacağım.
-ve emin ol beni görünce mesajlaştığın kişinin ben olmadığımı düşünmek isteyeceksin.

H:-Neden böyle diyorsun ki?

-çünkü..
-çünkü sende beni tanıyorsun harry..

KAFAMDAKİ SESLER|°BİTTİ°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin