Taehyung öğlenin bir saatinde gelen bildirimle gözlerini açtığında, Jungkook'tan gelen mesajı görmüş ve hemen yatakta doğrulup kendine gelmeye çalışmıştı. Uzun saatler boyunca uyuyup dinlenmesinin ardından başının ağrısı sonunda geçmiş daha dinlenmiş hissediyordu, tabi bunda gelen mesajın etkisi büyüktü..Küçüğüm
Hyung hyungTaehyung
Jungkook JungkookKüçüğüm
Selamm
Ben nasıl olduğunu merak etmiştim de
NasılsınnTaehyung
Yeni uyandım
Güne seninle başlamak iyi geldi
Yani iyiyim merak etme
Sen nasılsınKüçüğüm
İyi olduğuna çok sevindim
Ben de iyiyim
Resim çiziyorum hattaTaehyung
Çizimlerini merak ediyorum
bir gün görmek isterimKüçüğüm
Şey yani ben aslında biraz çekiniyorum çizimlerimi birine göstermeye
Ama istersen sana gösterebilirim tabi kiTaehyung
Bugün göstermeye ne dersin hem daha sonrasında yemeğe de gideriz
Seni de görmek istiyorumKüçüğüm
Olur tabiii
Çizimlerim hakkında yorumlarını merak ediyorumm
Umarım beğenirsin
Unutmadan konumu da atayım
*Konum*
Bekliyorum hyungTaehyung
Tamamdır
Şimdi bir kaç saatlik bir işim var
7'de orada olacağım
Akşam görüşürüz küçüğüm
Küçüğüm
Görüşürüz hyung <3Taehyung sırıtarak telefonu bıraktığında işlerini bir an önce bitirip yola koyulmak istemişti. Zira birkaç saat sonra göreceği güzel yüzlü oğlan kendisini çokça özletmişti ve daha şimdiden birlikte vakit geçirecekleri için tuhaf bir heyecan kaplamıştı içini. Daha çok yeni tanıyorlardı birbirlerini ancak ikisi de karşılaştıkları ilk andan beri aralarındaki çekimi hissettiğinden geri durmak istemiyorlardı. Şimdiden bir yer edinmişlerdi.
Taehyung bu hallerine ne kadar şaşırıp inanamasa da güzel yüzlü çocuğa karşı koyamıyor gittikçe daha fazla kapılıyordu. Jeon Jungkook daha şimdiden herkesin korkudan önünde diz çöktüğü Kim Taehyung'u her zerresiyle etkisi altına almış ona karşı tamamen farklı bir adam olmasını sağlamıştı. Kendisi yarattığı etkinin farkında bile değildi, tabi şimdilik.
Taehyung düşüncelerinden artık kalkması gerektiğinin farkına varıp çıkmış babasının ölümünden sonra birkaç günde biriken tonla kağıt işini halletmek için ayarladığı toplantıya hazırlanmaya başlamıştı. Kendisi pek hazzetmese de kağıt işlerinden hiçbir şeyin sekteye uğramasını istemiyor her şeyle bizzat kendisi ilgileniyordu. Zaten avukatı Seokjin olduğundan çokça yardımcı oluyordu bu konularda.
Namjoon ve Seokjin geldiğinde Hwasa onları karşılamış toplantı odasına kadar eşlik edip onlarla birlikte masaya oturmuştu. Yoongi her ne kadar ciddi toplantılardan sıkıldığı için isteksiz gelse de belli etmemeye çalışmıştı. Zira kuzeninin işinde ne kadar ciddi olduğunu ve hiçbir hatayı kabul etmediğini bizzat kendisi çok iyi biliyordu. Her işini özenle yapar asla hata kabul etmezdi. Gerekirse defalarca üstünden geçip her şeyin mükemmel olmasını sağlardı. Bunu bilen Yoongi de kendini toparlayıp toplantı boyunca oldukça ciddi bir şekilde işine odaklanmış ve fazlasıyla yardımcı olmuştu. Saatler sonunda bütün işler bittiğinde Taehyung gerçekten iyi iş çıkardıkları için memnun olmuş onlara neden güvendiğini daha iyi anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Noir Blanc | Taekook
ActionTüm hayatı boyunca güce tapan Kim Taehyung bir anda hayatına giren ve durmadan etrafında tatlı tatlı dolaşıp duran Jeon Jungkook'a tapmaya başlamıştı. "Tu es trop bel mon petit." (Çok güzelsin küçüğüm.) "Je veux juste être ton bel." (Ben, sadece sen...