|darmadağın|

1.6K 114 72
                                    

Yoongi akşama doğru gözlerini zorlukla açmış, elini yan tarafta attığında hissedemediği bedenle kaşlarını çatmıştı.

"Jimin?"

Ses gelmeyince yerinden hızla doğrulmuş evin içine göz atmıştı. Mutfaktan gelen sesle oraya yönelmiş Jimin'in yemek hazırladığını görünce rahat bir nefes vermişti.

"Bebeğim dün gece hiç uyumadın zaten. Neden ayaktasın? Açsan yemek söyleyebilirim."

Korkmaması için başta konuşup ardından arkasından sıkıca sarılmış yüzünü boynuna gömmüştü. Dudaklarını beyaz boyna bastıracakken sarışın bedenin yerinde kıpırdanıp uzaklaşmasıyla duraksamıştı.

"İstemiyorum."

Ses tonundan bile soğukluğu anlaşılınca Yoongi sinirlense de belli etmemiş hassaslığına vermişti. Lakin yine de bozulmadan edemiyordu. Dün sorunlarını ortadan kaldırdıklarını düşünmüştü ama her zamanki gibi Jimin'in dengesiz tavırları sabahında kendini göstermekte gecikmemişti. Yoongi bu ikilemden yorulduğunu hissediyor sürekli arada kalmaktan sıkılıyor ve nasıl davranacağını şaşırıyordu. Yine de küçük bedenin zor zamanlar geçirdiğini bilerek ses çıkarmamayı seçmişti.

"Gidip dinlen biraz, ben hazırlarım."

"Arkadaşım gelecek Yoongi."

Yoongi kaşlarını çatıp küçük bedene yaklaşmış kendine doğru çevirmişti.

"Ne arkadaşı?"

Cevap vermeyen bedenle birlikte iyice gerildiğini hissederken üstüne gitmemeye karar vermiş iç çekerek başını onaylarcasına sallamıştı. Ardından hiçbir şey demeden koltuğun üzerindeki ceketi alıp evden ayrılmıştı.

--

Taehyung kucağında yeni uykuya dalan küçük bedeni yatağın sağ tarafına dikkatlice yerleştirmiş ardından hemen yanına uzanmıştı. Günün yorgunluğu kendini belli ederken küçüğünü iyice kendine çekip gözlerini kapatmıştı.

Tam uykuya dalacağı sırada Jungkook'un aniden titremesiyle uyanmış uykulu haliyle gözlerini açıp ne olduğunu anlamaya çalışmıştı. Jungkook'un ter içinde kaldığını görünce endişeyle yerinde doğrulmuş titreyen bedenine hafifçe dokunmuştu.

"Bebeğim-"

Dokunmasıyla birlikte küçük bedenin yerinden sıçrayıp korkuyla dogrulması bir olmuştu. Bedeni tir tir titriyor etrafına korkuyla bakıyordu. Taehyung küçük bedene yaklaşınca Jungkook aniden hissettiği dokunuşla çığlık atmış yatakta geriye doğru kaçmaya çalışmıştı.

"YAKLAŞMA BANA!"

Yataktan düştükten sonra odanın içinde geriye dogru sürüne sürüne dolapların kapaklarına yaşlanmış kulaklarını ve gözlerini kapatıp çığlık atmaya devam etmişti.

"Uzak dur benden, yaklaşma!"

Taehyung yerde gözlerini korkudan sımsıkı kapatmış çığlık atarak tepinen çocuğunu görünce napacağını şaşırmış hızla yanından biraz uzaklaşıp ışıkların açılmasını sağlamıştı. Geri küçüğünün yanına dönünce soğukkanlı olmaya özen gösterip yavaşça yaklaşmaya başlasa da küçük beden çığlık atmaya devam ediyordu.

"GİT BURADAN,GİT!"

"DOKUNMA BANA, İSTEMİYORUM YAKLAŞMA!"

"Jungkook bebeğim, benim sakin ol."

Elini tutmaya çalışsa da küçük beden daha çok kaçıyor kapalı gözleriyle yerinde debelenip duruyordu. O sırada aşağıdan sesleri duyan Seokjin ve Namjoon hızla odaya girmiş çıkan sesler Jungkook'un daha kötü olmasını sağlamıştı.

Noir Blanc | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin