-6-

771 60 40
                                    

Jennie hâlâ kendine gelmediği için Görevli onu odasına götürmüştü. 5 dakika sonra 4-5 tane doktor Jennie'yi muayene etmek için gelmişti.

Nayeon ile Namjoon sarayda değildi. O yüzden bütün görev Lisadaydı.

Lisa çok geçmeden Jisoo'yu aramıştı ve bütün olayı anlatmıştı. Jisoo ise yarım saat sonra oradayım demişti fakat şehirde işi bitip şehir dışına çıktığı için nasıl yarım saatte gelecekti bilmiyordu.

Jennie'nin Bayan Kim ile Kim Yuna'nın ölümüne neden bayıldığını öğrenmek için Lisa köyün yakınlarında yaşayan beyleri topladı ve onlarla toplantı yapmaya başladı. Jisoo gelmeden bu olayı öğrenmesi gerekiyordu.

Aradan yarım saat geçtikten sonra Jennie daha da çok kötüleşmişti ve Jisoo saraya varmıştı. Saraya girdiği gibi bir görevlinin yakasını sertçe tuttu.

Jisoo "JENNİE NEREDE?"

Görevli o kadar korkmuştu ki cevap verememişti. Jisoo görevlinin saçından tuttuğu gibi yere fırlattı ve diğer görevlilere döndü.

Jisoo "Atın bunu zindana!" 

Jisoo oradan ayrılarak Jennie'nin odasına doğru yürümeye başladı. Arkasından diğer görevlilerce geliyordu fakat Jisoo o kadar hızlı yürüyordu ki yürüme şekilleri biraz garipti. Jisoo, o kadar endişeli ve sinirliydi ki önüne gelen kişiyi bile öldürebilirdi. O yüzden görevliler ona hiçbir şey demeden takip ediyorlardı.

Jisoo Jennie'nin odasına geldi ve önüne gelen bütün görevlileri itti. Jennie'yi yatakta ateşler içinde gördüğü anda hemen oraya yürüdü ve yatağın başına oturdu. Ellerini Jennie'nin soğuk elleriyle birleştirdi. Elleriyle Jennie'yi ısıtmaya çalışıyordu. Çok soğuktu Jennie ve bu Jisoo'yu çok geriyordu. Doktor bazı eşyalarını toplarken Jisoo doktora döndü.

Jisoo "Söyle doktor, Sevgilimin neyi var?"

Doktor başını eğdi ve konuşmaya başladı.

Doktor "Çok ateşi çıkmış Kraliçem. Bayıldıktan sonra arada ayılıp sinir krizi geçiriyordu o yüzden narkoz verdik. Biraz rahatlaması için ilaç yazdım bir kaç güne geçer."

Jisoo, Ellerini Jennie'nin ellerinden çektikten sonra yavaşça yatağın başından kalktı ve yavaşça doktorun üzerine doğru yürümeye başladı. Doktor korkuyla geriye gidiyordu.

Jisoo "Bir ilaçla sevgilimin yüksek olan ateşi geçer mi sanıyorsun? Bir kaç güne değil bir günde iyileşsin ve ayağa kalksın. Yarın Jennie'yi sağlıklı bir şekilde görmek istiyorum. Yoksa, işini bizzat ben bitiririm."

Jisoo, cümlesini bitirdikten sonra bir görevliye döndü.

Jisoo "Prenses nerede bayılmış ve niçin  bayılmış?"

"Hanezadar'ın odasında sinir krizi geçirip bayılmışlar efendim fakat niçin bayıldığını bilmiyoruz."

Jisoo, duyduğu cümle ile biraz şaşırsa da kendini toparladı ve hızla odadan çıkıp Lisa'nın odasına doğru yürümeye başladı. Lisa'nın odasında bayılması onu şaşırtmıştı. Acaba neden bayılmıştı? Lisa onu üzecek ne yaptı? Diye söylendi içinden. Sonra bütün düşüncelerinden kurtuldu ve arkasından gelen görevlilere arkasını dönmeden bir şey sordu.

Jisoo "Hanezadar odasında mı?"

"Evet Kraliçem."

Jisoo Lisa'nın odasına geldiği gibi kapıyı sertçe açtı. Jisoo içindeki siniri durdurmaya çalışıyordu Lisa'ya zarar vermek istemiyordu. Jisoo içeri girdi ve görevliler dışarda beklemeye başladı.

Queen's Land / JenSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin