Jennie gözlerini yavaş bir şekilde açtı ve etrafı izlemeye başladı. Sabah olmuştu. Jisoo hâlâ onun yanında uyurken Jennie gülümsedi ve Jisoo'nun alnından öpüp yerinden kalktı.
Yataktan kaldığı anda çıplak olduğunu farketti ve hemen koltuğun üstünden geceliğini alarak giydi. Aklına dün ki sevişmeleri gelince yüzü kızarmaya başladığında kapı çaldı."Kraliçem? Uyuyor musunuz?"
Bir görevli kapının arkasından konuşunca Jennie hemen kapıyı araladı ve dışarı çıktı. Sırtını kapıya yasladıktan sonra konuşmaya başladı.
Jennie "Sabah sabah ne istiyorsun Kraliçe den?"
"Efendim bunu Kraliçeye söylemem lazım siz sonra öğrenirsiniz. Şimdi içeriye gireceğim."
Jennie sırtını kapıdan çekip görevlinin üstüne yürümeye başladığında görevli korkarak geriye gidiyordu ki Jennie çoktan görevliyi duvarla arasına almıştı. Görevli kadın olduğu için Jennie rahat olabilirdi o yüzden görevliye daha da yaklaşarak konuşmaya başladı.
Jennie "Sen kimsin?"
Görevli kafasını kaldırıp Jennie'ye bakmaya başladığında Jennie oldukça kızgın görünüyordu. Görevli Jennie'nin yüz halinden korkup hemen başını eğdi.
"Bir görevliyim Efendim. Normal bir görevli."
Jennie "Aferin bunu bilmen çok iyi."
Ardından gülümseyerek kaşını kaldırdı.
Jennie "Ama sen oda da benim olduğumu bildiğin hâlde odaya girmek istedin, hemde izinsiz."
Görevliye biraz daha yaklaştı.
Jennie "Şimdi sana ceza vermemi istemiyorsan ne olduğunu söyleyeceksin yoksa bu olayı Jisoo'ya tek kelime ile anlatıp seni ortadan kaldırırım."
Görevli yutkundu ve Jennie geri çekildi.
Jennie "Anlat bakalım."
Görevli üstünü düzeltip normal bir şekilde anlatmaya başladı.
"Bugün Almanya Kraliçesi ve onun kardeşi bir kaç günlüğüne kalmaya gelecekler Efendim o yüzden Kraliçeye hazır olmalarını söyleyecektim çünkü onları Hanezadarımız bekliyor."
Jennie kaşlarını çatarak görevliyi başıyla onayladı.
Jennie "Tamam gidebilirsin ve Hanezadara söyle ben Jisoo'yu uyandıracağım."
Görevli başını sallayıp oradan uzaklaştığında Jennie içeri girip kapıyı kapattı ve hâlâ uyuyan sevgilisinin yanına doğru yürümeye başladı. Yatağın yanına geldiğinde Jisoo'nun yanına oturdu ve saçlarını okşayarak uyandırmaya başladı.
Jennie "Jisoo, sevgilim. Hadi uyan artık."
Jisoo biraz kıpırdandı ama uyanmadığı için Jennie Jisoo'ya yaklaştı ve onun dudaklarını öpmeye başladı.
Jisoo sanki uyanıkmış gibi elini Jennie'nin beline atıp kendine çekmeye başladığında Jennie hemen doğruldu ve Jisoo'ya gülümsedi.Jennie "Her sabah bu şekilde mi uyandıracağım seni?"
Jisoo sanki biraz daha istermiş gibi dudaklarını büzerken Jennie kıyamadı ve Jisoo'ya tekrar yaklaştı. Öpüşme biraz daha hızlanırken Jennie durdu ve hemen Jisoo'dan uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Queen's Land / JenSoo
FanfictionO Dünya'nın En Büyük Kraliçesi, ben ise bir köylü. Beni neden sevdi? "Sen bende ne buldun Kim Jisoo?" "Ben sende sevgi buldum Jennie Kim. Hayatımda hiç görmediğim bir sevgi..." {gxg} Texting / Düzyazı #1 Jenlisa (25.11.22) 🥇 #1 Jensoo (21.12.22)...