Jennie den
Jisoo uyuduktan sonra odadan çıktım. Doktorlar ben çıkar çıkmaz içeri girmişlerdi. Şu kodumun doktorları işlerini düzgün yapsalardı Jisoo çoktan iyileşmişti zaten.
Doktorlar içeri girdikten sonra odaya doğru koşan Lisa'yı gördüm. Kaç saattir Jisoo can çekişiyordu fakat bayan Manoban daha yeni geliyordu. Sözde çok düşünüyor Jisoo'yu.
Lisa "Jisoo iyi mi? Ne oldu ona?!"
Ona boş boş bakmaya başladım. Derin bir nefes alarak konuşmaya başladım.
Jennie "Çok iyi merak etme. Daha yeni mi öğreniyorsun Jisoo'nun durumunu? O acı çekerken sen neredeydin? Namjoon ile ülke dışında kaçamaklar yapıyordunuz değil mi?"
Gözleri şok içinde açılınca gülümsedim. İkisinin neler çevirdiğini biliyordum. Bay Seokjin bunu öğrendiğinde çok üzülecek.
Lisa "Ne diyorsun Jennie! Asla öyle bir şey yok!"
Kolumdan tutarak beni odasına doğru sürüklemeye başladı. Kolumu çok kötü sıkıyordu ki kolumun kopacağını zannettim bir an.
Odanın önüne geldiğimizde beni içeri itti. Acıyla yere düşerken kendisi de içeri girip arkadan kapıyı kapattı. Tanrım, keşke söylemeseydim! Lisa kesinlikle beni sağ bırakmazdı!Lisa "Çok yanlış anlamışsın Jennie Kim."
Ardından bana doğru yaklaştı ve eğildi.
Lisa "Ama bu yanlışları şimdi düzelteceğim."
Yutkundum. Beni yiyecekmiş gibi bakıyordu. Kesinlikle bu benim peşimi bırakmayacaktı.
---------
Saat 15:30
Jisoo'nun yarası biraz iyileşmeye başladığında bütün ülkenin gerginliği biraz da olsa azalmıştı. Eğer Jisoo ölürse tahta geçecek varisi olmadığı için taht kavgaları olabilirdi.
Namjoon Jisoo'nun yanından ayrıldıktan sonra Lisa'nın odasına doğru yürümeye başladı. Bugün döndükleri için bütün işleri aksatmışlardı o yüzden hepsini toparlamaları gerekiyordu.
Namjoon odanın önüne geldi ve kapıyı açtı. İçeri girdikten sonra masa da resim çizen Jennie ile ona yardım eden Lisa'yı gördü.
Biraz şaşırsa da belli etmeden içeri girdi ve içeri girdiği anda Lisa onu görüp gülümsedi.Lisa "Hoş geldin."
Lisa Namjoon'un önüne gelip selam verdi ve oturması için koltuğu işaret etti. Namjoon koltuğa oturduktan sonra Lisa onun karşısına oturduğunda Jennie kafasını resimden kaldırıp onları izlemeye başladı.
Lisa "Bizi ülke dışına çıkıp kaçamaklar yaptığımızı zannetmiş."
Namjoon Lisa'ya şaşkınca bakmaya başladığında Lisa devam etti.
Lisa "Bende ona böyle bir şey olmadığını iş için gittiğimizi söyledim."
Namjoon ellerini bağladı.
Namjoon "Gerçeği söylemedin değil mi?"
Lisa "Hayır tabii ki."
Jennie sandalyeden kalktıktan sonra kapıya yöneldi.
Jennie "Ben çıkıyorum Jisoo'ya uğrayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Queen's Land / JenSoo
FanfictionO Dünya'nın En Büyük Kraliçesi, ben ise bir köylü. Beni neden sevdi? "Sen bende ne buldun Kim Jisoo?" "Ben sende sevgi buldum Jennie Kim. Hayatımda hiç görmediğim bir sevgi..." {gxg} Texting / Düzyazı #1 Jenlisa (25.11.22) 🥇 #1 Jensoo (21.12.22)...