Herkes salona geçtikten sonra Hwasa ile Jisoo baş koltuklara oturup sohbet ederken Jennie'nin yanına Chaeyoung oturmuştu. Chaeyoung Lisa'nın yanına oturmadığı için Lisa sinirden ellerini sıkarken Chaeyoung rahat bir şekilde Jennie'ye döndü.
Chaeyoung "Demek beni unutmak için bu saraya geldin ha?"
Chaeyoung ne kadar rahat olsa da Jennie hiç rahat değildi ve şuan her şeyin bir rüya olmasını diledi.
Jennie "Jisoo'nun seninle önceden tanıştığımızı bilmiyor ama eğer ona söylersen seni bitiririm."
Chaeyoung Jennie'ye sinsice güldükten sonra o da sohbete girerken Jennie ayağa kalkıp Lisa'nın önüne geldi. Lisa ona boş bir şekilde bakarken Jennie göz devirip Lisa'yı kaldırdı.
Jennie "Hadi sen Chaeyoung'un yanına otur ben burada oturmak istiyorum."
Lisa sanki bunu bekliyormuş gibi kolunu Jennie'den kurtarıp hemen Chaeyoung'un yanına oturdu. Oturduğu anda ona sarılmak istedi fakat burası müsait bir yer olmadığı için kendini tuttu. Chaeyoung da Lisa'nın derdini anlamıştı ve arkadan onun elini tuttu.
Biraz zaman geçtikten sonra Jennie'nin canı sıkıldığı için ayağa kalkıp kapıya yöneldi. Bütün gözler ona dönerken sadece Jisoo konuştu.
Jisoo "Hayatım bir şey mi oldu?"
Jennie "Yok birtanem hava alacağım sadece."
Jisoo Jennie'ye gülümsedi ve Hwasa'ya döndü. Jennie odadan çıkıp dışarı çıktığında bir şey fark etti. 15 tane görevlinin elinde birer tane bavul vardı. Jennie bunların Hwasa ile Chaeyoung'un olduğunu düşündü ve umursamadı. Bavullar artmaya başlayınca kaşlarını çattı ve bir görevliyi yanına çağırdı.
Jennie "Bu kadar bavul kimin?"
Görevli başını eğerek konuşmaya başladı.
"Prenses Park Chaeyoung'un Efendim temelli kalmayacak fakat baya bir süre burada kalacakmış."
Jennie duydukları karşısında biraz başı döndü. Görevli Jennie'nin ayakta duramadığını görünce sordu.
"Efendim iyi misiniz?"
Jennie cevap veremeyince hemen Jennie'yi bir yere oturttu ve su verdi.
"Şimdi daha iyi misiniz?"
Jennie suyunu bitirdikten sonra görevliye döndü.
Jennie "İyiyim sen işinin başına dönebilirsin."
"Emin misiniz?"
Jennie görevliye 'eminim' bakışı attıktan sonra görevli başını sallayıp oradan uzaklaştı. Jennie biraz oturduktan sonra ayağa kalktı ve kalktığı anda karşısında Lisa'yı gördü.
Lisa "Sen neredesin!?"
Jennie Lisa'ya boş boş bakmaya başladığında Lisa hemen Jennie'nin koluna girdi ve onu saraya götürmeye başladı.
Jennie "Lisa ne yapıyorsu- bırak ben kendim gidebilirim."
Lisa hâlâ Jennie'yi zorla götürürken çoktan Sarayın içine girmişlerdi. Lisa Jennie'nin kolunu bırakıp ona döndü.
Lisa "Jennie sana bir şey demem gerek."
Lisa cümlesini bitirince Jennie kaşlarını çattı ve merakla ona bakmaya başladı.
Jennie "Ne diyeceksin?"
Lisa "Park Chaeyoung ile ilgili."
Jennie'nin gözleri açıldı. Umarım bir şey olmuştur da gidiyordur diye düşündü içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Queen's Land / JenSoo
FanfictionO Dünya'nın En Büyük Kraliçesi, ben ise bir köylü. Beni neden sevdi? "Sen bende ne buldun Kim Jisoo?" "Ben sende sevgi buldum Jennie Kim. Hayatımda hiç görmediğim bir sevgi..." {gxg} Texting / Düzyazı #1 Jenlisa (25.11.22) 🥇 #1 Jensoo (21.12.22)...