-18-

364 28 6
                                    

Yazim hatasi varsa simdiden ozur dilerim. Siz aldiris etmeden okuyun.

"İyi misin?"

Jisoo'nun sorusu ile başımı salladığımda aklım hep sabah yaşadıklarımdaydı. Yoongi diye bildiğim kişi gelip bizi kurtarmıştı. Nedensizce çok korkmuştum onlar kavga ettiğinde. Çok korkunçtu çünkü.

Sabah

"Yoongi bildiğin gibi değil, onlar benim hayatımı zindan ettiler."

Yoongi yavaşca Jimin'e yaklaştı. Jimin öylece onu izlerken Yoongi ona bir yumruk geçirdi. Jimin aldığı yumruk ile sarsıldı ve yere düşmemek için dayandı.

Yoongi "Biliyordun, benim Taehyung'un kardeşi olduğumu biliyordun. O yüzden beni kullandın. Benim sayemde onlara ulaştın. Ben seni canımdan çok severken sen sadece beni kullanıyordun, değil mi?"

Jimin kafasını kaldırdı. Yoongi ise abisine ve Jisoo'ya döndü. Jisoo öylece yerde oturmuş kırmızı gözlerle onları izlerken Taehyung'un ise sinirden alnında damarları belirmişti. Jungkook ile Jennie hâlâ Jimin'in ellerindeydi. Jennie öylece Jisoo'yu izliyordu. Onu mahvetmek istememişti oysaki. Her şey onun suçuydu sanki.

Yoongi "Bırak onları."

Jimin "Yoongi, yapma lütfen..."

Yoongi Jimin'in çenesini sertçe tuttu.

Yoongi "Jimin, biraz olsun beni düşünüyorsan bırakırsın onları. Ya da ben seni yok ederim."

Jimin "Bunu yapabilecek misin? Beni öldürebilecek misin?"

Yoongi "Bunun için kız kardeşimi bile öldürdüm Jimin. Sorup durma."

Jimin sıkıntıyla çenesini ondan kurtardı ve adamlarına döndü.

Jimin "Öldürün onları."

Yoongi "Ne?"

Jisoo "Amına kodumun çocuğu!"

Jisoo hemen ayağa kalkıp adamlar gelmeden onlardan kurtuldu ve Jimin ile Yoongi'nin yanına koştu. Onların önüne geldiğinde belinden bir silah çıkardı ve Jimin'e tuttu. Jimin'in adamları Jisoo'nun üstüne atlamak için hazırlanırken Jimin onları durdurdu.

Jennie "Jisoo! Bunu sakın yapma!"

Taehyung "Jisoo, delirdin mi sen?"

Taehyung tam Jisoo'nun yanına gidecekti ki Jimin'in adamları onu yakaladı.

Taehyung "Jimin'in size verdiği maaşın 4 katını veririm. Bana güvenin ve beni dinleyin. Sizi Jimin'den kurtarırım."

Korumalar birbirlerine baktıklarında tekrardan önüne döndüler.

"Olmaz."

Taehyung "Jimin buradan gider gitmez sizden kurtulacak, biliyorsunuz değil mi? O adamları onu bir yere söylememesi için öldürüp denize atıyor. Ne kadar çok yapmıştı bunları."

Korumalar kaşlarını çatıp tekrardan birbirlerine bakmaya başladıklarında sordular.

"Ne?"

"Jimin bir psikopat, bir ruh hastası. Kendi kardeşini katletmiş bir insan. Hiç duymadınız mı? Geceleri odasından gelen sesleri duymadınız mı? Hep kendini kesiyor o odada. Sonra kanlarını emiyor."

Korumalar korku ile yavaşça Taehyung'u saldılar.

"Ne emredersiniz?"

Taehyung sinsice gülümsedi.

"3 dakika içerisinde Jungkook ile Jennie'yi diğer adamlardan kurtarın."

Adamlar yavaşca ve kimseye gözükmeden Jennie ile Jungkook'u tutan korumaların arkasına doğru gitti. Taehyung önüne döndüğünde Jisoo hâlâ Jimin'e silahını tutuyordu ve Yoongi'de Jisoo'yu sakinleştirmeye çalışıyordu.

Yoongi "Kraliçem! Sana sakin ol ve o silahı bırak diyorum. Lütfen işime karışmayın."

Jisoo "Öldürün dedi. Onları öldürün dedi. Ben buna izin verir miyim? Asıl siz benim işime karışmayın. Jimin bir ruh hastası ve şuan ölmesi lazım. Siz ona zaman veriyorsunuz!"

Yoongi Jimin'e döndü. Jimin Yoongi'ye yalvarırcasına bakarken Yoongi duraksadı. Aklına hep Jimin'in barlarda gezdiği, sarhoş olduğu, kızları zorla tutsak ettiği geldi. Bir yanı izin ver diyordu bir yanı onunla geçirdiği güzel anıları hatırlatıyordu. Yoongi diğer yanını seçti, izin vermeyi seçti.

Yoongi "Doğru diyorsun. Vur onu."

Jimin "Aklından bile geçirme!"

Jisoo vurmaya hazırlanırken Jimin elini indirdi, adamlarına saldırmaları için işaret yaptı. Adamları onlara doğru yaklaştığında çoktan Jisoo ile Taehyung'un adamları da gelmişti. Yoongi ise adamlarını sarayın dört bir yanına nöbet tutmaları için görev vermişti. Bir silah sesi geldi. Bir tane daha. Ama bu Jisoo'nun silahından değil, arkadan gelmişti.

Jisoo yavaşça arkasına döndüğünde Yoongi ise sadece Jimin'i izliyordu. Yapacağı her hareketi biliyordu.

Taehyung "Alın onları, saraya götürün!"

Jungkook ile Jennie'yi bir adamlar saraya doğru götürüyordu. Jisoo gülerek önüne döndüğünde Jimin'i tam karşısında değil yerde gördü. Yoongi onu vurmuştu. Jimin'in adamları belinden silahlarını çıkardığında Jisoo ile Taehyung'un adamları çoktan hazırdı. Çatışma başlıyordu.

Jisoo "Öldürün onları."

"Yaran kanamaya başlamış." Kafamı koluma çevirdiğimde yere akan kanlarla karşılaştım. Umrumda değildi. Şuan hiçbir şey umrumda değildi. Jisoo'nun da her yeri yaraydı. Gözleri kıpkırmızı, saçları dağınık, çatışmadayken yırtılan elbisesi ile bana bakıyordu. Bana bakmıyordu aslında, gözlerimin içine bakıyordu.

"Doktor falan çağırma, sadece sen yanımda ol." Cümlem ile gözlerini benden ayırıp yatağa çekti. Her yerim kan ve yara doluydu. Elimi bile hareket ettiremiyordum. Sanki komaydaydım ben, yatağın üstünde öylece oturuyorum ve karşımda Jisoo var.

Jisoo "Jimin kaçtı," şaşkınlıkla ona döndüm. O da bana bakmaya başladı. Yine mi ya? "Bir şekilde kurtulmayı başarmış. Burada işimiz bitmese bile yarın Kore'ye gidiyoruz. Orada ki bütün önemli işleri bitirmem lazım. Seni de burada tek bırakamam."

Başımı salladım ve ellerimle oynamaya başladım. Konuşmuyorduk. O sessizdi, ben sessizdim. O beni izlerken ben ise ellerime bakıyordum.

"Şimdi ne olacak?" Dedim birden. "Herşey yoluna girdiğinde ne yapacağız? Evlenecek miyiz?"

"Evlenmek mi?" Kaşlarımı çatarak ona döndüm. Ne yani evlenmek istemiyor muydu?

Jisoo "Sen erken diyordun Jennie ben sesimi çıkartmadım. Şimdi evlenmek mi istiyorsun?" Doğru ya, ben hep erteliyordum evliliği.

"Geçti canım o günler, ben işler yoluna girdiğinde seninle evlenmek istiyorum."

Jisoo "Deseydin ya önceden, yüzüğü boşuna vermiş oldum." Güldüm. Bana yüzük hediye etmişti ve tekrar edecekti. Eh, işime gelir zaten. Bütün halk öğrenir Kim Jisoo'nun kime ait olduğunu.



Bu bölüm biraz kısa yazdım, özür dilerim cunku diger bolum biraz fazlaydi.

Yeni telefonum oldu ve kullanamiyorum. Cidden, telefonu zar zor kullaniyorum. Telefona ilk yukledigim sey wattpad'di ve bilin bakalim ne oldu? Şifreyi kaydetmedigim icin giremedim hesaba :/

Olsun, suan cok mutluyumm:)) bu bolumu de 1-2 hafta once yazmistim, bir kac sey daha yazdim ve paylasiyorum. Beklettigim icin ozur dilerim, aktif kalmaya calisacagim:)

Bu arada, yeni Jensoo fici yazıyorum. Tamamladigimda paylasacagim. Konusunu gunlerce dusundum, paylastigimda gorursunuz:)

Queen's Land / JenSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin