-21- (M)

576 29 7
                                    

Jisoo Jennie'yi aç bir şekilde öperken üstündeki kumaş parçalarını da çıkarmaya çalışıyordu. Jennie tamamen çıplak kaldığında, kendi üstünü de çıkarmaya başladı. İkisi de çıplak olduğunda Jisoo Jennie'nin boynuna yöneldi. Jisoo'nun elleri Jennie'nin bölgesine giderken Jennie afallanıp birden Jisoo'yu altına aldı. Jisoo ona şaşkınca bakmaya başladığında Jennie gülümsedi.

"Bu sefer sıra bende." Jisoo da gülümsediğinde Jennie onun boynunu emmeye başladı. Jisoo dişini sıkarak inlememeye çalışıyordu ama bu o kadar kolay değildi. Jennie'nin onu öperken, emerken çıkardığı sesler, Jisoo'yu baştan çıkarıyordu. Jennie'nin elleri olmadan hemen boşalabilirdi.

"Jennie..." Jennie Jisoo'nun boynundan ayrılıp aşağıya doğru inmeye başladı. Jisoo'nun göğüslerine geldiğinde biraz doğruldu. Dolgun göğüslerine gülümseyerek baktı ve hemen onları emmeye başladığında Jisoo hissettiği sertlik yüzünden inlemeye başladı.

"Kendini tutma." Jennie'nin çıkan boğuk sesi, Jisoo'nun daha fazla ıslanmasına neden oluyordu. Jennie ağzında olan göğüsü iştahla emerken, diğer göğüsle de elleriyle oynuyordu. Jisoo kendini bıraktı, inlemeye başladı. Jennie onun melodiye benzeyen sesini duyduğu anda göğüslerinden ayrıldı, aşağıya doğru inmeye başladı. Jisoo'nun bacaklarını açacakken Jisoo Jennie'yi durdurdu.

"Olmaz..." Jennie ona kaşlarını çatmış bakarken Jisoo ekledi. "Kirli."

Jennie ona gülümseyerek bakmaya başladı ve bacaklarını yavaşça açtı. Jisoo gözlerini kapatmış kendini Jennie'ye teslim ederken Jennie bir elini Jisoo'nun eliyle birleştirdi.

"Kirli olması umrumda değil. Şuan umrumda olan tek şey seni mutlu etmek." Jennie yüzünü gömdüğünde Jisoo hissettiği rahatlıkla kafasını geriye attı. Jennie önünde olan dudakları iştahla ısırmaya başladı. Jisoo ise boşta kalan elini Jennie'nin saçına götürdü ve kafasını kendine doğru ittirdi. Jennie dili ile Jisoo'nun duvarlarını ezerken Jisoo deliğinde bir ağrı hissetmesiyle acı ile inledi. Jennie'nin dilini aylardır içinde hissetmek istiyordu Jisoo. Jennie belki bundan iğrenir, istemez diye düşündüğü için hiç söylememişti ona. Ama şimdi bakılırsa, Jennie resmen bir uzman gibi Jisoo ile ilgileniyordu. Jisoo bunu beklememişti fakat ilk defa duyduğu bu hisler onun daha fazla istemesine neden oluyordu. Daha fazla, daha fazla...

"H-Hızlan Jennie." Jennie içine girdiği kadını tatarken kendini fazla kaptırmıştı. Jisoo bu kaptırmayı fırsat bilerek Jennie'yi daha fazla azdırdı ve bu sefer Jennie hiç acımadan Jisoo'nun içinde gel gitler yapmaya başladı. Jisoo'nun hissettiği bu zevk, onu aşırı huzurlu hissettiriyordu.

"Yavaşla, boşalacağım!" Jennie yavaşla kelimesini duyar duymaz daha da hızlandı ve Jisoo sonunda boşaldı. Jisoo rahatlayarak gözlerini kapattığında Jennie Kraliçesinin bütün sıvısını zevkle yutmuş ve Jisoo'nun önüne doğru geldi. Jisoo ona yorgun bir şekilde bakarken Jennie gülümseyerek 2 parmağını da içine gönderdiğinde Jisoo gözlerini sonuna kadar açıp inlemeye başladığında Jennie de Jisoo'nun bu dağınık haline dayanamamış ve o da inlemeye başlamıştı.

"Senin ben... Hızlı ol." Jisoo'nun darlığı Jennie'nin sinirini bozarken içinde daha hızlı gel git yapmaya başlamıştı.

"Kraliçesin, bende önce başka kızlarla yattın. Ama hâlâ darsın." Jisoo Jennie'nin gözlerine bakarak inlediğinde Jennie dayanamamış ve yüzünü Jisoo'nun boynuna gömmüştü. Parmakları sertçe Jisoo'nun içine girerken dudakları da boynunu sertçe emiyordu. Jisoo'nun duyduğu bu duygular her ne kadar yabancı olsa da bu duygulardan hoşlanmıştı. Jennie'nin saçını okşamaya başladı.

"Hızlan, bebeğim." Jennie daha fazla hızlandığında Jisoo'nun dudaklarına yöneldi ve onu öpmeye başladı. Jisoo boşaldığında güzel inlemesini Jennie'nin dudaklarına sunmuştu. Jennie Jisoo'nun içinde bir süre kaldı ve parmaklarını çıkarıp bütün sıvısını emdi. Jisoo buna dayanamayarak Jennie'nin dudaklarına atıldı ve onu uzunca öpmeye başladı. Ayrıldıklarında Jisoo ona yorgun bir şekilde bakarken Jennie gülümsedi.

Queen's Land / JenSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin