-7-

707 56 37
                                    

5 Gün Sonra

"O yataktan kalkmayacak mısın?"

Jennie, Lisa'nın odaya geldiğini gördüğünde başını kaldırdı.

Jennie, ailesinin ölümüne alışamamıştı. 5 günden beridir onlarla ilgili kabuslar görüyordu. Sağlığı da bozulmuştu Jennie'nin. Hiçbir şey yemiyor, sadece su ile ekmek yiyordu. Jisoo ne kadar onunla ilgilense de ona yetmiyordu. Annesinin ilgisini istiyordu sadece. Annesinin ona gelip "Çiçeğim." Demesini istiyordu. Artık bu asla olmayacaktı ama Jennie belki bir gün olur diye düşünüyordu.

"Jisoo gitti mi?"

Lisa'nın sorusu ile ona döndü. Lisa elinde tepsi ile gelmişti ve tepsiyi yatağın üstüne koyup sandalyeye oturmuştu. Jennie ise yüzünü buruşturarak tepsiyi eliyle ittirdi.

Jennie "Gitti. Ve ben bunları yemek istemiyorum. Midemi bulandırıyorlar."

Lisa "Yemen lazım Jennie. Kendine bunu yapma. Açlıktan daha da kötüye gidiceksin biliyorsun değil mi?"

Jennie, Tepsinin üstünde ki ilaçlarını içip Lisa'ya döndü. Ona anlamsız bakışlar atmaya başladı.

Jennie "Ailem sizin o isteğiniz yüzünden öldü. Ben burada acı çekiyorum ama hâlâ umrunuzda değil! Beni bırakın o zaman. Öldürün beni de onlar gibi. Onlar öldükten sonra yaşamamın anlamı yok!"

Jennie eliyle yüzünü kapatıp ağlamaya başladı. Lisa ise onun yanına gelip yatağa oturdu ve saçını okşadı.

Lisa "Kurallar var Jennie, biz bunları seçmiyoruz, eski krallarımız / kraliçelerimiz seçiyor. Her köyde olur bu. Zaten köleleri ölen adamlar istiyordu. Biz durduramadık."

Jennie, yüzünü açıp Lisa'ya bakmaya başladı. Lisa ise devam etti.

Lisa "Burada kaldığına şükret. Jisoo'nun ve bizim sana verdiğimiz ilgiye, sevgiye şükret. Hiçbir kız bu şansa sahip olmadı. Sadece sen oldun Jennie."

Lisa, sözünü bitirdikten sonra yataktan kalkıp odadan çıktı. Jennie ise tepsiyi yere fırlatıp yorganı üstüne çekti. Hiçbir şey duymak istemiyordu. Jisoo'yu akşama kadar böyle bekleyebilirdi. Sadece o anlıyordu Jennie'yi. Sadece o dinliyordu.

Lisa, uzun koridorlarda Nayeon'un odasına doğru yürüyordu. Görevlilere konuşmaya başladı.

Lisa "Prenses Nayeon nerede?"

"Ülke dışındalar efendim."

Lisa durdu.

Lisa "Ne?"

"Almanya'ya gitmişler. Fazla bilgi bilmiyoruz. Sadece Vezirleri sarayda."

Lisa "O nerede?"

"-2 Bodrumdalar efendim."

Lisa hemen merdivenlere doğru yürümeye başladı. Nayeon'un Almanya da ne işi vardı? Neden hiç haber vermeden gitti? Aklında bin ton soru vardı.

"Kraliçe Geliyor!"

Bütün vezirler, paşalar başlarını eğdi. Jisoo ise kocaman odaya giriş yaptı.

Queen's Land / JenSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin