Usengeclikten bölümü hiç okumadım yazım hatası varsa bosverin sayisalci olarak Türkçem hep kötü geliyor aglicam
"Jisoo! Nereye?!"
Jisoo Namjoon ile Nayeon'u ittirip hızlıca odadan çıktı. Hemen şimdi Kim Taehyung ile görüşmesi gerekiyordu. Yoksa bütün işler daha da kötüye gidebilirdi.
Kim Taehyung, Amerika'nın Kralı, dünyanın top 10 en büyük kral listesine girmiş bir adamdı. Kim Jisoo ise top 10 en büyük kraliçe listesine girdiğinde tanımıştı Taehyung'u. 5 senedir beraber işler yaparlardı fakat hiç ortak olmamışlardı.
Ama şimdi zamanıydı. Bu zamanlarda Taehyung çok yorgun olduğu için fazla işlerle ilgilenmiyordu ama şimdi onu tekrardan ayağa kaldıracak birisi vardı, Jisoo.Park Jimin Taehyung ile Jisoo'nun en büyük düşmanıydı. Jimin 5 sene önce Jisoo'nun önemli bilgilerini çalıp Ülkenin batmasını sağlayacaktı fakat Taehyung Jisoo'yu kurtarmıştı. Sonra Amerika'da büyük bir patlama meydana geldi ve bunun suçlusu da Jimin'di. O yüzden Taehyung 2 sene önce Jimin'i ortadan kaldırmıştı fakat şimdi yaşadığı ortaya çıktı. Taehyung ile Jisoo Jimin'in çok iyi yerlere saklanabileceğini bilmiyorlardı. Jimin'in de en iyi özelliği buydu.
Jisoo, çalışma odasına geçtiği anda eline telefonunu aldı ve Momo'yu aramaya başladı.
Momo "Buyrun Efendim."
Jisoo "Hemen Çalışma odama gel."
Jisoo telefonu kapattıktan kısa bir süre sonra Momo çalışma odasına gelmişti.
Momo "Ne arzu edersiniz?"
Jisoo "Her şeyi iptal et. Jennie'yi bulmaya çalışın fakat ben burada olmayacağım."
"Ben Amerika'ya gideceğim ve sende geleceksin. Her şeyi Namjoon ve Nayeon'a bırakın. Hwasa ülkesine dönsün. Lisa ile Chaeyoung ise Saraydan dışarı çıkmayacak. Jennie'den haber gelirse saraya değil Amerika'ya iletilsin. Şimdiden her şeyi hazırlayın. Solar'ın gideceği, geleceği her yere adam gönderin. Gerekirse sarayda adam bile bırakmayın. En kısa sürede Jennie'yi burada istiyorum. Her gün Jennie'nin bulunmasıyla ilgileneceğim."
Ardından telefonunu masaya bıraktı.
Jisoo "Ülkeyi koruma altına alın. Park Jimin her an burada olabilir."
Momo "Park Jimin yaşıyor mu?"
Jisoo isteksizce başını salladı.
Jisoo "Maalesef."
Momo hızlıca başını sallayıp telefonunu çıkardı ve birisiyle konuşmaya başladı. Konuşmaya başladığı anda oradan ayrıldı ve Jisoo'da dolaptan bir çanta çıkarıp orada ki önemli dosyalarını çantaya koydu. Dosyaları koyduktan sonra odadan çıktı ve yorgun bir şekilde odasına doğru yürümeye başladı. Aklı hâlâ Jennie'de idi. Onu kurtarmayı kafaya takmıştı. Onu kurtardığı anda hiç bir şekilde yanından ayırmayacaktı.
Nayeon ile Namjoon hâlâ Jisoo'yu beklerken Jisoo odaya girdi ve ikisi de ayağa kalktı. Namjoon Nayeon'a olaya anlatmıştı o yüzden Nayeon baya bir üzgün görünüyordu. Jisoo odaya girdiği anda masasına doğru yürümeye başladı ve orada ki önemli kağıtları çantasına koydu.
Jisoo "Amerika'ya gidiyorum. Saray size emanet."
Nayeon "Ne?"
Namjoon "Ama siktir yani."
Jisoo bütün bilgileri koyduktan sonra bir görevliyi çağırdı ve çantayı ona doğru fırlattı. Çanta görevlinin başına doğru gelince görevli acı içinde yere düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Queen's Land / JenSoo
FanfictionO Dünya'nın En Büyük Kraliçesi, ben ise bir köylü. Beni neden sevdi? "Sen bende ne buldun Kim Jisoo?" "Ben sende sevgi buldum Jennie Kim. Hayatımda hiç görmediğim bir sevgi..." {gxg} Texting / Düzyazı #1 Jenlisa (25.11.22) 🥇 #1 Jensoo (21.12.22)...