"Kafanızı eğin! Kraliçe geliyor!"
Vezirin demesiyle bütün Kızlar kafalarını eğmişti. Kraliçe Jisoo, muhteşem bir şekilde parıldayan simsiyah elbisesi ve topuz yaptığı saçıyla birlikte âdeta bir Efsundu.
Herkesi bu güzelliği ile büyülerdi.Kraliçe arabadan indikten sonra onu karşılayan kızlara göz gezdirmişti. Ne kadar güzel kız olsa bile kendine göre bir kız seçememişti.
Sarayda Harem olmadığı ve Kraliçe'nin sadece bir tane Eşi olması gerektiği için çok iyi seçmesi gerekiyordu. Bazı kızlarla yatmıştı evet ama hiç birisi onu tatmin edememişti. Bu kızlardan birisi eşi olmasa bile onu tatmin etmeliydi. Kraliçe tam arkasına döndüğü anda yerde bir kız gördü. Bir kız ona çarpmıştı.
'Bu kız gözle görülemeyen bir güzelliğe sahipti.'
Jisoo, yerde kafasını ovalayan kıza bir süre baktı. Uzun kollu kırmızı elbisesi, Dalgalı saçları ile resmen Jisoo'yu büyülemişti.
Vezir "Affedin bizi Kraliçem. Hemen ona cezasını vereceğim-"
"Kes sesini ve yaklaşma."
Vezir Jisoo'nun verdiği emirle olduğu yerde kalmıştı. Jisoo ise hâlâ yerde oturan kıza eğilmişti. Bütün halk şaşırmıştı. Bugün Kraliçe kendisine göre kız seçeceği için herkes toplanmıştı. Ve herkesin aklından geçen cümle vardı.
'Kraliçe Kim Jisoo ilk defa birisi için eğildi.'
Jisoo tamamen eğildikten sonra yerde oturan elleriyle oynayan ve eğer kafasını kaldırırsa öleceğini düşünen kızın ellerini tuttu.
Jisoo "Adın nedir senin?"
Yerde ki kız Jisoo'nun sesine büyülenmişti. O da kafasını kaldırıp göz göze gelmelerini sağladı.
Jisoo ile kim göz göze gelirse o ölürdü. Bu kız bu kuralı bilmiyordu fakat bilmesine de gerek yoktu. Çünkü karşısında ki Kraliçe onun bu gözlerine büyülenmişti.
"Jennie K-Kraliçem. Benim adım Jennie Kim."
Evet, yerde ki kız Jennie'idi. Jisoo'da Jennie'nin sesine büyülenmişti. Çok geçmeden ona yaşını sordu.
Jisoo "Jennie... Kaç yaşındasın?"
Jennie "23 Kraliçem."
Jisoo, gözlerini ayırmadan gözlerine aşık olmuş kıza bakmaya devam ediyordu. Çok geçmeden Jisoo ayağa kalktı ve sonra kendi elleriyle Jennie'ide ayağa kaldırdı.
Jisoo vezirine dönerek;"Ben seçeceğim kızı buldum. Onu saraya götürün ve sarayın en güzel odalarını verin."
Jisoo Jennie'yi kendi elleriyle verdikten sonra başta ki arabaya bindi ve çok geçmeden arkada ki arabaya da Jennie bindi. Jisoo'nun Şehir dışı işi olduğu için Saraya gitmeyecekti. İki araba da ayrı yollardan giderken Jennie'nin arabasında olan Vezir konuşmaya başladı.
Vezir "Kutlarım. Kraliçe seni seçti."
Jennie şaşkınlıkla gözlerini tam karşısındaki koltuğa oturan Vezire çevirdi.
Jennie "Ne demek oluyor bu?"
Vezir "Yani demek istediğim, Kraliçe'nin sevgilisi olabilirsin. Eğer Kraliçe seni çok severse, onunla evlenebilirsin. Böylece sende kraliçe'nin Eşi olarak Kraliçe olmuş olursun."
Jennie dikkatle onu dinliyordu. Demek ki Jisoo'nun kadınlara ilgisi vardı. Jennie'nin de kadınlara ilgisi vardı ve bunu 20 yaşında farketmişti. O yüzden bu sırrını herkesten saklamıştı. Jennie çok istemiyordu onunla evlenmek. Belki sevmezdi onu Kraliçe evlendikten sonra. Belki ondan vazgeçerdi diye düşündü Jennie.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Queen's Land / JenSoo
ФанфикO Dünya'nın En Büyük Kraliçesi, ben ise bir köylü. Beni neden sevdi? "Sen bende ne buldun Kim Jisoo?" "Ben sende sevgi buldum Jennie Kim. Hayatımda hiç görmediğim bir sevgi..." {gxg} Texting / Düzyazı #1 Jenlisa (25.11.22) 🥇 #1 Jensoo (21.12.22)...