Hat

72 2 0
                                    

Pont, ahogy az Ellenállás várta, Kylo Ren 2 órával később megjelent a bázison nagyjából az Első Rend fél hadseregével. A rohamosztagosok senkit sem kíméltek; aki ellenállást tanúsított pár másodpercen belül már holtan feküdt a földön. Lassan egyre beljebb és beljebb vették magukat a bázis belsejébe. Egyre közelebbről hallatszottak a lövések és a robbanások. Egy-egy robbanásnál megremegett a padló, és vakolat hullott a mennyezetről. Kezdett kétségem támadni az Első Rend céljai felől. Ha ilyen hévvel folytatják a bázis felkutatását, én is oda veszek, aki miatt (feltehetően) megtámadták az Ellenállást. Lehet, hogy Ren ismeri a múltam, és azt hiszi, hogy átálltam? Sosem tennék ilyet...Ezt apám nagyon jól tudja, de sajnos nem ő van most itt. Perceken belül abba is maradtak a robbanások. Csak 10-20 ember ütemes menetelése hallatszódott a folyosóról. A menetelés abbamaradt, és csak a légzésünket lehet hallani. Dameron megfogta a karom, és a háta mögé húzott, de nem engedett el. A karom és a vállam így elkezdett fájni. Az ajtóra szegezte a fegyverét, és várta, hogy valami történjen. A karomat viszont továbbra sem engedte el, így a fájdalom helyett a vállamban ütemes lüktetés vette át a helyét.

- Eressz...már...el! – téptem ki a karom a szorításából.

- Figyelj, ha bármi bajod esik...

- Nem gondolod, hogy épp értem jön Ren, és ő is az én testi épségemért aggódik? Végül is ti raboltatok el... - vágtam a szavába.

- De... - kezdett volna ellenkezni, ám nem tudott, mivel újra az ajtóra terelődött a figyelme. Egy piros, izzó lézernyaláb olvasztotta meg az ajtó zárját. Utána pedig az ajtó oldalát, így az magától elvált a kerettől, és felfedte hollétünket. Ren tetőtől talpig feketében, a szokásos maszkjában állt magabiztosan az ajtó másik oldalán, mögötte 10 rohamosztagossal. Vagy fél percig csak nézett minket, majd parancsot adott.

- Adják át Leaht, és nem esik bántódásuk. Ha ellenszegülnek, gondoskodom arról, hogy bilincsben kövessenek minket.

- Na azt várhatja, hogy csak úgy újra hagyom eltűnni a...- kezdett bele Dameron, de abbahagyta, mert Ren elkezdte fojtogatni az Erővel. A pilóta már legalább 10 centivel a talaj fölött lebegett, és a torkához kapkodott, hogy enyhítsen a szorításon, de természetesen nem tudott. Ez után Ren ismét megszólalt.

- Látom, parancsnok, hiányolja az Első Rendi kínzópadot. Pedig a múltkor megszökött. – szólt szarkasztikus hanglejtéssel Kylo, majd elengedte Dameront, és megfordult. A pilóta így levegőért kapkodva a földre zuhant. Kylo a válla fölött parancsot adott. – Elfogni a pilótát. Leah, kövess – kérlek. – tette hozzá, majd elindult a folyosón a bázis kijárata felé. Én egy szó nélkül kimasíroztam a bunkerből. A szemem sarkából még láttam, ahogy Dameron próbál ellenállni, megölve egy katonát, de végül kénytelen – kelletlen megadta magát, és a következő, ami megtörte a csendet, az a bilincs kattanása volt a csuklóján. Egy pillanatig félelem fogott el. Ez egy jó ember, csak meg akart védeni. De aztán eszembe jutott a valaha volt legjobb barátnőm, Mira. Még csak 17 volt... és őt is az Ellenállás ölte meg, mint sokunkat. Semmivel sem jobbak, még Dameron sem, mint bármelyik első rendi polgár vagy beosztott. Azzal a (nagy) kivétellel, hogy úgy működnek, mint egy nagy család, és tisztelik Leia tábornokot, nem félik őt. Az utóbbit mondjuk meg tudom érteni. Már csak a megjelenése is megnyugtató, szavai pedig pozitivitással és tapasztalattal vannak tele. Gondolataimat a szemembe sütő nap szakította félbe, illetve az induló Első Rendi gépek zaja. Amennyit láthattam a bolygóból, lenyűgöző volt. Ennyi zöldet utoljára az Alsakanon láttam, mondjuk másfajta élővilággal.

***

Author's note:

Az Alsakan bolygó:

Az Alsakan bolygó:

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

A D'Quar:

(igen, ez a kép a színfalak mögött készült, sajnos nem találtam jobbat, bocsi :/ )

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

(igen, ez a kép a színfalak mögött készült, sajnos nem találtam jobbat, bocsi :/ )

***

Elvesztem volna a zöld fák tengerében, ha nem töri meg a látványt a fekete – szürke, első rendi szállító. Értem az Ellenállókat, miért választották ezt bázisuknak...ami helyett most kereshetnek másikat. De őszintén? Nem őket sajnálom, hanem azt, hogy a Rend valószínűleg meg fogja semmisíteni ezt a bolygót, miután felszállunk. Ahogy elnéztem, az Ellenállás evakuálta megmaradt erői nagy részét, így ők biztonságban lesznek, már amennyire lehet.

Kiértünk a bolygó légteréből, majd pedig leszálltunk Ren hajójának főhangárjában. Onnan tökéletesen rá lehetett látni az Ellenállás flottájának cirkálójára, ami éppen távolodni próbált tőlünk. Hátsó pajzsa elnyelte a Rend lövéseit. Látszólag védve volt, gyakorlatilag 2 gigászi romboló és egy csatahajó követte, melyek fejenként 10-szer nagyobbak voltak, mint a cirkálójuk. Kíváncsi vagyok, meddig fogják bírni...nagyon kevesen maradtak, és az egyik legjobb pilótájuk is nálunk van, így...nem sok esélyük. De már bebizonyították sokszor korábban is, hogy leleményesek és könnyen leszámolnak a katonáinkkal, úgyhogy valami jobb kell ellenük.

Egyetlen dolog fogja eldönteni ezt a talán utolsó háborút: kinek jut eszébe hamarabb egy olyan terv, ami a másik fél végét jelenti. 

Vérvonal - Egy Star Wars - Kylo Ren fanfictionWo Geschichten leben. Entdecke jetzt