II./1.

46 4 2
                                    

Amikor felébredtem, sötét volt. Valami csipogott mellettem. Mikor sikerült teljesen magamhoz térni, rájöttem, hogy egy szívmonitor. Ekkor realizáltam, hogy tényleg nagy lehet a baj, ha itt kötöttem ki. Megpróbáltam felülni, de nehezen sikerült csak. A fejem, a hasam és a vállam is fájt, amiről már rég el is felejtkeztem.
Ekkor belém hasított a felismerés. A hasam fáj...ugye nincs semmi baja a kicsinek...ugye??
Hirtelen csörömpölést hallottam, káromkodást, majd pár elfojtott hangot az ajtó másik oldaláról. Már épp készültem, hogy valakit levegőbe repítek, amikor beesett az ajtón Seth. Szó szerint. Lenéztem rá. A haja, a ruhája, minden arról árulkodott, hogy nagyobbat esett...de hogyan?
- Khm...- köszörültem meg a torkom, mire Seth ugrott egyet. Kinevettem magamban.
- Neked is jó reggelt, Leah.
- Öhm...veled meg mi történt? - néztem rá kérdően.
- Hát...van egy kis gond. Veled kapcsolatban. És Rennek nem igazán tetszett...fogalmazzunk úgy.
- Mit csinált veled? Az Erőt használta rajtad, igaz?
- Igen. Először meg akart fojtani, majd elhajított, és itt kötöttem ki.
- És mi a baj...velem?
- Huh...hát a baba...
- Mi van vele? Jól van, igaz? - láttam, hogy Seth nem nagyon tud mit mondani, és kezdtem kétségbe esni. - Ugye????
- Hát Leah, egyenlőre igen. De ha így folytatod, el fogod veszíteni. Amit tippem szerint nem akarsz. Szóval, eltiltalak minden megterhelő fizikai tevékenységtől és szellemileg is kíméld magad, ha kérhetlek. Bár Ren mellett...mindegy. A lényeg, hogy a hátralévő 8 és fél hónapban kímélned kell magad a lehető legnagyobb mértékben. Ami azt jelenti, hogy még futni sem nagyon kellene 500 m-nél többet egyszerre.
- Várj...mi?? És miért?
- Veszélyeztetett terhes vagy Leah. Abban igaza volt Rennek, hogy hamarabb is észre vehettem volna, de a kiváltó ok a mostani állapotodra ismeretlen, így...részben tanácstalan vagyok. Ehhez erre specializálódott szakember kell, és én nem vagyok az. Csak egy műtőorvos vagyok. A tudásom nagyjából eddig terjed.
- Szóval akkor...mi lesz most? És ezért fáj a hasam is?
- Igen. Viszont azt, hogy mi lesz ez után, nem tudom. Orvosi tanácsokat adok, de nem tudom, Ren mit tervez. Minden esetre mindent csak az én jóváhagyásommal.
- És...Rennek ez nem tetszik, igaz? - vontam fel a szemöldököm.
- Nyilván nem. Viszont téged nagyon véd, így beadta a derekát. Valamennyire.
- Király...szóval nem mehetek gondolom semerre, nem csinálhatom azt, amit szeretnék, jah és nem használhatom az Erőt, ha mindent jól értelmeztem.
- Valami olyasmi.
- Esetleg levegőt is máshogy vegyek?
- Leah...elég. Csinálhatod azt, amit akarsz, kivéve, ha az fizikai megterhelés.
- És ha csak azt szeretném csinálni?
- Találj magadnak más hobbit. Biztosan van más, amit csinálhatnál...
- Tényleg? És van bármi ötleted, mi lenne az?
- Mondjuk, süthetsz...vagy besegíthetsz itt is, vagy...
- Sütni? Komolyan? - néztem Sethre egy vigyorral az arcomon. - Úgy nézek én ki, mint egy konyhatündér?
- Akkor...segíthetsz itt is. Tippem szerint elsősegélyt tudsz nyújtani, szóval kisebb sérüléseket el tudsz látni. Pár nap alatt meg fogsz tudni tanulni sebet varrni, szóval azzal sem lesz később gond. Ezeket csinálhatod majd.
- És...hány könnyebb sérültet láttál már el az elmúlt 1 hónapban? Engem és még vagy 2 tisztet, nem? Köszönöm az igyekezeted, de azt hiszem, keresek valami mást. Ezeken kívül. És...mehetek a saját helyemre, vagy?
- Oh...igen. Szabad vagy. Csak vigyázz magadra. - aztán lekötött a gépekről, én pedig pár percen belül a saját szobámban voltam ismét. Király. Na és most...mégis mi a fenét kezdjek magammal? Aludtam egy csomót, szóval...meg kellene keresni Ren-t. Bár...inkább megvárom, hogy ő keressen meg. Egyszerűbb lesz.
Ezzel a gondolattal fogtam, és elterültem az ágyon. A Poe nyakláncán lévő gyűrűt két ujjam közé fogtam, és azzal szórakoztam egy darabig. De aztán hamar meguntam, és úgy döntöttem, hogy letusolok, és hajat mosok.
Eltűntem egy jó időre, és sikerült jól ellazulnom a zuhany alatt. Nagyjából egy órával később kiléptem a fürdőszobaajtón testileg-lelkileg megtisztulva. Most egy normál pizsamát választottam.
Aztán, Kylo Ren megint a frászt hozta rám. Mikor kiléptem a fürdőszobából, megint ott ült az egyik széken az ajtó mellett.
- Neked is szia. És ezt nagyon szépen kérlek, fejezd be, mert ha jobban megijesztesz, még a végén kinyírlak az Erővel.
- Tőlem nem tudsz olyan könnyen megszabadulni. Jah és...hogy vagy?
- Hát...egész jól.
- Király. Öltözz fel, és pakolj össze. Kapsz egy órát. Utána elhagyjuk ezt a bázist, és a következő 8 és fél hónapban a Beyunzo-n leszünk.
- És Seth...
- Jóváhagyta. Igyekezz. - ezzel kiviharzott az ajtón, bármi magyarázat nélkül.
Mi a fene?
Összepakoltam, amit tudtam, majd felöltöztem. Még egy óra elteltével sem találtam értelmes magyarázatot a fejemben arra, hogy Ren miért most és így döntött úgy, ahogy. A Beyunzo elég messze van, az tény...de az Ellenállás, nos Poe óta nem igazán mutatott semmiféle aktív tevékenységet. Akkor meg minek?
Kicsivel később egy tiszt kopogott be az ajtón, és elvezetett a hangárban lévő hajóig. Ren már várt rám, és ketten együtt beszálltunk. A pilóta ezek után indult is.
- Csak mi ketten? - kérdeztem Ren-t, amire nem kaptam választ. Király. Kezdjük ezt előről.
- Gondolom, tudod miért vagy itt. - szólalt meg aztán Ren a semmiből egy kicsivel később. Én zavarodottan ránéztem.
- Nem. Kellene?
- Jahj, az az orvos semmit sem tud jól csinálni...mindegy. Gondolom azt tudod, hogy veszélyben vagy te is és a...gyerek is.
- Igen, Seth elmondta. Ezért van mindez? Tudod, az Ellenállás nem is támadott, mióta...
- Nem támadott? Az egyik szövetséges bolygónkat a hatalmuk alá vonták, a másikat pedig még mindig támadják.
- Oh. Értem. Szóval...ezért az a nagy felhajtás?
- Igen. És informátoraink szerint rád vadásznak. Ismét.
- De hát...mégis miért?
- Fogalmam sincs. De egy biztos. Ez úttal nem hagyom, hogy elkapjanak. Ha kell, kinyírom az összeset.
- Hé...azért nyugalom.
- Nem vagyok nyugodt. Tudod egyáltalán, mit vállalsz ezzel? Hogy megtartod?
- Figyelj. Nem érdekel. Vállaltam, és ki fogok tartani mellette. Legyen bármi.
- A veszélyeztetett terhesség tudod, mit jelent?
- Igen, Seth elmondta.
- Tényleg? És azt is mondta, hogy belehalhatsz a szülésbe?
- Mi...mi van? - lenéztem a padlóra magam előtt.
- Szóval ezt...nem tudtad...király. Kinyírom azt a mocskot.
- De...mik az esélyeim?
- Nem tudom. A Beyunzo-n van olyan, aki érti is a dolgát. Egyáltalán, átgondoltad ezt?
- Igen.
- Biztos, Leah? Mármint, nem hiszem, hogy felfogtad, hogy mit is jelent az, hogy...
- Döntöttem! Amikor vállaltam ezt az egészet, eldöntöttem, hogy kitartok, bármi is legyen. Ne próbálj meg meggyőzni az ellenkezőjéről. Nem fog menni. És levennéd azt a hülye maszkot??
Választ nem kaptam, csak Ren pár pillanattal később kikapcsolta és levette a maszkját. Amikor belenézett a szemembe, azt éreztem, hogy sötétbarna szemeivel a lelkembe lát. Egy borzongás futott végig rajtam.
- Mi a motivációd? Miért vállaltad ezt az egészet? Még nagyon fiatal vagy, és...
- 17 vagyok. Nem hiszem, hogy említettem, hogy tanácsot kérek a döntéseimben.
- De...Leah. Ha a gyerekednek nem lesz anyja...
- És mi van, ha lesz? Ne kezelj már rögtön úgy, mint ha halott lennék!
- Tényleg? Tudod, veled ellentétben, én tudok felnőtt módjára gondolkozni. Várj. Te még nem is vagy az...Hah.
- Ne. Merészeld. - emeltem fel még jobban a hangom. Éreztem, hogy a pulzusom megemelkedik.
- Mégis mit? Leah, nem hiszem, hogy átérzed a súlyát ennek az egésznek. Nem lesz egyszerű a következő pár hónap. És ami utána következik, pláne. Ha túl is éled, akadhat rengeteg komplikáció, és...
- Oké. És akkor mi van?
- AZ VAN LEAH, HOGY NEM AKARLAK ELVESZÍTENI! TÉGED NEM! Azt már...nem bírnám ki.
- TÉNYLEG? NA ÉS NEKEM SZERINTED VOLT VÁLASZTÁSOM? MIKOR POE MEGHALT?? NEM! DE KÉPZELD, EGY HÁBORÚT VÍVUNK, MINDEN KICSESZETT NAP!
- ÉS MÉGIS MI A FENÉÉRT AKAROD EZT?
- MERT PÉLDÁUL MÉG MINDIG SZERETEM ŐT!
Na erre meglepetten nézett rám, bár én is meglepődtem, hogy ezt így kimondtam. Nem gondolkoztam. Rennek visszatért a ridegség a szemébe, és többet meg sem szólalt.
- 2 parsec és leszállunk. - hallatszott
a rádión. Ren is és én is felvettük a sisakunkat, és készültünk a leszállásra.
8 és fél hónapig leszek összezárva ezzel a szívtelen idiótával. Király. Mi jöhet még?

Vérvonal - Egy Star Wars - Kylo Ren fanfictionWhere stories live. Discover now