2.bölüm değişme zamanı

254 14 6
                                    

Temiz bir sayfa açmak gerek. En temizinden. Kirletilecek, izi kalacak, temiz bir sayfa açmak lazım. Yeni hikayeler yazabileceğimiz bir hayat
Hemen hastaneye doğru koşmaya başladım bir sürü merdiven vardı ve hemen koşmaya başladık ve çok yorulmuştum ama yapabilirdim hepsi dedem sayesinde çünkü dedem yaşadığı zamanlarda beni çalıştırmasaydi ben hiç bir şey yapamazdim koşmaya devam ettim ve 3. Katta bir çocuk gördüm kız çocuğuydu hemen onun yanına gittim ve nabzını kontrol ettim (8 yaşından beri ilk yardım biliyorsun çünkü dedem sana öğreti) ve sonra yaşıyor olduğunu öğrendim ve etrafta bakinmaya başladım ve bir cam ve etraf karanlıktı ve camdan atlamak tan başka bir şansım yoktu aslında duygularım karmakarışık ti ne yapacağımı bilmiyordum ama o sırada dedem aklıma geldi ve bana şöyle dedi bunu sen yaparsın kızım sana güveniyorum sana yardım edicem ama sen önce onlara yardım etmelisin dedi ve sonra ben de hiç düşünmeden atlamışım ve aşağıya düşüyorduk ve sonra yere düştük hemen kıza baktım ve kızın bir şeyi yoktu ama yaralıyıdı kız bir kenara oturturdum ve yukarı çıkmaya devam ettim dedem bana yardım etmişti onun sayesinde buralara gelmişti şimdi ise onu dediklerini yapmaya hazırdım... Ve sonra ilermeye başladım ve 5.katta anne ve babasını gördüm ayıklardı onlara yaklaşmak istedim ama olmadı çünkü onların yanida bir lanet duruyordu ve onları oldurucekti ve ben ne yapacağım şaşırdım dedem olsaydı ne yapardı diye düşündüm sonra dedem sanki bana seslendi ve dedi ki; sen başarırsın dedi ... Ve sonra gitti sonra sanki bedenim kendiliginden hareket etti ve gözlerim karardı ve ve sanki bir anda bir şeyler oldu ama bende anlayamadım ve etrafa bakindigimda lanet yoktu ve heryer içindeydi ne olduğunu anlamıştım ama hemen aileye bakmıştım korkmuslardi ve onlara eğildim.
Özür dilerim iyi misiniz
: Evet iyiyiz bir şey yok dediler.
İyi o zaman aşağıya inebilirmisiniz acaba sizin kızınızı buldum aşağıya inip beni bekleyin lütfen dedim bende şok içindeyim ama çok bir şey çaktırmamaya çalıştım sonra yorgun bir halde yukarı çıkmaya başladım.
O sırada Gojo ile megumi: Gojo ile megumi ise jujutsu okuluna doğru yürüyorlardı ve tam o sırada hastanenin önünden geçiyorlardı megumi etrafına bakınırken orada 3 tane insanın yaralı halde görür ve Gojo ya sensei orada insanlar var yardım etmemiz lazım ve Gojo başını sallayıp oraya doğru koştular iki tane yetişkin ve bir çocuk vardı ve yaralılardi o sırada yuki: yorgun merdivenlerden çıkmıştım ama kendimi toparlamaliydim ve hemen kendimi toparlayarak koşmaya başladım ve merdivenin başında yaralı bir çocuk yatıyordu bir erkek çocuğuydu 5 yasindaya benziyordu baya küçüktu onu kucağına alıp nabzina baktın ve nabzi azdı onu hemen hastaneye götürmen lazımdı üstündeki ceketi çıkardın ve çocuğun üstüne sardin merdivenlerden aşağıya inemezdin çünkü geç kalabilirdin ve çocuk ölebilir o yüzden mecburen yine camdan atlamak zorundaydı. Derin bir nefes alıp aşağıya atladim ve yere düştünüz ve orada iki tane insan gördüm ve çocuğu ailesinin yanına götürmeye zarla zorla gidip çocuğu annesini yanına gittim acilen hastaneye gidilmesi lazım yoksa ölebilir dedim ama sende çok kötü yaralanmışsin dediler siz beni bosverin gidin dedim ardından bir adam konuşmaya başladı megumi sen git onlara yardım et bende bu kıza yardım ediyim ama sensei dedi bir ses megumi sen dediğimi yap sonra konuşuruz tmm mi sonra sorguya alırız simdi gitmelisin önce onlara yardım et tamam sensei dedi ve gitti sonra bende halsiz bir biçimdeydim ve çok yorulmuştum sonra adam beni kucağına aldı ve yürümeye başladı yorgunluktan konuşamadım bile sadece oyke baka kaldım adam 1.90 boyunda gözleri bandajliydi ve sonra gözlerim karardı ve bayılmışım...
Gojo: daha neler göreceğiz acaba dedi ... Bu kızda bir gelecek var diyerek sessizce güldü... Ve sonra yavaşça yola koyuldu...

Acaba digerki bölümde neler olacak yuki ne yapicak ve hangi derslerden gecicek

(Umarım hikayeyi beğenmişsinizdir okumaya devam)


Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin