Megumi ormanın içinde yürümeye devam ediyordu ama sanki yol lanetlenmiş gibi hiç bilmiyordu sanki sonsuz yoldu.
İlerleyen zamanlarda Yuta'nın telefonu çalar...
Yuta:efendim maki..
Maki:neredesiniz neler dönüyor orada sizi merak ettik.
Yuta:etrafına bakılarak biz iyiyiz sakin kimseye haber vermeseydiniz
Maki:aptal ben öyle şeyler yapmam sadece ben ve inumaki biliyor.
Yuta:iyi 1. Sınıflar arasında bir olay olmuş sanırım ve yuki ortada yok biz onu saatlerce arıyoruz ne telefonu var nede başka bir ipucu.
En azından şu ana kadar.
Maki:dikkat edin ne olmuş olabilir acaba yardım ister misiniz.
Yuta:hayır teşekkürler Bir şey olunca haber veririm.
Yuta telefonu kapadı ve yoluna devam etti.
...Maki telefonu cebine koydu ve ellerini başına koyup oturdu inumaki ise sesizce onu karşısına oturdu.
Maki:neden hep böyle şeyler bizim başımıza gelir kesin bir şeyler olucak.
İnumaki:endişeli bir tavırlı.
Balık pulu!!mayo...
Maki:tamam tamam sende başlama
Maki ayağa kalkıp balkona çıktı ve orada oturdu ve dışarıda onları beklemeye başladı.Gojo ve takımı ormanda ilerlerken bir yandan arastırıyorlardı.
Belki bir ipucu her şeyi değiştirilebilir di.Yuta ormanda dolaşırken bir yandan yerlere bakınıyordu bakındı yerlerdeki çalılıklar
Sanki buralarda biri dolaşmış ifadesi veriyor gibiydi normalde gelinmemis yet olarak varsayarsak buralarda olabilirdi.
Yuta bu durumda her ihtimali düşünüyordu.Yere bakmıştı ve toprağa dokundu artık bundan emindi burada olması yada buralarda olması yüksek ihtimallerden biriydi.
(Miguel ile birlikte uzun bir süre çorak topraklarda yaşadığı için hayatın yani yaşanan zorlukları iyi bilir her ihtimale karşı.)jujutsu kaisen 0.
Yuta yerden kalkıp yoluna devam
Etti ve yuki'nin bıraktığı izleri aramaya çalışıyordu.Yuta Gojo'nun yanına giderek sessizce olanlardan bahsetmişti.
Gojo durumu anlamış ve hızlandırmak istemişti.İlerleyen zamanlarda bir yamaç gördüler ve ona doğru ilerlediler.
Yuta:büyük bir ihtimal burada zaman geçirmiş olabilir.
Hepsi içine girip oraları incelenmişti.
Gojo:tahmin ettiğim gibi öyle ve bir ipucu arar.O sırada yuki ormanda sallana sallana gezinmeye devam eder ve bu iş artık çok uzatmıştı ve çok yorulmuştu.
Kendinden bağımsız bir o yana bir bu hana dönüyordu.
Ve önüne baktı. Kendi içindenSanırım bu ormanda lanetlenmiş aynı benim gibi sonsuza dek bitmiyor.
En sonunda amacından vazgeçip çantasını sıralanır gittiği yoldan dönüp eski yola döner artık eski yerine gitmek istiyorum.
Hatta bir an beni onlar bulsa çok iyi olabilirdi çünkü şurada hemen bayılabilirdim.
Kendimde değildim...
Ne olduğunu çok kavrıyamıyordum ve kendime sert bir tokat atmıştım kendime gelebilmek için en azından o beni biraz olsada ayakta tutmuştu.
Ve yürümeye devam ediyordum.
Bir yanda onları bir yandan kendimi düşünüyordum.
Acaba daha nereye gidecektim yada ne yapacaktım.
Belki de pes etmeliydim bu hikaye kötü ile sonuçlanmadan.Gojo,yuta ve megumi mağaradan çıkmış ve hızla ilerliyorlardı.
Gojo:çok az kaldı yaklaştık...
Megumi sesiz ve telaşlı bir şekilde hızlı adımlarla yürüyordu.Dahada ilerleyen yollarda bütün her yer karışmıştı sanki orada büyük bir olay olmuştu.
Yolda devam ettikçe yol bozuluyor ve carprazlanıyordu.....
Bir yandan yuki bir yanda da erkekler yürürken birbirlerine ile karşılaşmışlardı.
Önce birbirlerine bir saniye bakışmışlardı.
Ve şaşkına dönmüşlerdi.
Yukiyi hiç böyle görmemişlerdi.
Gojo ile yuta elindeki fenerleri yere bırakıp hemen onun yanına gitmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.
RomanceBu hikayede yuki (adlı ana karakterimiz) dedesi 1 hafta önce vefat etmiş ve hayatı sanki altüst olmuştu ve dedesinin ölümü ardından kendini toparlamak isteyen yuki bunu iyice düşünür o sırada kendine bir şey almak için dışarı çıkar ve işini halletti...