Evet devam ama bunu unutmuşum bütün jujutsu kaisen karakterlerinin isimleri ve açıklamaları.
Yuki de ek..
Bu arada sadede jujutsu büyücüsü tokyo da olan kişileri öğrencileri yazıcam yani kyotoyu yazmiycam onlardan hikayede kısaca bahsedicem zaten hikayede birkaç bölümde olacaklar.
Bence gerek yok heheh sadece 1. Sınıf öğrencileri
2.sinif öğrencileri ve öğretmenler birde lanetler hepsi bu kadar..
Bazılarının klanı yok o yüzden yazmadımEvet şimdi ise ikincisi sınıf öğrencileri;
2.sinif öğrencisi 1 kişi inumaki toge;
Adı:inumaki
Soyadı:toge
Babası:minoru toge
Annesi:satomi toge
Klan:inumaki klanı
Yaşı:19
Boyu:1.69Kisilik;Toge, açık tenli, kahverengi gözlü ve orta uzunlukta düz saçlı, ince bir genç adamdır. Dilinde ve her iki yanağında Inumaki klanının "Yılan ve Dişler" mührü ile doğdu. Jujutsu High üniforması bu düşünceyle dikildi, ağzını kapatan fermuarlı yüksek bir yakayla donatıldı. Antrenman sırasında Toge, atletik pantolon ve ayakkabılarla beyaz kısa kollu bir gömleğin altına fermuarlı koyu yakalı bir gömlek giyer.
Toge'nin ilk izlenimi, insanları onun sessiz, mesafeli ve mesafeli biri olduğuna inandırıyor. Yuta, onu iki aydır tanıdıktan sonra bile Toge'ye hâlâ aşina değildi ve ondan çekiniyordu. Bununla birlikte, Toge aslında oldukça anlayışlı ve şefkatli bir bireydir. O zeki ve ezici gücün tehlikelerini anlıyor.Toge, insanları lanetli konuşmasından korumak için geleneksel bir şekilde konuşmamayı seçer. Pirinç topu malzemeleriyle konuşmak onu anlamayı zorlaştırıyor, ancak birçok arkadaşı onunla nasıl iletişim kuracağını öğrenmek için zaman ayırdı.
Gücü lanetli tekniği yetenegi;
Genel Beceri Seviyesi : Lanetli konuşmayı miras almış Inumaki klanının bir üyesi olarak Toge, saygın ve oldukça yetenekli bir yarı-seviye 1 büyücüdür. Birinci sınıf öğrencisi olarak 2. sınıftaydı ve akranları arasında tek başına görev alabilen tek kişi oydu. O zamanlar Geto, Toge'nin büyük bir potansiyelle kutsanmış olduğuna da inanıyordu. Becerileri o zamandan beri yalnızca arttı ve şu anda Yuta, Hakari veya Todo seviyesinde olmasa da, Toge hala Jujutsu Lisesi'ndeki en yetenekli öğrenciler arasında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.
RomanceBu hikayede yuki (adlı ana karakterimiz) dedesi 1 hafta önce vefat etmiş ve hayatı sanki altüst olmuştu ve dedesinin ölümü ardından kendini toparlamak isteyen yuki bunu iyice düşünür o sırada kendine bir şey almak için dışarı çıkar ve işini halletti...