Ve ardından nanami sensei nin yanına geldik.
Nanami:ah çocuklar geldiniz mi ve nanami njn yanında oturan bir adam vardı.
İno:merhaba çocuklar bende sahir olmaya calisan bir gorevliyim ve nanami-san benim eskiden arkadaşım olur.
Bende bu görevden size yardım etmek için buradayım .
Bende gidip ino-san a el uzatım
Yuki:merhaba ino-san sizinle tanışmak büyük gür zevk yardımcı olduğunuz için teşekkürler.
Ve bir yere oturdum.
Evet nanami sensei bizim görevimiz nedir.
Nanami:Evet sizin göreviniz yuji ile ikiniz lanetlerden kurtulmak ben ve ino ise ana lanet bulup icabına bakıcaz lütfen planana sadık kalın.
İkimizde kafamızı salladık.
Mahito ise kanalizasyona bizi bekliyordu.
Mahito iç ses;
Acaba bu sefer sukuna nın konağı gelecek mi sabırsızlıkla bekliyorum gecen sefer ohu elimden kacirdim ama onun degerli arkadasini oldurmek onu cok uzdu ve buyuk ihtimal beni oldurmek istiycek ama bu sefer ben seni oldurucem o da olmasa ikinci arkadaşı olması lazım gerekirse onu da öldürürüm çünkü sukuna nın konağı bizim için çok değerli ama onu oldurmek istemem çünkü o da özel bir kız onu koleksiyonuma eklemek isterim. ama geto dan duydum şu an konuşmuyorlar miş ama ben konuşturmayın bilirim önce onlara saldiricam en önce kızı ele geciricem ne de olsa konuşmasınlar bile sukuna nin konağı hemen kızı korumak ve bende o sırada onu ele geciricem ve ikisini alıp geto ya götürecek.
Ahaha çocuk oyuncağı
Lanet kullanıcıları sonunuz ölüm...
Ve ardından hepimiz arabaya bindik ve olay yerine doğru ilerledik biz okula olacaktık nanamı ile ino kanalizasyon da olacaklardı.
Yuji biraz telaşlı idi çünkü bu eski okuldaydı arkadaşının olduğu okul geçici süreliğine kapalıydı.
Ve araba bizi önce oraya bıraktı.
Ve ikisi araba ile kanalizasyonun yanına gittiler .
Ve mahito:
Ahh başka sinyaller alıyorum ne çocuklar nerede olamaz yoksa onlar gecenki okuldalar mı demek ki oradaki lanetlerin peşindeler oysaki en büyük lanet benim ama neyse supriz yapmış olurum şimdi bunları halletmem lazım.
Mahito ağzından 3 tane lanet tarzı bir şey çıkardı ve o lanetli sözleri söyledi.
Karanlıktan çıkanı karanlığa geri yolla şu iki adamı öldür dedi ve lanetleri elinden bırak ti ve lanetler büyümeye başladı ve hemen onları bulup mahito nün emrini yerine getirmeye çalıştılar o sıra mahito kanalizasyondan süzülerek okula dogru ilerliyordu.
Ve o sırada yuji ile yuki.
İkimiz de okulda ilerliyordu ve 3-E sınıfına girdiğimizde benim üstüme bir tane lanet atlamıstı yuji bana bakıp bana yardım etmeye çalıştı bende ondan kurtulmaya çalıştım bu da büyük bir ihtimal insandı ona zarar vermek İstemezdim ama yapacak bir şey yoktu belimden katanayı çıkarıp onun sırtından bıçaklarım ardından üstümden kalkınca onu kafasını kestim ve ardından lanetin gözünden yaşlar döküldü.
Ve hemen oldu.
Yuki:ben özür dilerim.
Diğer hayatta başarılar.
Yuji:yuki iyimisin
Yuki:Evet iyiyim hadi devam edelim ve ardından merdivenlerden aşağıya inecek ken karşımıza mavi saçlı bir lanet çıktı büyük bir ihtimal mahito denen lanet buydu.
Mahito:merhaba lanet kullanıcıları sizi görmeyeli uzun zaman oldu .
Sukunanın konağı
Ve supriz kız seni buralarda yeniyim gördüm yoksa.. dede...
Yuki:sus dedemin adını ağzına alma yoksa seni şuracıkta öldürürüm.
Mahito:hah aile bağları ne zor ama değil mi
Yoksa sana gojo anlatmadı mi.
Yuki:eğer biraz daha konuşmasan seni ..
Mahito:beni ne ..
Yuki:seni arındiririm ve bu hayattaki yerin kalmaz zaten yoktu ve o öldürdüğün bütün insanların bedelini ödersin yuki hemen elindeki katanayı attı ve mahito hemen onu savusturdu.
Mahito:hah bak sen supriz kız yatı yapacağını.
Ardından yuji ye döndün ve
Yuki:yuji umarım buradan çıkınca beni affedersin dedim ve hemen elime katanaları aldığım gibi mahitonun yanına gittim.
Ve ona katanayı fırlattım önce yuji bana baktı ve .
Hemen ardından savaşa katıldı.
Lanetli yumrukları ile mahitoya yaklastı .
Ve tam ona vuracaksın onu tuttu.
Mahito:ama böyle olmuyor siz barismaz sanırım ben barıştıririm dert etmeyin ama hani takım çalışması.
Ve ardından yuji nin elinden tutup onu pencereden dışarı attı ve 3 kat aşağıya düştü.
Mahito:hah sen bu kadar güçsüz musun ki.
Yuki:sen ne yaptın bunu ahh ..
Ve ardından güçlerimi kullanıp hemen onun boğazına sarıldım ve elimdeki küçük katanayı boğazına soktum sen bunu nasıl yapabilirsin dedim ve hemen onunla beraber aşağıya düştük.
Ve hemen ayağa kalktım lanet yere oturmuş bogazindakini çıkarmaya çalışıyordu.
Yuki:demek ki sen açıdan hoşlanıyorsun peki o zaman bizde öyle davranırız.
Mahito:hah peki öyle olsun canın yanmasın sonra.
Ve ardından yuji ayağa kalktı ve.
Yuki:iyimisin .
Yuji:Evet sen ..
Ben iyiyim senden onu biraz oylamanı istiycem.
Yuji:tamam peki o bogazindaki ne.
Yuki:hah o mu katana ve ardından ona bakarak güldüm ve lanetli enerjim ile biraz daha iceri soktum.
Onu oyala geliyor ve hemen yuki nin üstüne koşmaya başladı.
Ama yuji onu tutmuştu acele et dedi.
Bende hemen telefondan nanami sensei yi aradım.
Nanami:ahh bu lanetlerde bir bitmedi mahito nerede.
Telefon çalar.
Ah yuki arıyor.
Yuki:alo nanami sensei yardım edin yuji nin durumu iyi değil kan kaybediyor lanet burada
Ahh geri çekil ve hemen telefon yere dustu ve mahito benim yanıma geldi.
Nanami:alo ahh bu ne şimdi neyse.
Ino burası sana emanet çocukların başı dertte.
Ino:tamam dikkat et.
Nanami hemen koşup çocukların yanına gidiyordu.
Hemen elimi kaldırdım ve onu lanetli enerjim ile kaldırmaya çalıştım ve uzağa attım.
Hemen yuji nin yanına gittim ve onu kaldırdım.
Ve hemen lanet arkamdan gelmişti.
Yuji:dikkat et arkanda
O sıra çok geçti lanet adeta bir beyzbol sopası olmuştu ve benim kafama vurmuştu.
(Yani burada animeye benzer bur bölüm çokta yazamadım umarım anlarsınız.)
Ve ardından ve nedense cebimden düşen katanayi aldı ve hemen bacağıma saplamıstı.
Yuji:ahh yuki sen
Yuki:seni ve en son bir tane
vurmuştu bende o şok ile bayılmışım yuji beni tuttup kollarının arasına aldı .
Yuji:ahh yuki sen iyimisin hey yuki cevap ver lütfen seninde kaybedemem ve bacağına baktı ve onu yavaşça yere bıraktı.
Yuji:yuki seni affetim sana kızdığım için özür dilerim umarım beni affedersin.
Ve yuji sinirli bir şekilde.
İşte şimdi bittin sen öldün.
Mahito:arındırmak olmasın lanet kullanıcısı.
Ve hemen yuji ona doğru koşup kafasını tuttu .
Ve o sırada tam mahitoya vuracak ken sukuna ortaya çıkar.
Sukuna iç ses
Vay be kıza bak sen ve ardından mahito sukunain ruhuna dokunmak isterken.
Sen kimsin lanet haddini bil dedi ve hemen onu bıraktı ve bogazindaki katana yere dustu yuji ona sağlam bir kafa vurdu ve mahito yere kanlar içinde yığıldı.
Yuji hemen yuki nin yanına gitti.
Yuji:yuki hey uyan lütfen hadi ağlamaya başlar.
Bir tane daha arkadaşımı kaybedemem yuji yukinye sıkıca sarıldı ve ona baktı.
Baya kan kaybediyorduk.
Sukuna dan yardj istemeyi denedi ama birinci seferki gibi olmak istemiyordu.
Ve arkasında mahito kalkmıştı eline bir levha almıştı tam yuji ye vuracak ken nanaki arkasından gelip onu kılıcı ile savurdu.
Yuji arkasına dönüp.
Yuji:ahh nanamin geldin mi yuki iyi değil.
Nanami:yuki ve yuji ye baktı ikisinin durumu ağırdı ama ona rağmen ayaktalardı .
Yuki nin nabzı nasıl.
Yuji he en baktı.
Yani normal gibi ve o sırada kendi iç dünyadayız sanki.
Yuki:ahh ne yuji sen ben neredeyim.
AB bayılmışım hemen kalmalıyım dedim ama bacağımda yaralı olduğum için kalkamadim ve en son derin nefes aldım ve gözlerimi açtım.
Yuki : ah burası gerçek dünya nanami sensei.
Yuji siz iyimisin.
Nanami:ah çok şükür sen iyi misin .
Yuki:ahh şu an çok iyiyim o bitti işte şimdi kötü yanımı gostericem hemen doğruldum ve ayağımdaki katanayı çıkardım.
Ahh evet hiç olmadığım kadar iyiyim şimdi bunu ödemenin vakti geldi.
Yuji eğer iyiysen kalk ve şu işi bitirelim.
Yuji hemen göz yaşlarını sildi ve evet hadi şu işi bitirelim.
Mahito:aha iste bizim ikili geldi.
O zaman başlayalım mahito gere dokunup bütün yeri kaldırmıştı bende onların üstünden atlayıp yuji yi lanetimle yukarı kaldırdım ve hemn onu oraya doğru yolladım ve ona bir yumruk attı bende gidip elimdeki katanayı suratına sakladım lanetli enerjim beni ayakta tutuyordu.
Yuki:işte benim bu tarafıma denk gelmiycektin ve ardından ona ellerimle dokundum ve havaya kaldırdım.
Yuki:geri çekilin.
Ve hemen onu nanami nin yanına attım nanami onu tam kılıcı ile kesecek ken o andaki gibi bir şey oldu birden gözleri döndü ve ayağa yükseldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.
RomanceBu hikayede yuki (adlı ana karakterimiz) dedesi 1 hafta önce vefat etmiş ve hayatı sanki altüst olmuştu ve dedesinin ölümü ardından kendini toparlamak isteyen yuki bunu iyice düşünür o sırada kendine bir şey almak için dışarı çıkar ve işini halletti...