Ha ne ..
Evet başka öğretmenlerle görevlere gideceksiniz ben olmasam Bile başka öğretmenler sizin yararınıza olucak..
Gojo sensei herkesin eline bir katana verdi..
İkili gruplara ayrılın ben yine megumi ile oldum yuji ise nobara ile olmuştu öncelikle ilk adım dik durun ve katanayı ömrünüzün hizasına kaldırın ve hemen vurun .
Ve bizde öyle yapmıştık.
Hm güzel şimdi ise katanayı döndürün
Bizde aynen öyle yaptık güzel şimdi maki yi çağırıacam o bu konuda ustadır..
Bazılarınız maki ile Bazılarınız panda ile toge ile çalışacaksınız hem kaynasın hemde bilgi öğrenmeye bakın.
Tamam .
Maki inumaki ve panda geldiler..
Evet yakın defans öğrenmek için buraya uzak defans öğrenmek isteyenler oraya..
Hm ne olsa .
Yuki gel uzak defans yapalım.
Ha olur şu an hiçbiri hakkında bir fikrim yok.
Nobaranin peşinden gittim ve panda ile inumaki ile karşılaştık yuji ile megumi maki nin yanına gittiler gojo ise bizi uzaktan izliyordu.
Panda konuşmaya başlar...
Evwt öncelikle sizi lanetlerden korumak için uzak defans çalışıcaz ben sizi fırlatıcam sizde dengenizi sağlamaya çalışın inumaki gerekirse sizi tutucak..
(Fısıldar) Nobara sence nasıl yapılır.
Bende bilmiyorum malesef Deneyim görücez.
Ve ardından panda bize karşı düşman gibi oldu ve hemen üstümüze doğru geldi ve bende bir an şaşırma ile geriye çekildim ve ardından panda beni hemen tuttu ve havaya attı.
Ahh ne ne...
Ve ardınan tutup nobara yi kucağına aldı..
Ahh nobara ne oluyor..
Ah bende bilmiyorum ama dikkat et sim..
Ve ardından bizi diğer tarafa atmıştı ve inumaki bir oraya bir buraya gidiyordu.
Bende ardından kendi gücümle bizi tutmaya karar verdim. Elimi kaldırdım ve hemen nobarayi tuttum ama kendini tutamadım ve inumaki benim düştüğüm yere doğru gitti ve bende gözümü kapadım ve sanki kendimi boşluğa bırakmıştım.
Ve gözümü açtığımda inumakinin kollarındaydım ve
Sake..
Ah ne sağol inumaki elim hala havada nobara ise havada bana bakıyordu.
Ah nobara özür dilerim seni yere birkamaya çalıştım. Ve bir şekilde bıraktım.
Tebrikler yuki eğer nobarayi tutmasaydin şu an kötü şeyler olabilirdi..
Panda biraz yavaş yavaş olabilirdin korktum inumaki olmasa teşekkürler
Somon.
Ve bende hemen kucağından indim..
Ve ahh daha ne var ki..
Şimdi ise savunma taktiği hadi kızlar bana saldırın..
Umm ne .
Hadi saldırın inumaki ise size karşı koyucak benimde aklıma bir fikir geldi.
Elimi kaldırdım ve hemen inumakiyi kaldırdim şok olmuş gibiydi ve bende hemen boş bir yere attım.
Üzgünüm diye bağırdım panda hemen orya koştu ve inumakiyi tutmaya çalıştı.
Hah .bak sen yuki nin gücü kısa zamandan arttı oysa daha iki hafta geçti. Ve daha çok bir şey öğrenmedi.
İnumaki tam agizinı acıcaktı ama sonra yuki onu ani bir manevra ile indirdim ve pandayi havayla kaldırdım.
Yuki inanılmazsın .
Gerçekten mi.
Dur daha şimdi yeni başladım.
Ve inumakiyi yere indirdim.
Balık pulu.
Özür.
Ve pandayi ardından megumilerin önünden geçirdim ve biraz döndürdüm ardından çimlere doğru bıraktım.
Panda nasıl.
Mukemel tebrikler ve hemen orada uzandı bende nobaraya el çaktım.
Başardık nobara
Evet Başardık.
Eee daha ne yapıcaz panda
Hmm bilmem ne yapicaz toge
Kollarını kaldırdı ve bir şey bilmediğini ifade etti .
O zaman bugünlük yeter bence.
Tamam sizde erkeklere bakın yarın sizde bunları yapacaksınız.
Hmm tamam hadi gel gidelim nobara .
Tamam hemen erkeklerin yanına koştuk ve en önde bir yere oturduk .
Maki büyük bir ihtimal erkeklere dersini vermişti yuji öylece oturuyordu megumi ile maki hala savaşıyorlar.
Baksana nobara yuji nin işi çoktan bitmiş
Aynen
Hadi gel megumi ye tezahürat edelim daha iyi odaklansın
Gerçi ben beklemem ama
Neden ki
Megumi tanıdığıma göre öyle bir insan değil ama yani o tip degil anlamında
İç ses(ama değişmiş de olabilir..)
Denemekten zarar gelmez.
Sonra bende bağırdım
Yapabilirsin megumi sana güveniyoruz yap hadi.
Megumi savaş esnasında arkasına baktı ve sanki yüzü kızarmış gibiydi .
Megumi bana bakınca bende ona gulumsedim
O sıra maki tam megumiyi yere indireceken
Megumi bir hızla döndü ve hemen sopasına tutup elinden alıp ona vurmaya çalıştı ama maki anı refleks ile onu engelledi ve megumi anı hızla yere dustu.
Aferin Gerçi senden bu sefer beklemezdim tebrikler ilk defa dedi .. biraz uzaklaştı.
Bende hemen ayağa kalkıp meguminin yanına gittim ve elimi uzatım .
Tebrikler cok güzel savaştın
Megumi bana baktı elimi tuttu ve ayağa kalktı
Iyimisin.
Evet teşekkürler sende otur.
Tamam megumi yuji nin yanına oturdu ve soluklandi
Nobara(iç ses)hm megumiden beklemezdim yani Böyle yapmazdı hah değişmiş anladim)
Nobara hafifçe bir gülüş attı.
Megumj yine eski tavrına dönüp ne oldu nkbaea bir şey mi var .
Ha yok yok ben başka bir şeye güldüm.
Umarım öyledir.
Maki yanımıza gelip bugünlük bu kadar yeterli megumi ben gidiyorum.
Tamam. Ah maki senpai yuta senpai ne zaman gelecek.
Onun gelmesine var gelince haber veririm.
Tamam teşekkürler.
Hmm ismi duyunca biraz şaşırmıştım.
O kim megumi
O da bu okulda okuyan 2. Sınıfta olan yuta senpai.
Hmm
Gojo sensei sana yemekte anlatır.
Tamam sorucam.
Ve saate baktım saat 4:15 ti yani daha erkendi.
Nobara bir yerlere gidelim mi daha saat erken.
Ha ne gerçekten çok iyi olur hadi hazırlanıp gidelim
Olur
İkimizde hemen odalarımızda gittik ve giyinip eşyalarınızı alıp aşağıya indik erkekler bir an bize baktılar ama umursamadılar kol kola girdik ve dışarı çıktık ee nereye gidelim.
Bak ben bir mağaza buldum içinde bütün oyunlar ne ararsan var uzun zamandır oyun oynamamıştım ev de konsol da var beraber oynarız
Gerçekten mi bu çok iyi olur hadi gel gidelim
Ve ikimizde oyun mağazasına doğru yol aldık
O sırada erkekler.
Gojo sensei görevden gelmiş ve öğrencilerini bulmaya çalışıyordu megumi ile yuji salonda oturuyorlardı yuji kitap okuyor megumi ile telefona bakıyordu gojo onları bulmus ve
Merhaba bugün nasıldı.
Gayet iyi her zaman ki gibi
Kızlar nerede
Dışarı çıktılar ve bizi çağırmadan.
AA neden ki bende hep beraber bir şeyler yaparız diye düşünmüştüm tüh yazık oldu .
Gojo koltuğa oturdu ve göz bandı ile oynamaya başladı.
Hmm nanami de yok canım sıkıldı.
Ne yapsam kızlar olsaydı konuşurduk.
Çocuklar bu hafta sonu bir yerlere gitmek istermisiniz.
Olur hemde kaynaşmış oluruz
Nereye
Lunapark
Olur.
Tamam..
Ve kızlar oyun dükkanına giderlerBöyle bir yer..
Ve ardından girdiğimizde heryer ışıl ışıl di ve içinde herşey vardı manga video oyunu anime karakterleri ama herşey ikimizde çok heyecanlanmistik ve hemen oyunların olduğu bölüme gittik aslında işimizin biraz erken bitmesini umuyorduk çünkü biraz daha burada kalırsak bizi bir daha kimse çıkaramayan bilirdi.
Hemen nobara ile gidip oyunlara bakındıkBu oyunu almaya karar verdik hem indirimliydi hemde bütün serisi vardı hemen kasaya gittik oyunu alıp okula dogru ilerledik...
15 dk sonra....
Nobara ile ikimiz okula gelmiş ve hemen odama çıkmıştık oyunu bir kenara koyup aşağıya inmiştik
Bu akşam oynamaya ne dersin ...
Tabi çok iyi olur diğerlerini de çağıralım.
Hmm bence çağırmayalim kız kıza takılalım sonra başka zaman onlarla oynayalım.
Tamam sen ne dersen gulumsedim ve aşağıya indik.
(Nobara iç ses)eğer ben onları az bile tanıyorsun %100 bizi bulup bizim yanımıza gelecekler ve sora bizimle oynamak isterler bizde o zaman izin veririz hehe..
Ve ardından aşağıya indigimizde erkekler oturmuş bekliyorlardı.
Ah siz neredesiniz kızlar canımız sıkıldı siz olsaydınız bir şeyler yapardık of..
Ahh kıyamam bizi mi beklediniz bizim işimiz vardı kız kıza takıldık hafta sonu hep beraber çıkarız ne dersiniz.
Önce bu fikri ben buldum benim planım var siz sadede ona uyun yeter
Peki demek senden benden kabul
Ooo saat G:7:15 olmuş hadi yemeği hazırlayalım yuji ve nobara bugün siz yapsanız olmaz mı çok yorulduk .
M:Ama bu haksızlık
Y:Önemli değil ben yaparım
J,N:teşekkürler
Megumi sende otur ben yaparım
Of tamam gel beraber yapalım yuki bunları bosver sen onlar sadece ayak bağı
Ha ne ne ..
Hafifçe güldüm yok bur şey hadi gel girelim ve ikimizde yemeği hazırlamaya gittik.Hikayedeki karakterlerin konuşmalarını anlamanız için bas harflerini yazicam ayrıca yuji için J harfini kullanicam ve hikaye çok uzun zaman sonra yazdığım için özür dilerim hepinizden benim kitabımı okuduğunuz için teşekkürler hepinize okul sınav stres derken hepsi üstüme geldi watpad e bile giremedim o zaman anca şimdi tatil zamanı girebildim ve şimdi yazmaya çalışıyorum elimden geldikçe okul çok yoğun ve sınavdan çıkınca bir stres oluyor herkes bilir yani beni anladığınız için teşekkürler hikaye ile ilgili bir sorun istek varsa yorumlara yazabilirsiniz ve hikayemi değerlendirmeyi unutmayın lütfen hepinize sağlık ve mutlu bir hayat diliyorum iyi günler.... devammmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.
Lãng mạnBu hikayede yuki (adlı ana karakterimiz) dedesi 1 hafta önce vefat etmiş ve hayatı sanki altüst olmuştu ve dedesinin ölümü ardından kendini toparlamak isteyen yuki bunu iyice düşünür o sırada kendine bir şey almak için dışarı çıkar ve işini halletti...