85.Bölüm: öngörülen farkına varılmış bir...

7 0 5
                                    

Yuki uzun bir süre bilinçsizçe Gojo'nun kucağında duruyordu Gojo  onu arada bir kontrol ediyordu ve sanırım durumu şimdilik iyiydi birkaç dakika sonra yuki'nin bilinci yerine gelmişti.
Yavaşça gözlerini aralamıştı ve etrafına bakıyordu ve karşısındaki yabacı adamı tanımaya çalısıyordu.
Yuki:ah kafam acıyor
(Endişeli bir şekilde etrafa bakinirim)
Siz kimsiniz
Gojo şaşkınlıkla ona baktı ve sonrasında gülümsedi ve ona sıkıca sarıldı ve geri bıraktı yuki ona şaşkınlıkla baktı sanki bir yerden çıkarır gibiydi ama aklina gelmiyordu.
Yuki: gözleriniz çok güzel büyüleyici
Mavi en sevdiğim renk
Gojo:*hafif kikirdar*teşekkürler ilk defa mı böyle bir şey ile karşılaşıyorsun.
Yuki:evet büyüleyici bayıldım.
Şey size bir şey sorabilir miyim.
Gojo:sor bakalım
Ben Gojo satoru denen birini arıyorum kendisi hocamda sanırım burada bir şeyler oldu hickimseyi bulamıyorum herkes nereye gitti.
Gojo bir an öylece bakakaldı ve gülmeye başladı.
Yuki:n..ne oldu
Gojo: aradığın kişi tam karşında
Yuki:n..ne gerçekten mi
Gojo ilk defa bu kadar gülmüştü bugün bütün duygularını fazlasıyla yaşamıştı ve ona yetmişti bile
Yuki: gojo sensei siz misiniz
Gojo:evet benim yuki beni hatırlıyorsun.
Yuki:evet neden olmasın herşeyi hatırlıyorum ama sadece bir şey hatırlayamadım.
Herkes nerede?
Gojo:ah canım şimdi sen onları boşver iyi misin.
Yuki: sanırım hatta olamadıgı.dan daha enerjik hissediyorum.
Gojo:bu çok iyi
Yuki: içimde körü bir his var bir şey mi oldu yada ben bir şey mi yaptım
Gojo: hayır yani yapsan bile kendinde değildim bugün seni zorlandığımız için üzgünüm ama çok önemli bilgiler edindik teşekkürler.
Yuki:ah bu çok iyi siz iyisiniz değil mi ilk defa sizi böyle görüyorum biraz anı oldu ama olsun en azından merakımı giderdim.
Gojo:hah buna sevindim gözlerin iyi değil mi beni görüyorsun değil mi.
Yavaşça yuki'nin gözünü inceledi ve bir sıkıntı varmı diye baktım.
Gojo:biraz kırmızı ama iyi sanırım.
Yuki:bir an önce çalışmaya başlamak istiyorum çok heyecanlıyım hadi başlayalım ben çalıma yaparım sizde o sırada bana neler gördünüz anlatırsınız.
Gojo:evet olur bu kadar enerjik olman çok iyi bir şey hadi gidelim
Gojo ayağa kalktı ve yuki ile beraber çalışma odasına gittiler ve yuki o sırada çalışma tahtaları ile uygulama hareketleri ile başladı artık eskisi gibi hafifçe vuruyordu sertçe vurup karşılığını sertçe veriyordu gözleri her öne gelen sorunları görüyor gibiydi güçlenmişti o kesindi.
Gojo bir anda ona neler olduğunu anlatırken yuki heyecandan  bir yandan çalışıp bir yandan onu dinliyordu.
Bir an olanlar sanki pişman olmuş gibiydi ama onların amaçlarına ulaşması iyi bir şeydi.
Ve kendine olması çok önemliydi.
Bütün herkes onları dışarıdan izliyordu.
Yuta:ah şuan kendinde sanırım
Yuji:evet sanırım
Nanami:evet attım dağılabiliriz bence sizde böyle sıkıca çalışsanız iyi olur.
Shoko hafifçe gülümser ve dışarı çıkıp bir sigara yakar.
Öğrencilerin hepsi yerlerini aldı ve hepsi farklı yerlerde ayrıldılar ve gojo ile yuki yine yanlız kalmıştı...
Gojo onu izlemeye devam etti yuki gittikçe gelişme gösteriyordu gojo ayağa kalkıp onu tebrik etti ve karşısına geçti
Gojo:evet yuki şimdi beni hipnotize etmeni istiycem benim körü olduğumu düşün
Yuki:a..ama ben bunu yapamam olmaz
Gojo:evet yapabilirsin
Yuki:peki
Gözlerimi kapadım ve elimi havaya kaldırdım ve lanetli enerjimi dışarı aktardım gojo benim önümde duruyordu bende onun gizlice arkasına geçtim Ve ona dokundum ardından yeniden yerime geçtim ve artık ona hakimdim en azından zihnimde görüyordum ama onun zihin bariyeri çok kuvetliydi ve ona erişmek çok zor ne olsada erisemiyordum ona yaklaşmayı denedim ama olmadı en sonunda zihinimi serbest bıraktım.
Gojo:en azından denedin.
Yuki:ama bir şeyi görmeyi başardım Gojo:peki neymiş o
Yani en azından zihnimizin karışık olduğunu ve bir şeyden endişe duyduğumuzu yada korkudan ama onu çok kavrıyamadım.
Gojo:hmm daha çok olaya duygusal bakmışsın anladım.
Ama daha çok içeri ne olduğunda odaklanıp savaşmalısın onun içindeki zayıf yönünü yakalayıp onu bulman gerekir böylece karşındaki kişi hemen  pes eder bu sana tavsiyem şuan dönüşme tekniklerin gayet ama lanetli tekniğinin üzerine gitmen gerekir.
*Ona yaklaşıp ellerini omuzuna koyar destek verir*
Bu güç tek sana özel klanına ait bu güç tek sana bahsedildi annenden sana annenin sana birakabildigi en iyi şeydi bu baban ise abine verdi sen abinden daha yetenekli son buna inan ben küçükken senin annene hayrandım hep onun gibi özel olmak isterdim bende senin gibi klanımda bu güce sahip olan tek kişiyim.
Baba tarafından tura ile çok çok çok uzaktan akrabayız yani seninlede oluyoruz.
Yuki:bu cümleler beni çok mutlu etti ve bunları dikkat edicem kesinlikle.
Gojo:evet iyisin şuan değil mi
Yuki:evet iyiyim çalışmalara devam edebilirim.
Gojo:tamam sen çalışmalara devam et kendine yeni şeyler kat gelişmeye çalış bu hayatta belki tek başına kalabilirsin ve öyle olursa en azından kendine karşı bir faydan olur.
Ama ben senin yanında olmaya çalışıcam her zaman öğrencilerim siz benim için en değerlisiniz her şeyden önemlisiniz.
Ama senin başında durmam lazım seni bugünlük izlemem lazım bir şey olmaması için.
Ama bana aldırma sen kendin takıl yanlız olduğunu düşün
Yuki:tamam gojo sensei
Ardından yuki çalışma odasının oraya doğru yaklaştı ve öncelikle bir kaç dövüş sanatını denedi yapamadıklarını yapmaya çalıştı.
Bazı lanet tekniklerini denedi kontrolden çıksada kendini kontrol etmeyi şimdilik başarmıştı ama etrafından biraz hasar bırakmıştı.
Gojo ona hiç karışmamıştı onu kırmak yada karışmak istemedi bu yolda kendisi ilerlemesi lazımdı.
Sonradan yoruldugundan kendini yere attı bir süre dinlendi sonrasında kapı çaldı ve arkadaşları geldi arkadaşlarını görünce çok sevindi hemen yerden kalktı ve onların yanına gitti herkes ona sıkıca sarılmıştı onun için endiselenmislerdi uzun zaman sonra böyle iyi bir takım ve arkadaşlık görüyorum.
Şimdi böyle deyince aklıma eski günler geldi bizde eskiden en iyisiydik şimdiki halimiz yani acınası üzücü.
Sonrasında yuki biraz şaşırmıştı ama çok takmayarak olayı kavradı ve hepsi toplanıp yere oturdular ve konuşmaya başladılar.

Bende ondan sonra odadan dışarı çıktım onlarla daha güvenliydi ve öyle olmalıydı yaşıtlarıyla takılmalıydı.
Sonrasında odama çıktım ve göz bandını bir kenara atıp perdeleri çekip oturdum ve bugünlük sadece öyle kalmak istiyordum gojo satoru olarak değil sadece normal bir insan olarak.

~4 hafta geçer....~

Yuki artık dahada güçlü ve gücünü kontrol edebiliyordu.
Yuji'de onunla beraber kendini geliştirmişti yuki ile en çok zaman geçiren kişi oydu megumi ile Nobara ise kendilerini baya gelistirmislerdi.
Geleceğin zen'in kalnının genç üyesi olmaya yaraşır bir kişi olmaya çalışıyordu.
Aynı Maki gibi maki onun için bir tanrı silüeti görevini görüyordu.
Ve onun gibi olmak onun hayaliydi
Nobara ise sadece arkadaşlarıyla eşit konumda olmak istiyordu.
Nobara ile megumi bir hafta önce özel görevine gitmişlerdi ve hala oradalardı.
Ve bu hafta ise yuji ve yuki'nin sırasıydı bu görev için uzun araştırmalar yapıldığı ve çok uzak tehlikelerden korunmuştu ama onlarınki herkesten bir kat daha ilerki seviyedeydi.
Ama bu onlar için bir engel değildi.
Yuji ve yuki çalışma odasında son zamanlarını geçiriyorlardı çünkü bu iş ve yolculuk uzun sürecektir.
Yuki kendine küçük bir çanta yapmıştır kıyafetlerini giymiş ve oturmuş düşünüyordu.
Yuji ona bakmış ve ne düşündüğünü sormuştu.
Yuji:bu kadar ne düşünüyorsun
Yuki:acaba o durumda ne tepki versem yani ne durumda olsam.
Yuki:hmm sakın bir tavırda böyle biraz umursamaz da olmalısın böyle onlar dahada sinirlenir ama bir yandan kendim de olman gerekiyor.
Yuki: anladım tamam teşekkürler
Artık girelim mi?

Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin