Yuta biraz düşünür ve ayağa kalkıp kendine dolaptan çıkardığı şaraptan biraz döker ve yerine geçer.
(Arkadaşlar bu arasa her kişi reşit o yüzden içebilir izin var.)
Masaya bıraktığı bardağı eline alır ve biraz elinde çevirir v ardından hepsi içer ve sertçe masaya koyar.
Yuta:yapalım şu işi sensei dedi.
Gojo:sessizce ayağa kalktı ve omzuna dokundu ve onu yatmasını söyledi
Yuta aynen dediği gibi yattı gojo ciddi bir tavırla ona baktı ve mutfaktan sandalye almaya gitti.Yuta açıkçası biraz tırsmıştı çünkü onu hiç öyle görmemişti en son shibuya'da savaşırken böyle idi.
Gojo elinde sandalye ile geri döndü ve yam yanına oturdu yuta'nın gözlerini kapadı ve iki elini başına koydu ve onu zihnindeki duvara doğru yönlendirmeye çalışıyordu.
(Lanet kullanıcıların özel zihin haritası yöntem.)
Ve yuta bir anda zihninin içindeydi önünde iki tane kapı vardı ve etrafında bir sürü küçük kapı vardı.
Bu iki kapı onun içn önemli anılardı onları kaybedemezsin ama küçük anılarsa onun için önemliydi onların içinden eski anılarını bulması lazımdı.
Kendini biraz daha odakladıgı zaman kedi bedeninde nasıl derin nefes aldığını duyuyordu ve gojo'nun onu yavaşça zihnind3 yönlendirdiği duyabiliyordu.
Yuta bir kez etrafına bakmaya başladı ve zihnindeki bütün küçük anı parçalarını görmeye başladı ve yavaş yavaş gezinmeye başladı ve o anılardan bazıları gözlerinin önünde geçiyordu.
Ve o iki tane kapıya doğru yöneldi.
Birinde okul yılları ve arkadaşlık anıları vardı.
İkinci kapıda ise rika ile olan anıları ve çocukluğu vardı.
O kapıyı görünce biraz duygulanmıştı ve kapıyı açmak istemiyordu çünkü göreceklerinden korkuyordu iyi anılar da vardı ama 1 kötü anı onu daha kötü bir yere sürükleyebilirdi.
Diğer anılara ilerlerken sanki yaptığı bütün hareketler ilerliyordu adeta bir film senaryosu gibiydi ve daha ilerleyince yorulmuştu sonsuz bir yol gibiydi.
Bir ses ona seslendi
Yuta biraz daha ilerle seni biri karşılayacak.
Gojo Yuta'nın zihnini görebiliyordu ve ilerde onun için supriz biri vardı yuta heyecanlı bir şekilde ilerliyordu ve en sonunda karşısında ışık gibi parlayan birini gördü zihninde böyle bir kişi kimdi.
Daha ilerleyince uzun boylu siyah şanlı güzel bir onu karsılıyordu yuta onu yaklaştı ve yakın bir mesafede durdu ve güzellik karşısında adeta kaskatı kesilmisti.
Bu kimdi acaba
Kız kollarını açıp konuşmaya başladı.
Yu..yuta beni hatırlamadın mı?
Yuta bir an sanki bir an bütün zihni akıp gitmişti.
Karşısındaki kız onun en iyi arkadaşı hatta onun sevgilisi idi.
Yuta hiç bir şey söylemeden hemen ona sarıldı bir süre onu bırakmadı onu hatırlamıştı
Rika Orimoto...
Onu unutmak kolaymıydı yuta onu hatırladıkça ona sıkıca sarıldı onun nasıl unutabilirdi ki o onun hayat anlamlıydı.
Yuta onu yavaşça yere bıraktı
Yuta:b..ben seni çok özledim sen benim hep aklımdaydın
Rika:evet evet biliyorum sevgilim bende seni hiç unutmadım buradayım senin için her zaman senin yanındayım bunu sakın unutma.
Elimdeki Yüzüğü gösterir.
Yuta'nın elini tuttarak
Bak sendede var hala takıyorsun bu bizim bağlılık anlaşmamız.
Yuta'nın göz yaşları sildi ve kendikinleride silerek
Evet bu kadar dram yeter artık işimize dönelim Yuta'nın koluna girer.
Rika:beni buraya gojo sensei yolladı.
Yuta:gitmeyeceksin değil mi benimle kal benimle vakit geçir lütfen
Rika:hayatım ben her zaman seninleyim tabikide bugün bizim günümüz seninle beraberiz yanlız önce iş biliyorsun.
Yuta:tamamdır sevgilim.
Eğilir ve yanağına öpücük kondurur.
Rika kızarır.
Ve yavaş yavaş anıların içinde dolaşırlar.
Rika:bak hatırladınız ilk buluşmamız.
Yuta:nasıl unutabilirim ki ...
Burdada ben hastanede iken sende oradaydın ve ikimiz beraber kalma fırsatı bulmuştuk.
Uta:evet eglenceli idi ama çok hastaydım ve birbirimizi yine hasta ettik ve sonra hemşireler bizi ayrı odaya almışlardı.Rika:olsun o zaman,an yine ayrılmamıştık ve halada ayrılamayız değil mi?
Yura:evet öyle...
İlerledikçe güzel anılar devam ediyordu ama en sonunda o anıya denk geldiler rika hemen oradan geçmek istemişti ama yuta orada kalmıştı.
Hala öyle bir şey olduğuna inanmıyordu.
Ve inanmak istemiyordu.
Rika:yuta hadi gel korkmaya başladım daha çok yol var.
Yuta:hala bekliyordu sanki o anıya takılı kalmıştı o günü geriye almak isterdi.
Gojo yukarıdan onlara bakıyordu.
(6 göz tekniği sayesinde zihin yolcusu yapabiliyor.)
Rika:yukarıdan gojo ile konuşmaya başlar.
Gojo-san yuta iyi değil orada takılı kaldı lütfen ona yardım et..
Rika bunu ağlamaklı bir ses tonunda söylemişti yuta ise o anıyı bakakalmıştı.
İki gencin ve ogrencilejninbh durumda olması gojo'yu çok üzmüştü ve hemen yuta'nın zihnindeki o anıyı 10 saniyeliğine silmişti.
Yuta kendine gelip ayağa kalktı ve gözündeki yaşları silmişti.
Ve sağında yere oturmuş olan Rika'yı gördü ağlıyordu hemen onun yanına gidip onu kucağına aldı.
Yuta:hey iyi misin özür dilerim benim hatam...
Rika:hayır bu senin hatan değil bn iyiyim hadi gidelim.
Bu iki gencin acı hikayesi idi...
Gojo bundan çok etkilenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.
RomantizmBu hikayede yuki (adlı ana karakterimiz) dedesi 1 hafta önce vefat etmiş ve hayatı sanki altüst olmuştu ve dedesinin ölümü ardından kendini toparlamak isteyen yuki bunu iyice düşünür o sırada kendine bir şey almak için dışarı çıkar ve işini halletti...