54.bölüm:sıkı çalışma odaklanma

13 0 0
                                    

Herkesin yemeği bitmiş aşağıya Gojo sensei onları bekliyordu.
Gojo: merhaba gençler hazırsanız artık etkinliğe hazırlanalım.
Hep bir ağızdan;
Evet.
Gojo: şimdi malesef nobara ve megumi yuji ile yuki biraz geç kaldığı için onlara lanetli enerjini nasıl çıkarılır onu gostermem lazım sizde ikiniz lanetli enerjilerinizi en yüksek seviyeye aktarıp silahlara aktarın aynı maki gibi megumi iyi bilir.
Megumi Gojo ya baktı ve
Megumi:evet maki-san çok iyi yapabiliyor elimden geleni yapicam dedi ve nobara kafa salladı.
Gojo:yuki yuji sizde benimle gelin.
Bizde hemen Gojo sensei nin yanına gittik.
Ve orada bir masa ve 6 tane teneke kutu vardı.
Gojo: şimdi anlaticaklarimi iyi dinleyin ve iyi izleyin aynısını sizde yapicaksiniz.
Yuki:tamam
Gojo:evet lanet enerjisi aynı..
neredeyse bütün insanlarda bulunan bir enerjidir. Bu enerji Jujutsu Büyücüleri tarafından çeşitli yetenekler için kullanılır ve Lanet olarak bilinen varlıkların bedenlerini oluşturan ve onlara zarar verebilecek bilinen tek güçtür. insanlarda da vardır ama kullanmayı bilmezler ve biz jujutsu teknik kolejinde laneti koymayı öğrenir ve jujutsu enerjimizi aktarmayı öğreniriz ve jujutsu laneti budur;
Lanet Enerjisi, bedende doğal olarak akan olumsuz duygulardan doğar.
Ve genelde insanlar bu duygulardan az olduğu için sizin gibi özel gençlerde sık görülür lanet genelde kafadan veya kalpten aktarılır bu demek oluyor ki içimizden gelmesi lazım ve bunu dışa vurmanız için hayal gücümüzü kullanmamız lazım ama hayal gücü ile gerçek dünyayı karıştırmamak gerek ikisini aynı kefeye eşit bir şekilde koymak lazım şimdi bundan sonra size ayrıntılı bir şekilde göstericem.
Yuji ile yuki dikkatle kesilmiş iyice dinleyip izliyorlardı...
Şimdi size anlatacağım temel eğitim olan jujutsusushiki.
Ah durun bur Saniye.
Gojo bağırır nobara megumi sizde gelin bunu dinleyin önemli bir konu anlatıyorum bu size etkinlikte yardımcı olur.
Size kıyak geçiyorum.
Ve ardından nobara ile megumi gelip oturdular.
Evet o zaman başlıyorum jujutsusuhiski;
Lanet enerjisi, saf formunda hızlıca kaybolur. Metaforik olarak elektrik enerjisine benzetilebilir; kendi kendine tehlikelidir fakat bir cihaz veya obje aracılığıyla yayılırsa kullanışlıdır. Çeşitli büyücüler olduğu gibi teknikler de çeşit çeşittir. Bu teknikler ya jenerasyonlarca aktarılır ya da büyücüler tarafından özel olarak oluşturulur. Aileye özel teknikler, soydan soya geçerken bir klavuz olarak görülüp fayda sağladığı gibi, herkes tarafından bilineceği için dezavantaj da olurlar. Fakat aileye özel bazı teknikler tüm aile üyelerince kullanılamaz.

Teknikler öz ve form olarak kullanan büyücüye göre farklılık gösterir. Lanetli enerjiyi maddeye dönüştürmekten kelimelere, oyuncak bebeklere aktarmaya; var olan eşyaları veya uzayı manipüle etmeye kadar farklı yöntemlerle kullanılabilirler.
Genelde 4 yada 8 yaşlarına ortaya çıkar büyük bir ihtimal sizde de çıkmış olabilir ben bilemiyorum ama burada ogreniceksiniz zorlu bir çalışma olucak..
Doğuştan gelen teknikler olarak isimlendirilseler de nasıl verildikleri belirsizdir. Basit Shikigami

ve Perdeler hariç, büyücünün tekniği doğumunda vücuduna kazınmıştır. Büyücünün gücünün %80'ini kullandığı Lanetli Teknik oluşturur.
Mesela şu an sizde /80 iken bende bazen 100 bazen ise 95 çünkü ben sizin yillarinizdayken zorla olsada öğrenmiştim ve suan hala lanetli enerjim hiç kesilmiyor göz bandı takmanın sebebi benim kalanında 6 göz lanetli tekniğini olduğu için doğuştan bu lanet bana biraz ağır geliyor o yüzden daha az enerji tüketmek için takıyorum.
Yoksa daha enerji tüketebilir.
Yuki: gözlerinizi görmek için sabırsızlanıyorum.
Gojo:hehe bakcaz sen hele bir jujutsu yu yap acelesi yok gözlerim Bir yere kaçmıyor.

Evet şimdi ise size bunu göstermem lazım Gojo masaya döndü ve..
Gojo hemen kutulara doğru bakarak elini havaya kaldırdı ve mavi bir lanet enerjisi ortaya çıktı ve ardından bütün kutular hepsi buzuldu.
Yuki:vay be.
Gojo:evet böyle yapmanız lazım ben genelde insanların içinde olan mavi lanet enerjisini yaptım öncelikle hepiniz bana tek tek bütün lanet enerjilerinizi ortaya çıkarmalısınız savaşırken bu çok önemli karşındaki bir insanda olsa lanet te oksa önce lanet enerjini en yüksek seviyede tutman lazım ve bu seni yorar ama antremanda dinç tutar
İlk sırada nobara olduğu için
Nobara lütfen önce sen başla bütün lanet enerjini sırasıyla 3 dk açığa çıkarmalısın.
Nobara:tamam
Öncelikle nobara gözlerinizi kapatıp lanet enerjisini ortaya çıkardı önce pembe yi ortaya çıkardı ve Gojo ona dakika tuttu.
Gojo:nobara hemen masaya dön ve o kutuları eski haline getir .
Nobara derin bir nefes aldı ve ellerini kaldırarak eski haline geri döndürme ye çalıştı.
Aslında bu yukiye daha çok uygun ama nobara ile yuki birlikte çalışmanız için gayet göstermen gerekiyor. Bu iş bitince beraber çalışın.
Bu nobara ya bir motive oldu  ve 3 tane kutu yu eski haline döndürdü sonra ardınan lanet enerjisi geri çekildi. Evet şimdi diğeri
Nobara yorulsada gayret gösterip tekrardan denedi bu sefer ana laneti olan turuncuyu denedi.
Evet nobara şimdi ise şu ağaçtaki dalları hareket ettir aynı bir fırtına gibi.
Nobsra çok denedi ama yapamadı.
Peki olsun.
Bu kadar yeterli çekicin ve civilerini lanet enerjini aktar ve bir daha dene.
Nobara:tamam sensei ve nobara gidip çalışmaya başladı çekicini ve civilerini çıkarıp tahtada deneme yapıyordu.
Megumi sıra sende:
Megumi ayağa kalktı ve laneti olan mavi yi ortaya çıkardı.
Gojo: güzel şimdi ise oradaki şişeleri yere at ve geri kaldır.
Megumi kendini çok zorlasada yaptı.
Tama şimdi ise bu katanaya bütün lanetli enerjini doldur.
Megumi eline aldığı kılıcı lanetli enerjisine dolduruyordu bir anda maviden kahverengiye dönmüştü.
Çok iyi şimdi ise bunu ağaca at.
Megumi bunu ani bir hısımla attı ve ağaçta bir delik oluştu.
Gojo:evet Megumi sende gidip yakın mesafe ile ilgili biraz çalış aynı maki gibi
Megumi kafa sallayıp gitti .
Şimdi ise sıra bendeydi.
Evet yuki seni daha çok dikkat etmen gerekiyor.
Şimdi ise bu elinde olan kutuyu havaya kaldır.
Hemen elimi kaldırıp kaldırdım ve
Evet orada tut ardından ona lanet emerjini doldur.
Hemen gözlerimi kapattım ve enerjiyi hissetmeye çalıştım.
Ve etrafından mor bir ışık yayildi.
Evet hemen şimdi bütün gücünle bana at.
Ve ardından biraz geriye çekilip attım ama hiç değmemiş ti.
Hehe evet bir daha dene bu sefer başka bir lanet ile bir tane kutu daha aldım sanki iç sesim biraz sinirli gibiydi.
Al sana der gibi baktı ve ardından lanetli enerjim kırmızı sonra ardından siyaha bürünmüştü.
Gojo:vay be işte bu lanet en son yuji de görmüştüm.
Ve ardından kutuyu sertçe attım ve Gojo elinde kutuyu tutmuştu baktığında elinden duman çıkmıştı eli biraz kırmızı olmuştu sonra yuki Kendine geldi ve Gojo sensei ye baktı.
Yuki:ah ben çok özür dilerim istemeden oldu tuttamadım.
Gojo: gülerek hayır önemli değil bunu geliştirmeye bak sende megumi ile bunu aletlere aktarmayı öğren. Ve ardından ikiniz bana gelin.
Yuki:tamam
Yuki hemen megumi'nin yanına gitti.
Yuki nin diğer enerjileri kontrol altındaydı ama sadece diğer enerjisini kullanamıyor gibiydi sadece onu kullanmayı bilmesi gerekiyordu.
Bu lanet bütün kötü duyguları taşıyordu.
Yuki:Merhaba megumi.
Megumi;Merhaba..
Yuki:Bende seninle çalışmaya geldim nasıl yapalım.
Buradaki tahtalara atmaya çalışıyorum ama şimdi hedef tahtasına atmaya çalışıcam.
Yuki:bende katılabilir miyim.
Megumi:tabi buyur
Bende bir tane katana alıp lanetli enerjim ile onu doldurmaya çalıştım.
Ve nedense mor olmuştu ve hemen hedef tahtasına baktım ve hızlı bir şekilde attım.
Megumi:vay be tam ortadan demeki telekinezi denen şey bu.
Yuki:Hah teşekkürler.
Denemek istermisin.
Megumi:ha ne nasıl..
Yuki böyle meguminin elinde bir tane katana vardı.
Megumi bin arkasına geçtim ve elini tuttum önce
Megumi sen kendi lanetli enerjini aktar.
Aynen de öyle yaptı.
Ardından bende aktardım ve
Meguminin kolunu kendi kolum ile birleştirerek sert bir şekilde ağaca doğru yöneldim.
Megumi çok utanmıştı.
Ve hemen kenara çekildi eğer biraz daha sert atsaymisiz ağaç kırılacakmıs.
Yuki:Hah öyle mi pardon nasıldı.
Megumi: güzeldi teşekkürler.
Bir şey değil .
Saate baktım
Yuki: ha hadi gel gidelim akşama olmuş yemeği kaçırıcaz.
Megumi: geldim.
Ve ardınan yemeğe gittik ve yemeği yedik ve ardından 23.09 da
Yattık....

Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin