Ve ardından odama gittim ve hemen kendini yatağa attım ve tavana baktım ardından diğer tarafa dönüp yattım ..
Sabah olmuştu alarm ile beraber kalkmıştım herkes aşağıdaydı
Günaydın..
Günaydın...
Ve ardından bir kahve yapıp oturdum..
Ve ardından herkes yemek yerken ben sadece kahve içmekle yetindim..
Ve ardından Gojo ayağa kalktı ve ısı bitenler beni bahçede beklesin ..
Bende isim bitince dışarı çıktım ve ardından herkes gelmeye başladı ..
Evet önce seninle başlayalım yuki..
Dün maki ile yaptığın hiç hoş degildi ama bu seferlik yok sayıcam daha önümüzde daha çok yol var ..
Bende istemsizce kafamı salladım..
Evet şimdi sizi bir göreve görürüm yanlız ben olamiycam kendi basınız çaresine bakmanız lazım.. ve böylece sizide gerçek görevlere atiya bilirim
Herkes kafasını salladı heyecanlı gibiydiler..
Bende Gojo sensei nin yanına gittim..
Şey bunlar benim hatam mi ben ..
Elini kafama koydu ve senin sorunun değil sadece dikkatli ol yeter maki nin dedikleri doğru onları kullanabilirsin senin işine yarıycak birbirinize dikkat edin olur mu..
Tamam sensei hadi sende git..
Ve ardından bende arkadaşlarımın yanına döndüm..
Ee ne yapicaz.
Öncelikle ayrılalım..
Tamam ben nobara ile olucam siz.
Ben yuji ile tamam bir şey olursa ben size kutsal köpekler ile haber vericem sende yuki bir şey olursa halledersin
Tamam o işi bana bırak en son nerede buluşucaz ..
En son geldiğimiz yerde..
Sağ salim gelin.
Tamamdır dedik ve ellerimizi birleştirdik..
Ve ardından bende hemen odama çıktım ve maki nin bana verdiği yüzüğü taktım ve saçını o demir toka ile bağladım..
Daha gücümü kullanmayı çok bilmiyorum ama kendimde öğrenmeye çalışmalıyım dedi ve ardından..
Sonra aşağıya indim..
Acaba kılıç gibi bir şeyler yok mu.
Var gel bakalım
Sonra megumi ile silahların olduğu odaya gittik ve bende katan
alara baktım ve bu gözüme güzel gözüktü.Bende hemen elime aldım bu en uygunu ..
Yapabilecek misin.
Tabiikide beni ne zannetin.
Ve ardından katana yi inceleyemeye başladım bence ilk başlangıç için gayet iyiydi
Ve hemen kıyafetimin yanına koydum ..
Megumi ile onların yanına gittik..
Şey megumi acaba benim kıyafetim ne zaman gelir..
Umm kıyafet o nu sen sipariş etmedin mi..
Ha haberim yok..
Aa yine mi ya.
Ne oldu..
Gojo sensei nin böyle değişim huyları vardır yujiye de yapmıştı şimdi sanada yapmış..
Ne yapmış.
Kıyafetini Gojo sensei sipariş etmiş.
Ha ah korktum bende bir şey zanetim önemli değil..
Umarım güzel seçer ona güveniyorum..(Not ben doğum günlerini yazmamıştım cidden özur dilerim buraya yazmaya karar verdim...)
Megumi fushiguro 22 Aralık
Gojo satoru 7 Aralık
Nobara kugisaki 7 Ağustos
Yuji itadori 20 Mart
Nanami kento temmuz 3
Maki zenin Ocak 20
İnumaki toge Ocak 23
Yuta okkotsu Mart 7
Yuki fujiwara 11 Aralık
Daha sonra önemli olan kişileri yazarım kusura bakmayın evet devammm...Ha peki hadi gel gidelim ve ardından ikimizde onların yanına gittik gojo sensei bize bir arabaya kadar eşlik etti ve bizde bindik ben en öne oturdum onlar ise arkaya oturdu. Gojo elini salladı ve ... Ardınan araba hareket etmeye başladı önce adam bana baktı sonra yola bakmaya devam etti.
Bende camı açıp dışarı baktım..
Hava kapalı idi kapalı olmak genelde iyi şans getirmezdi ama ben iyi olmasını umud ediyordum ..
Sanki yağmur ciseliyecek gibiydi..
Ve ardından terk edilmiş bir hapishaneye gelmiştik...
Ve arabadan çıktık ve tek sıra halinde dizildik .
Evet öncelikle başarılar sizden lanetleri yok etmenizi istiyorum bunun üzerine degerlendirileceksiniz ve özel görevlere aktarılacak sınız..
Evet o zaman başarılar.
Bizde ardından hapishanenin içine doğru ilerledik..
Ve bir ses duyuldu
"Karanlıktan daha kara kirlenmiş olanı arındır"
Ve ardından arkamızdan bir perde kapandı..
Megumi bir şey oluyor.
Ne ha bu mu perde bizi koruyan ve lanetlerin dışarı çıkmasını sağlayan önce tabaka.. Bu bizi lanetlerden koruyacak ..
Hmm anladim ve ardından iki gruba ayrıldık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.
DragosteBu hikayede yuki (adlı ana karakterimiz) dedesi 1 hafta önce vefat etmiş ve hayatı sanki altüst olmuştu ve dedesinin ölümü ardından kendini toparlamak isteyen yuki bunu iyice düşünür o sırada kendine bir şey almak için dışarı çıkar ve işini halletti...