65.bölüm: değerli zaman...

13 0 0
                                    

Megumi bir an kendini yuki ile düşünmüştü onun için bu çok saçma bir duyguydu ama son zamanlarda bunu düşünmeden edemiyordu...
Bir an önce kafasını toparlamaya çalıştı ve yavaşça oturma pozisyonuna geçti.
Ve yuki;
Dolaptan abur cubur alıp masaya koydu ve yukarıda olan tatlıları gözüm erişmiş onları almak istiyordum ama boyum erişemiyordum.
Ne olursa olsun bu tatlı zevkimin önünde geçemezdi.
Az daha gayret etsem belki alabilirdim.
Dolabın üstünden tatlıları almaya çalışıyordum.
Ve megumi bunu gördü ve yerinden yavaşça kalktı.
Ve bende az kalsın dengemi kaybedip dusecektim..

Ta ki...

Megumi beni sırtımdan tutup hafifçe bana doğru eğildi.

Megumi:Hah çok az kalmıştı ani gelişme oldu.
Megumi hala beni tutmaya devam ediyordu ve şanlı gittikçe bana doğru yaklaşıyordu.
Çok utanmıştım ama ona belli etmemeye çalıştım sonra o da utanıp geri çekilebilirdi.
Olabildiğince sakin bir tavırla.
Yuki:a..ah..teşekkürler sen olmasan
Megumi yerinden doğrulup yavaşça ayağa kalktı.
Ve sırtımdan hafifçe tuttum yavaşça kaldırdı.
Megumi:hey yuki şimdi istediğini alabilirsin.
Utancımdan neredeyse yerin dibine girecektim
Utançla yavaşça tatlıya doğru uzandım.
Ve megumi beni aşağıya indirdi.
Ben bunları tabağa koyup geliyim sen geç.
Utanmış bir şekilde kafamı salladım ve yavaşça oturma odasına doğdu geçtim.
Ve elimi yüzüme koydum çok utanmıştım hemde şaşırmıştım utançtan suratım kıpkırmızı olmuştum..

Ve megumi tabaklar ile yanıma geldi bana baktı ve tabakları masaya koyup yanıma oturdu.
Megumi:ne oldu yuki..
Yuki:ani br tavırla
Hah bir şey olmadı teşekkürler megumi
Megumi:ah bir şey değil hadi gel devam edelim.
İkimizde oturmuş flim izliyorduk öylece oturuyorduk...
Nobara ile yuji bizi aramaya çalışıyorlardı.
Yuji:hey Nobara ben megumi nin odasına baktım.
Nobara:yoksa ikiside
Yuki nin odasındamı
Yuji:yok artık megumi iyiyde değişti.
Nobara:hey sesiz ol buna neyse sonra söylerim.
Onları rahatsız etmeyelim.
Yuji hiçbir şey anlamamıştı ama nobaraya ayak uydurmaya çalışıyordu ve en son ikisi otelden dışarı çıktılar ve bir yerde oturup eski günlerden konuşmaya başladılar.

Megumi ile yuki;
İyiyce akşam olmaya başlamıştı elimizdeki bütün yiyecekler ve içecekler bitmişti sadece ikimiz ve flim izlemeyi keyfi kalmıştı hava serinlemişti.
Ve benimde iyiyce uykum gelmişti uyumamak elimde değildi yavaş yavaş gidip geliyordum.
Ve yavaşça megumiye doğru yaklaşıyordum
Gittikçe...
Ve megumi bana baktı ve utanmış gibiydi a a hemen toparlanıp yuki ye doğru baktı.
Ve ve yavaşça meguminin kollarında uyuya kalmıştım...
Ve megumi sakince yavaşça beni dogrultu ve kollarına doğru yasladı ve yanındaki pikniği üzerime örttü.
Megumi'nin ağzından
Yuki yi öttükleri sonra ona bakmaya başladım rüzgarda hareket eden o ipek saçları dalgalanıyordu.
Ve bende sadede ona bakıyordum.
Nedense Gittikçe ona ...
Ne diyorum ben
Yuki yerinden yavaşça doğrulup megumiye sarıldı çok yorgundu.
Yuki:hmm ah ...
Megumi:yavaşça saçını çekerek kafasını ona doğru yasladı..
Ve kafasını saçlarına doğru koydu ve bir süre o manzaranın tadını çıkardı megumi Gittikçe kıza yaklasıyordu ve artık bu duygusuna hakim olamıyordu.
Artık kendini duygularına teslim etmişti.
Ve yukiye karşılık vererek ona nazikçe sarıldı.
Megumi sanki ilk defa içten mutluydu ve hep böyle kalmak ister gibi yuki geldiğinden beri hep mutluydu çünkü onda farklı bir enerji seziyordu .
Ve artık bu durum biraz netleşti gibiydi.
Megumininde Gittikçe uykusu gelmişti sanki orada derin bir uykuya dalacaktı ilk defa bu kadar uykusu gelmişti
"Derin uyku"
Ve ardından megumi hafif sersemleyerek yuki yi kucağına aldı ve yatağına doğru ilerledi..
Ve yuki yi yatağına koydu ve ona iyiyce baktı ve en sonunda onu  yanımda yatmaya karar verdi o bunun için çok zor bir karardı ama bunu yapmak istiyordu.
Yuki nin yanına Geçti ve ona sıkıca sarılarak biraz aşağıya inip üstünü örttü ve ikisi derin bir uykuya geçtiler.
Megumi yuki ye sıkıca satılmıştı sanki hiç bırakmayacak gibi..
03.45...
Yuki yavaşça gözlerini açmıştı akşam yediklerine dolayı susamış ve kalkıp su içmek istedi.
Ama yanında biri vardı.
Ve gözlerini ovuşturarak aşağıya baktı megumi kıza sımsıkı sarılmış uyuyordu.
Yuki hiç şasırmamıstı sadede hafifçe gülmüştü.
Ve hafifçe dogrulup megumi nin hizasına gelmişti.
Ona iyiyce bakmıştı.
Yuki:ne kadarda tatlı uyuyordu.
Ve elimi kaldırıp yavaşça saçına doğru dokundum.
Saçı çok güzeldi yumuşacık ve pürüzsüzdü.
Yavaşça saçını sevmeye başladım Ve megumi bunu anlamış yavaşça yerinden dogrulup bir kedi gibi kafasını oynatıyordu.
Yuki:tamam...
Yuki yavaşça onu seviyordu sevgiye muhtaç bir kedi gibi yuki bu zamanı iyi değerlendirmeye bakıyordu çünkü bu zaman bir daha gelmeye bilirdi...
Ve yuki meguminin kafasına doğru bakıyordu.
Ve nedense bir anda ağlamaya başlamıştı bu gözyaşları mutluluktan mi yoksa üzüntüden mi anlayamamıştı.
Olabildiğince sesizce ağlamaya çalışıyordu kendimi durdurmaya çalışsasa yapamıyordu.
Ve bu ağlama sesleri megumiyi uyandırmıstı...
Megumi:yukiye bakarak yavaşça dogrulup ona doğru baktı.
Megumi:hmm ne oldu yuki iyi misin b..Ben
Yuki:yuki megumiye iyiyce sarılır.
Megumi bunu fark eder ve ona sımsıkı sarılır.
Megumi:tamam geçti ...
Yuki:ah aha..b.ben
Megumi:bu olay ikimizin arasında tamam artık rahatlaya bilirsin.
Meguminin bunu şöyle eşi ile sanki içimdeki bütün dertler başarmıştı megumiye sarılarak ve ağlayarak bunu gidermistim
Uzun bir süre ağlamıştım hatta gözlerim morarmış megumi kendini bana doğru ayarladı ve bana baktı yavaşça gözyaşlarımı sildi ve nana baktı.
Megumi: daha iyi misin,
Kafa sallar..
Megumi:şey ben yani..biz şey...
Yuki:önemli değil teşekkürler megumi iyiki varsın.
Yuki bunu sevmişti ve kafaya takmıyordu.
Megumi:Hah peki
Megumi kızı kendine doğru çekerek onu sevmeye başladı onunda buna ihtiyacı vardı ve o geceyi öyle sesizce ve mutlu getirmişlerdi...
Sabah...

Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin