23.bölüm mektupta ne yazıyor ihanet.

28 2 4
                                    

Sabah bizim ekip uyuyorsun gojo ile ijichi çoktan okinawaya gelmişti ve gojo o sırada müdür gakukanji nin odasında konuşuyordu...
Evet gojo benimle konuşacağın önemli konu nedir?
Yuki fujiwara hakkında onu bir terk edilmiş hastanede 5 kişiyi kurtarır,en bulduk nedeni henüz bilinmiyor bilinci yerinde olmadığı için daha sorguya çekmedim ve ardından evinde dedesinden kalma notları bulduk ve mektupta şunlar yazıyor;
Sevgili torunum bu sana son vasiyetim bütün her şeyim senin olsun ve senden bu adami bulman lazım geleceğin ona bağlı  adamın ismi gojo satoru
Onu bulduğunda mektubu ona ver gojo senden bir isteğim olacak torunumu ilerki zamanlarda güçlerince ve kendi lanetini bulduktan sonra onu alacaklar ve ona sayisizca işkenceler edecekler sana güveniyorum torunum bir tek sen kirtsra bilirsin ona lanetleri öğret ve gücünü bulmasını sağla ve ona bu aile bağlarından uzak tut yuki artık sana emanet eğer o bu gücü kontrol edemeyen baska ellere geçerse cok kötü amaçlar için kullanılabilir dikkatli ol ...

Ayato zenin....

Bunu zenin ailesinin başı yazmış ve bizden yardım istediğini söylüyor ve daha mektuplar varmış ne yapalım..
Hım ilgjnc bu yuki ile megumi kan bağ varmı
Hayır yok sadece aile bağı var ikiside toji fushiguro ya bağlılar birisi babasını arıyor birisi ise kendisini bulmak için toji fushiguro arıyorlar aslında hedeflei aynı  meguminin anlattığı şeyler doğruymuş..
Ne yapalım efendim..
Eher izin verirseniz ..
Yuki fujiwarayi hikayem altına alabilirim..
Ama yuji itadori ne olacak
Zaten yuji itadori ile yuki fujiwqra şu an aynı durumda eğer yuki kendini bulursa emin olun kandan bile güçlü olacaktır sadede lanetini bulması yeterli..
Peki o zaman seni yuki fujiwara yi sorumlusu yapıyorum sana güveniyorum satoru...
Gojo derin bir oh çekmişti sonunda yuki yi kurtarmıştı çok mutluydu ve ona her şeyi anlatmaya hazırdı..
Ve hemen oradaki sahile doğru ilerledi derin  bir nefes aldı ve rahatladı sonunda o da bizim okulda lanetleri kovmayı öğrenecek yeni bir öğrenci aldım ve onu yetiştirilen gelecek bizi bekliyor...
Ve ardından gojonun telefonu çaldı arayan megumiydi sabah en erken kalkan o idi ve dün olanları gojo sensei ye anlatmaliydi çünkü bu bilgi sır tutulacak bir bilgi değildi onun icin:
Ve gojo telefonu açtı
Evet megumi
Şey gojo sensei benim size bkr şey söylemem gerek dün yuki bana olanları anlati bence yuki normal biri değil..
Yuki o sırada uyanmış ve odaların kapılarına bakıyordu ve o sırada meguminin kapısı aralıkta tam içeri gireceksen onun biri ile konuştuğunu duydu ve kapıda onları dinledi.
Dün bana yuki dedesinin eski bir Sahir olduğunu ve değişik jujutsu büyüleri denediğini söyledi
Ve ben bunu duyunca şok olmuştum megumi bunu soylemiyecegine söz vermişti bana bunu nasil yapabildi ben ona güvenmiştim kalbim çok kırılmıştı bir dakika bile orada duramazdim ve hemen odama doğru hızlıca yürüdüm ve eşyalarımı hızlıca topladım..
Megumi bu durumu ben zaten çözdüm gelmeme az kaldı gelince size bir sürprizim var dedi ve ardından telefonu kapadı gojo bir an ikinci mektupta ne olduğunu düşündü aynı klandalar ama kardeş yada akraba dediler maki ile megumi aynı şekilde o zaman aile bağı olabilir ama yuki nin aile bağı cok karışıktı heryerden bjr şeyler vardı şimdi asıl sorun çözülmüş ve o soruna sknra gelmeyi planlıyordu..
Ve yuki çok sinirli ve üzgün du buna inanamiyordu arkadaşı onu arkasından bıçaklanmış hemde ona güvendiği bir insan eşyaları herseyini toparlayıp bir not birak bırakmıştı ve gojo sensei için aldığını hir not ile kenara bırakmıştı ve nobadaya bakıp kapıyı kapadı hemen  koşarak dışarı çıktı ve bir kenarda durup ağlamıştı bu nasil olabilirdi onlar onun ilk arkadaşımdı nasil bu bu haksızlık dedi...
Ve yukinin hiç kimsiyeye güveni  kalmamıştı..
Ve metro yoluna doğru yürümeye başladı..
Ve o sırada megumi ayağa kalkmış ve yukinin odasına doğru yaklaşmışti kapı hafif ağlamıştı ve içeri baktığında oda dağılmıştı ve orada bir not vardı meguminin hemen odaya girdi ve o notu okudu hickimse görmesin diye cebine attı
Yuki okulu terk etmişti megumi korkuya katılmıştı hepsi onun suçudur ona çok güvenmişti...
Ama o güvenini boşa çıkarmıştı nobara uyanmış ve megumiyi odada görünce şaşırmıştı ve yukiye bakti odada yoktu ayağa kalktı ve megumiye bakti şok olmuştu...
Megumi ne oldu
Yuki kaçmış...
Ne neden
En son anlatırım yuji yi cagir hemen arayalım lütfen yoksa gojo sensei bana çok kızar...
Megumi sakın ol tamam...
Ardından nobara yujinin yanına gitti v olayı anlati yuji hemen olay yerine koştu ve megumiye bakti şok olmuştu ve pişmanlık hemde  çok...
Ardından 3 u de hazırladılar ve onu aramaya koyuldular yuji o gün gezindiklerimyere bakacak nobara şehir merkezine megumi ise hastanenin yakınlarını kontrol edecekti.
Sadede mutsuz ve pişman bir şekilde ilerliyordu  ve megumi bir arkadasinida kaybetmişti o sanmıştı ki ...
Ve onu aramaya devam etti.
Gojo okulun yakınlarına gelmişti.
Ve o sırada megumi onu aradı
Gojo sensei durum ciddi yuki kaçmış ben size dün olanları anlatırken duymuş ve okuldan çekip gitti oysaki soylemiyecegine söz vermiştim ama hepsi beni hatam...
Megumi sen ne yaptın hemen onu bulmamız lazım hemen ...
Eğer çok üzgün ve sinirliyken her an her şey olabilir...
Olamaz herşey tam iyiyken ...
Ve gojo 2 dk sonra okula geldi ve hemen odaya bakti ve oda dağınık ti bir hediye paketi ve bir mektup hemen mektuba baktı
Bunu size hiç yakıştıramadım hepinize ama siz... görürsünüz bir daha sakın gözüme gozukmeyin beni de aramayın bulamazsınız ben oysa iyi geçiririz sanmıştım işte size bu son hediyem
Ve gojo oturup hediyeyi açtığında anahtarlık kalem defter görmüştü.
Ve onları görünce uzulduve elini duvara vurdu
Ahh seni bulucam yuki hic korkma artık sen benim hikayem altındasın her şey düzelecek ve hemen dışarı çıkıp aramaya başladılar...
O sırada yuki eve gitmiş ve evin kendi bölümünde bir kenarda oturmuştu ve bir şey planlıyordu
Çok üzgünüm ve öfkeliyim eğer isteseydi her şeyi yapabilirdi...

Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin