44.bölüm savas'a hazırlık

11 1 0
                                    

Gojo iceri girer ve..
Yuji:ahh gojo sensei ne oldu.
Gojo:senin durumun hakkında konuşmaya geldim bugün göreve katılmamışsin ve yuki bu duruma çok üzülüp o da etkileniyor .
Yuji:sadece baktı tamam yarınki göreve bende gidicem.
Gojo:tamam ama lütfen yuki ile iyi anlasın o da üzülüyor.
Yuji:bence hiç üzgün görünmüyor baksana ne kadar da güzel eğleniyorlar.
Gojo:sende gidip onlara katılabilirsiniz herkes seni bekliyor ama sen böyle yaptığın için onlarda seni çağırıyorlar bence yarın bu durumu düzelt yoksa kötü şeyler olabilir ikinizin aranızda en son artık onu sen düşün.
Dedi ve odadan çıktı
Yuji:hah ben sanki bunu bilmiyorum deniyorum işte dedi ve kendini yatağa gömdü.
Ve yuki:ah saat geç olmuş hadi kalkalım yemeğe geç kalicaz 
Megumi:tamam hadi gidelim.
Kutsal kopekler bir anda kayboldu ve hepimiz mutfağa ilerledik yuji bizden önce inmişti .
Bizde oturmuştuk.
Hepimiz sanki birbirimize kavgalı gibi oturmuştuk
Gojo elinde bir sürü yiyecek ile geldi.
Gojo:buyurun hepinize aldım gorevlerinizde başarılı olduğunuz için tebrikler başlayın.
Yuki:ah teşekkürler
Ve hepimiz açıp başladık ve hepimiz yemeğe başladık.
30ndk sonra..
Nobara:ah ben doydum ellerinize sağlık Teşekkürler gojo sensei.
Gojo:bir sey değil.
Yuki:her şey için teşekkürler.
Ve ardından yuji ye baktım yemeğini bitirmişti .
Yuki:(biraz utanarak)Şey yujineger yemeğin bittiyse biraz konuşalım mı lütfen.
Yuji bana baktı ve
Yuji:olur.
Biraz olsada rahatlamış tim ve sonunda İkimizde dışarı çıktık ve bahçenin bir yerine oturduk.
Yuki:umm ben şey nasıl başlasam.
Ben gecenki görevde senin arkadaşının kardeşi ile konuştum senin adına gerçekten üzüldüm ismi ayako imiş sana çok selam söyledi ve uzulmemesini söyledi.
Yuji:hm gerçekten mi peki o iyi mi.
Yuki:Evet o iyi
Yuji:ee sonra yani artık sende göreve dönsen ben kendimi çok suçlu hissediyorum yarınki go..
Yuji:Evet yarinki göreve gelicem oldu mu başka bir şey demeyeceksin ben gidiyorum.
Yuji:hemen ayağa kalkıp odasına doğru gitti bnde hemn kalkıp arkasindan gittim ama o durmadı arkasına bile bakmamıştı.
O sırada salonda oturan megumi ile gojo beni görmüştü.
Yine üzülmüştüm.
Megumi arkamdan kalkmak istedi ama gojo onu durdurdu.
Gojo:şu an sırası değil kendi sorunları cozsunler.
Ve bende hemen bahçeye çıktım ve yere oturdum derin nefes aldım neden böyle yaptığını anlamadım ve o sirada nobara gelip yanıma oturdu.(bu arada megumi ile gojo bize bakiyordu)
Nobara:hey iyimisin seni kim üzdü.
Yuki:um sey ben denedim ama ise yaramıyor artık ben ..
Nobara:ştt geçti tamam ben yarın görevim bittikten sonra onunla konuşmam söz.
Seni kırmış sen bunu haketmiyorsun.
Bende hemen nobara ya sarıldım.
Yuki: ah teşekkürler nobara sen olmasan ahh..
Nobara:bir şey değil ben senin hep yanındayım
Gojo:Şunlara bak hemen işi bağladılar ne kadar da güzel arkadaşlık keşke bizim ki de böyle bitseydi.
Megumi:ne demek istiyorsun
Gojo:ha hiç öylece dalmışım bosver.
Megumi: megumi sadece yuki ye bakakalmisti onun için üzülüyordu.
Ben odama gidiyorum.
Gojo:ha ne erken peki iyi geceler.
Megumi:Sanada.
Megumi odasına gitti ve kapısını kapadı ve komidindeki kitabına devam etti.
Yuki:nobara her şey için teşekkürler sende artık git yat seninde görevin var .
Nobara:peki ama iyi misin benim için sıkıntı yok.
Yuki:Evet senin sayende iyiyim.
Nobara:o zaman bende gidiyorum sende bir an önce erken yat tamam mı.
Yuki:hah tamam .
Nobara bahçeden çıkıp odasına doğru ilerledi.
Bende yere yattım ve havaya baktım hava çok güzeldi.
Ve gojo yanıma geldi.
Gojo:hey yuki iyimisin.
Yuki:ah gojo sensei evet iyiyim.
Gojo:gelebilirsiniz.
Yuki:tabi
Ve ardından yanıma oturdu ve bende kalkıp yanına oturdum.
Gojo:yarınki görevde sana iyi şans dilerim dikkat bu zor olabilir üzgün oldughuu biliyorum ve etkilenmemesi çalışıyorsun elimden geleni yapıyorsun ben bunu görebiliyorum devam et yarınki görevde kontrastiyonu bozma sana güveniyorum.
Yuki:bunları duymak beni çok mutlu etti öyle yapicam emin olun.
Ama sizden bir şey istiycem eğer bu görevden başarılı geçersem bana bandajin altında ne olduğunu gösterir misiniz,
Gojo: hah bakarım ama sen dikkat et yeter size bir şey olmasın.
Yuki:hehe tamam .
Ve sonra maki dışarıdan geldi ve odasına gitti ve odasında yuki nin ona vereceği kılıç duruyordu üstündeki mektubu okudu.
Maki-san işte size küçük bir hediye bununla sizinle antreman yapmak için sabırsızlıkla bekliyorum.
Maki:ah bak sen daha neler görücez.
Hemen dolabının üstüne koydu ve yatağa yattı.
Yuki: şey gojo sensei yarın bana nasıl savaşacağız konusunda biraz taktik verebilir misiniz.
Gojo:ah tabikide oncelikle  sakin olmalısın ve düşmanına odaklanmalisin ve ona doğru hızla yaklaşmasın ve sonra ya silahın ile yada duruma göre lanetli tekniğin ile yaklasabilirsin .
Önce ona vurmalı ve lanetli enerjin ile onu ikiye katlamalisin.
Yuki:ha nasıl.
Gojo:hah şöyle elime vurmaya çalış.
Yuki:peki biraz yerimden doğruldum ve gojo sensei ye sert bir yumruk attım ama tabi kendime göre.
Gojo:mesela bunun gibi ama lanet sana kendi laneti ile karşı koyarsa sende ona kendi enerjin ile vuracaksın mesela bunun gibi .
Gojo ayağa kalktı ve elini birleştirdi simdi vur.
Bende hemen ayağa kalktım ve vurdum ama beni bir bariyer sanki engeliyordu .
Yuki:ah ne neden sonra..
Gojo:simdj bana lanet gücünle saldır.
Bende hemen elimi kaldırdım ve gözlerimi kapatim gojo sensei kaldırmaya çalıştım saçlarım havalanmisti.
Ama gojo sensei kalkmamıştı çok denesene olmamıştı.
Ahh neden olmadı
Gojo:bunbenim lanetli enerjiden dolayı benim güven bariyerim
Sende bunu yapmayı zamanla öğreneceksin.
Yuki:anladim yani bunun gibi gücüne odaklanmak lazım mesela bir oyunu kazanmak için nasıl odaklanırsan o oyunu kazanırsın ve sende bu savaşı kazanmaya çalış sana güveniyorum.
Yuki:tamam bunlardan kesinlikle yararlanicam
Ah saat çok geç olmuş ben odama gidiyim her şey için teşekkürler.
Gojo:bir sey değil bunlardan daha çok yapicaz başarılar.
Bende el sallayarak hemen odama gittim üstümü değiştirip hemen yattım.
Sabah;
Alarimin çalmasınlar uyandım ve havaya baktım perdeyi açtım ve balkona çıktım Kollarımı açıp esnedim ve derin bir nefes alıp odaya geri döndüm.
Üstüme değiştirdim ve hemen aşağıya indim .
Herkes aşağıdaydı
Nobara:günaydın yanima gelsene dedi .
Yuki:sanada günaydın olur gelirim
Sonra nobadanin yanına oturdum ve megumi bana baktı. İkimizde aynı anda.
Yuki ve megumi:günaydın.
Ah evet günaydın.
Ve ardından yuji ye baktım.Ve önüme dönüp .
Sanada Günaydın yuji.
Yuji bana baktı.
Günaydın.
Ve ardından hepimiz yemeğe başladık.
25 d sonra.
Nobara:biz megumi ile göreve gidiyoruz size başarılar görevden sonra bahçeden buluşalım.
Megumi:dikkat edin.
Yuki:tamamdır sizde dikkat edin bende oda dan eşyalarımı alıp hemen geliyorum yuji beni bekle olur mu.
Yuji kafasını sallar.
Ardından megumi ile nobara yavaş yavaş giderler..
Bende hemen odama çıktım ve eşyaları yanıma aldım ve aşağıya indim.
Yuki:Beklediğin için teşekkürler.
Yuji:kafasını sallar.
Ve ikimizde nanami sensei nin yanına gittik .
5 dk sonra...

Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin