Sabah olur...
Aki sabahın ilk ışıklarıyla gözlerini açar ve sağ tarafına bakar kolunda karısı ona sarılmış yatıyordu.
Bu sahneyi uzun zamandır bekliyordu ve sonunda istediği olmuştu planı istediği gibi işlemişti ve gelecekte çocuklarımın annesi tam da yanımdaydı aslında inanılır gibi değildi adeta bir mucize gibi okkotsu klanı'nın en değerli kızları şu an benimle...
Seneler sonra birleşmemiz bu mükemmel bir şey ama...
Sonradan Aki'nin aklına kötü şeyler gelmeye başladı.Ya bizi yakalarsa sonra ne olur kendimi asla affetmem
Çünkü akı neler olacağını biliyor ve hatta küçük yaşta neler olduğunu görmüştü ama bu aşkının önünde geçmemişti.Bizi yakalamanıza izin vermiyeceğim
Dedi için ama bu sakinleşmesi için bir neden değildi.
Bizi bulmaları zordu kimin aklına Shibuya gelebilir ki bizi bulmaları için önce bütün şehirleri gezmeleri gerekir ve ayrıca tam şehir tarafında oturuyoruz ve onlar bizi kolayca bulamaz.
Umarım bulmazlar çünkü biricik karıma bunları yapmalarına asla izin veremem her türlü tehlikeye hazır olmam lazım geleceğimiz için onu korumam lazım.
Aki bu düşünce ile kendini az olsada avutmuştu ve yan tarafta olan karısına baktı.
Ve başına bir öpücük kondurarak ayağa kalktı ve lavaboya girdi kısa bir duştan sonra kıyafetlerini giydi ve mutfağa karısına ve kendine bir çift masası hazırlamak istemişti umarım bunu başarırdı aslında kendisi yetenekli biriydi yemek konusunda eline su döktürmezdi ama karısı ondan kat ve kat daha güzel yapıyordu o yüzden biraz stres olmuştu umarım ilk kahvaltıları düzgün bir şekilde olur.Buzdolabını açıp 4 tane yumurta çıkardım ve ocağın üstündeki tavaya kırdım ve yumurtaları omlet şekline getirdim ve tabaklara koydum ardından hazır pirinci tavaya koyup pişirdim ve kızarmış pirinç yapmayı planlamıştım üstüne baharatları attım ve üstüne süs olarak biber koydum ve servis tabağına koydum ve en son hazır olan miso çorbasını tencereye döktüm ve ısınmasını bekledik o bir yana ısınırken bende
Ochaa tea (maça Çay) yeşil çay..
Koydum ve önümüze iki bardak koydum ve bunlar hazır olunca yemek hazır demektir.Buzdolabından çıkardığım havuç ve salatalıkları kesip küçük bir salata hazırladım ve küçük kaplara soya sosu koyup masayı hazırladım bence gayet güzel olmuştu.
O sırada yumiko kalkmış ve bana arkamdan sarılmıştı.
Yumiko: günaydın hayatım.
Çok güzel kokuyor ilk sabah kahvaltımızı seninle yapıcam inanamıyorum bu güzel bir rüya.
Aki:sanada günaydın sen benim bu dünyadaki en güzel rüyamsın bunu sakın unutma ve şuan bu gerçekleşiyor..
Yumiko:benim içinde aynı şey geçerli
Ben kısa bir duş alıp geliyorum.
Aki: geç kalma sonra yemekler soğur.
Yumiko:merak etme sevgilim ile ilk kahvaltıma geç kalmam zaten sen benden önce kalmışsın bu adil değil ama ödeşicez merak etme...
Aki:peki öyle olsun küçük hanım bekliyorum.Akı masanın başında beklerken 10 dk sonra yumiko da banyodan çıkmıştı
Ve saçında havlu ve üstünde beyaz elbise ile masaya oturdu.
Yumiko: çok güzel gözüküyorlar
Dünden beri çok yorulmuş iyi geldi.
Aki:belki daha sonra sana güzelce masaj yaparım istersen düğüne rahatça çıkmanı isterim.
Yumiko: hayatımda hiç bu kadar mutlu olmamıştım sanırım çok heyecanlıyım.
Akı:senin Kadar bende heyecanlıyım.
Hadi yemeğini ye.
İkiside yemeklerini yemeye başladı
Ve orada ne yapacaklarını düşündü.Yuta onlar yemek yerken bu insanların kim olduğunu düşündü ve bir konuya karar verdi sanırım bu kişiler benim annem ve babamdı inanamıyorum şu an annem ve babamın geçmişine bakıyorum anne çok güzel birisiymiş ve babam ve ben çok benziyoruz.
İnanamıyorum seneler sonra bugün böyle bir şey olacağını tahmini bile edemezdim.
Peki bu konunun yuki ile ne alakası var.
İzleyip görücem.
O an yuta'nın içini nedensiz bir heyecan kapladı.
Yıllardır görmedigi annesinin ve babasının ne yaptığını bulabilecekti sonunda tabi bu teorisi doğru ise...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.
RomanceBu hikayede yuki (adlı ana karakterimiz) dedesi 1 hafta önce vefat etmiş ve hayatı sanki altüst olmuştu ve dedesinin ölümü ardından kendini toparlamak isteyen yuki bunu iyice düşünür o sırada kendine bir şey almak için dışarı çıkar ve işini halletti...